Miten 36v saisi elämän kuten KPE blogissa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "nina"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

"nina"

Vieras
Ja joo olen kateellinen. En osaa sisustaa yhtä hyvin ja meillä on modernia. Lapsille ei varaa ostaa niin ihania vaatteita ja ovat sen ikäisiä että jo oma maku eikä minun valkkaamat kelpaa. Haluavat vaan jotain paitoja missä kuvioita ja todella räikeitä vaatteita. Itse haluan tuollaista harmonista elämää mutta en tiedä mistä aloittaa ja miten? Onko ideoita. Aikakin rajallinen kun töissä käyn. Voiko elämän vielä muuttaa haluamakseen ja tosiaan miten?

Kyllä omaa elämäänsä voi muuttaa, mutta perhe ei välttämättä halua samaa muutosta. Jos et osaa sisustaa samalla tavalla, ota mallia KPE:stä. Jos rahat on tiukilla, osta vaaleasävyisiä maaleja ja tuunaa vanhat huonekalusi maalaisromanttisiksi.

meillä on korkeakiiltoisia kalusteita. Osittain miehen mieltymyksen mukaan. En tiedä osaanko sisustaa vain blogista katsomalla. Nämä pitäisi ensin myydä. Ja on juuri hankittuja 2v sisällä. Huoh. Mä vaan ihailen tuollaista kartanotyyliä ja haluan samaa. Niin eli kalusteiden maalaaminen ei tule kuuloonkaan. Matot on nukkamattoja. Se myyminenhän tässä on hankalaa ja rahan saaminen. Siihen menee aikaa ja kun on osa juuri hankittuja ja osa designia. Myös lasten vaatteet ei ole saman tyylisiä vaan sitä sun tätä. Mistä aloittaisi? Seinien maalaamisesta vai mistä?

Onkohan sulla jotenkin väärät kuvitelmat siitä millaista se elämä olisi? Ei se elämä sen harmonisemmaksi muutu sillä, että kodissa on nättiä ja lapsilla hienot vaatteet. Se ei muuta mitään muuta kuin sen, että koti on nätti ja lapsilla on hienot vaatteet.

Aloita miehen kanssa keskustelusta :) Maalaisromanttinen tyyli valkoisine laudanpätkineen, joissa lukee HOME, ei välttämättä ole modernista sisustuksesta pitävän miehen mieleen :D

Eikös blogin pitäjä ole moneen kertaan maininnut, ettei koti näytä aina arkisin siltä miltä se on näyttänyt kuvaushetkellä ja lapset saavat itse valita vaatteet. Kuvat ovat (ainakin osin siis) lavastettuja, kotia on siivottu, tavaroita sijoiteltu ja ihmisille puettu tietynlaiset vaatteet.

Sitä paitsi... toista ei voi muuttaa, vain itseään voi. Jos haluat harmonisemman elämän, et voi olettaa että muu perhe haluaa samaa.

Älä nyt hyvä ihminen kuluta energiaasi muiden elämän kadehtimiseen, varsinkaan jonkun blogin kautta. Keskity ennemmin siihen, mitä teidän perheessänne ja elämässänne on hyvää, sitä on varmasti paljon.
Ideoita voit toki napata sisustamiseen jne.

Yhteistyössä