E
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:"Yksin jo eskarista asti"
Alkuperäinen kirjoittaja ??:Alkuperäinen kirjoittaja cadetta:tässä esimerkki tytöstä joka on 8.v eli hänellä on kehitysvamma ja suurinpiirtein pelkää koko allasta....hänestä pidetään kokoajan kii ja pikkuhiljaa totutellaan. jos joku ulkopuolinen tätä seuraa voi tosiaan kattoo et mitä vittuu.... eli muistakaa lapsilla voi olla jotai muutakin kuin ne pumpulissa kasvattavat epäonnistuneet jne..vanhemmat
Ja siltikin, hän menee naistenpuolelle naispuolisen aikuisen kanssa. Vai oletko oikeasti sitä miletä että tyttö vois mennä miestenpuolelle ku on kerran kehari?
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja höh:Eikö tavallaan ole kauhean ristiriitaista juuri toi, että nykyään ei saa lasta jättää hetkeksikään kotiin yksin, mutta on ihan kamalaa, jos eka-tokaluokkalainen on "väärällä" puolella uimahallissa? Saako kaikkien ton ikäiset käydä yksin uimarannalla?
Mun lapset on olleet yksin jo eskarista asti, saavat käydä yksin rannalla/uimahallissa. Muoks, lapset pärjäis yksin, jos vanhemmat antais siihen luvan.
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:"Yksin jo eskarista asti"
Voi jeesus, joo sehän tarkoittaