Miten aviomies voi puhua..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ymmällään
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja hyvä neuvo!:
Alkuperäinen kirjoittaja :/:
Ihan oikeasti en katselisi hetkeäkään tuollaista miestä. Todella kuvottavaa.

Oletko ajatellut ruveta parisuhdeterapeutiksi?

En ole ajatellut, mutta jos rupeaisin, kehottaisin jokaista miettimään asiat ja arvot, jotka ovat itselle tärkeitä.

Minä tiedän, mitä en missään tapauksessa voi hyväksyä toisessa ihmisessä, ja puolisoa valitessa olen ollut tarkkana siitä, ettei sellaisia piirteitä ole, joitten kanssa en voi elää. Tuossa miehessä on selkeästi liikaa sellaista, joka ei minulle sovi.

Kerroin vain oman näkemuykseni, mutta jos ap:lle nuo eivät ole kynnyskysymyksiä niin mikä siinä sitten.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ?:
olen aina tähän asti ajatellut että vika on minussa...

Miksi ihmeessä?
No kun olen joskus ennenkin ihmetellyt hänelle ääneen jotakin hänen sanomaansa ja hän on aina kommentoinut että mä kuvittelen asian tai sitten hän on antanut ymmärtää että olen aivan pöhlö kun edes ajattelen asiaa.... Olen kyllä jonkin verran aina ollut mustasukkainen mutta nyt en ole enää edes mustasukkainen vaan jotenkin vain heräsin katsomaan hänen käytöstään ja tunnen vain surua..
Onkohan meillä sama mies?
No ei kai... tuo varmaan pätee moneen mieheen. Mutta jotenkin nyt näin asiat selkeästi nenäni edessä.

Ainakin mulla oli herätys tähän jokseenkin kamala, olin kuskina ja katselin selvinpäin menoa, ja mietin vaan että kukahan tuo vastenmielinen töksäyttelevä törttö on. Sitten kun yritin sanoa asiasta niin tuli vähättelyä ja että mä olen 'sievistelijä' enkä ymmärrä miesten juttuja tms. Sitten vasta kun sain yhteisen miespuolisen ystävän senomaan keskustelessa että 'kyllähän sulta niitä sammakoita suusta välillä tulee' niin uskoi muakin, mutta pari seuraavaa kertaa meni vähän hillitymmin, mutta sit taas kohta ihan sama meno.

En ole ajatellut, mutta jos rupeaisin, kehottaisin jokaista miettimään asiat ja arvot, jotka ovat itselle tärkeitä.
Minä tiedän, mitä en missään tapauksessa voi hyväksyä toisessa ihmisessä, ja puolisoa valitessa olen ollut tarkkana siitä, ettei sellaisia piirteitä ole, joitten kanssa en voi elää. Tuossa miehessä on selkeästi liikaa sellaista, joka ei minulle sovi.
Kerroin vain oman näkemuykseni, mutta jos ap:lle nuo eivät ole kynnyskysymyksiä niin mikä siinä sitten.

Kysymys onkin siitä että mies on muuttunut 20 vuoden aikana - vai kuvittelenko minä hänen muuttuneen... eli teenkö siis kärpäsestä härkäsen..

:D me ei koskaan olla miehen kanssa yhtä aikaa viihteellä koska toisen käytös päihtyneenä alkaa ärsyttää. Humalaiset on ärsyttäviä, vielä ärsyttävämpää on nähdä oma puoliso päihtyneenä kun tuntee minkälainen se oikeasti on.

Kysymys onkin siitä että mies on muuttunut 20 vuoden aikana - vai kuvittelenko minä hänen muuttuneen... eli teenkö siis kärpäsestä härkäsen..

Minunkin ex-mieheni muuttui, samoin minä. Muutuimme vain niin eri suuntiin, etten enää voinut jatkaa hänen kanssaan.

Alkuperäinen kirjoittaja sopuli:
:D me ei koskaan olla miehen kanssa yhtä aikaa viihteellä koska toisen käytös päihtyneenä alkaa ärsyttää. Humalaiset on ärsyttäviä, vielä ärsyttävämpää on nähdä oma puoliso päihtyneenä kun tuntee minkälainen se oikeasti on.

Minäkin olen tätä miettinyt tänään ja ajattelin samaa asiaa. Mutta kun se ei silti poista tuota käytöstä mitä omin silmin näin.

mekään käydä yhdessä viihteellä juuri tuon takia. Flirttailun lisäksi oma ukko tykkää leuhkia rahoillaan, ja saattaa tilata koko pöytäseurueelle juomat vaikkei tuntisi kuin yhden niistä. Vähänkö saa hävetä...

Minäkin olen tätä miettinyt tänään ja ajattelin samaa asiaa. Mutta kun se ei silti poista tuota käytöstä mitä omin silmin näin.

ymmärrän sinua, olen kerran nähnyt mieheni oikeasti humalassa, yleensä ei juo ja se käytös oli..jopa meidän ystävä, eräs mies sanoi sille että olet todella ärsyttävä. iski kauhea myötähäpeä ja jotenkin nöyryytetty olo että tämmösen ihmisen kanssako minä olen. Onneksi se siis ei vetele tuommosia kun kerran kymmenessä vuodessa..

Alkuperäinen kirjoittaja juuei:
mekään käydä yhdessä viihteellä juuri tuon takia. Flirttailun lisäksi oma ukko tykkää leuhkia rahoillaan, ja saattaa tilata koko pöytäseurueelle juomat vaikkei tuntisi kuin yhden niistä. Vähänkö saa hävetä...

arvaa hävettääkö jos alkaa vielä uhoamaan jollekin?!! varsinkin kun on tuommonen hernekeppi :D

jottei mene ihan miehen haukkumiseksi, alkoholi suuressa määrin tekee minusta kauhean flirtin. kyllä kaduttaa seuraavana päivänä, hirveästi tekee mieli olla ihmisten ilmoilla. parempi olla juomatta.

Me ei käydä viihteellä enää, mutta joskus on tilanteita, joissa mies päihtyy. Yritän vältellä,etten juo samaan aikaan kuin se itseäni tippaakaan humalaan, muuten on heti sota pystyssä. Eli mun täytyy pystyä hillitsemään itseni, vaikka se ärsyttäisi kuinka.

Eli jos kaikki on hyvin silloin kun mies on selvinpäin, ei kai mitään ongelmaa ole. Tuo kaikki on tosiaankin törttöä ja ääliömäistä käytöstä, mutta katso kuitenkin kokonaisuutta. Miehillä voi olla piileviä saalistusviettejä ja voi niitä olla meillä naisillakin, ja ravintolan ne ehkä kokee joksikin metsästystantereeksi ;) Ehkä siellä ei pitäisi edes käydä, jos lopputulos on vaan paska olo.

Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Tsemppiä AP:lle! Arvostathan itseäsi niin paljon ettet anna käyttää kynnysmatoksi.

Kiitos kiitos.
Lähinnä haluankin teidän ulkopuolisten ajatuksia kertomistani asioista jotta osaisin nähdä niitä toisestakin näkökulmasta. Useinhan tahtoo olla että sitä jumittuu vain yhteen ajatukseen..
En ole vielä keskustellut mieheni kanssa kyseisestä illasta ja hänen käytöksestään. Olen ollut aika hiljainen ja mieheni vaistoaa että "jotakin on" mielessä...ilmeisesti tästä johtuen hän oli eilen aika "hyvittelevä"..
Mutta puhuisinko mieheni kanssa asiasta vain en? Todennäköisesti jos puhuisin niin hän kuuntelee ja sen jälkeen vain toteaa että kuvittelen kaiken ja vai niin...

Alkuperäinen kirjoittaja hei:
mun mies huutelee kadulla naisille/tytöille että tuletko ravistamaan yms. vaikka itse olen kuulo etäisyydellä, ei sekään niin kivan kuuloista

läpsäyttelee naisia takapuolella myös, vaikka olen myös samoissa juhlissa yms.

Alkuperäinen kirjoittaja Uudi ejk:
Ei ollut puolisoa kunnioittavaa käytöstä tuo mistä kerroit. Noin selvät sanoisinko "metsästysaikeet" oman vaimon läsnäollessa on aika ikäviä.

Mutta miksi hän käyttäytyy noin? Onko se vain humalaisen flirttiä?? Flirttaileeko kaikki humalaiset miehet? Mites teidän muiden miehet käyttäytyvät humalassa seurueessa jossa tekin olette mukana?
Pitääkö tällainen käytös sietää jos muuten arki sujuu?

Edes jättämäni ex ei ollut noin törppö.

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Alkuperäinen kirjoittaja Uudi ejk:
Ei ollut puolisoa kunnioittavaa käytöstä tuo mistä kerroit. Noin selvät sanoisinko "metsästysaikeet" oman vaimon läsnäollessa on aika ikäviä.

Mutta miksi hän käyttäytyy noin? Onko se vain humalaisen flirttiä?? Flirttaileeko kaikki humalaiset miehet? Mites teidän muiden miehet käyttäytyvät humalassa seurueessa jossa tekin olette mukana?
Pitääkö tällainen käytös sietää jos muuten arki sujuu?

Edes jättämäni ex ei ollut noin törppö.

No mun ex oli naisiin menevä, mutta ei hänkään sentään ihan noin törppö ollut.

Ja ap: mä en voi puhua kuin omasta miehestäni, mutta hän ei flirttaile humalassa. Paitsi mun kanssa. Hän on humalassa ihan hassu ja jumalaisen rakastunut muhun. Selvinpäin hän on muiden kesken aika ujo, mutta humalassa halailee ja pussailee koko ajan välittämättä muiden katseista. Ja hokee miten rakastaa :D. Ei kyllä vahingossakaan vilkuile muita naisia. Kerran yksi nainen alkoi vokotella mun miestä ja mies kipitti kiltisti mun luokse tuon naisen kanssa ja esitteli mut naiselle. Kertoi sille että minä olen hänen rakas vaimonsa ja nainen sitten ryhtyi ihastelemaan miten hieno mies mulla on.

Ihan oikeasti sun miehesi käytös on todella ikävää ja mä ainakin sinun tapauksessasi väkisin miettisin että millaista käytös onkaan jos ja kun sinä et ole paikalla. Ja vaikka mies ei olisi tosissaan, haluaisi ehkä ärsyttää sua ja tehdä sut mustikseksi, niin sulla on ihan todella oikeus vaatia miestä muuttamaan käytöstään ja lopettamaan. Sinuna tekisin miehelle sangen selväksi että hänen käytöksensä on moukkamaista ja sinua loukkaavaa.

Yhteistyössä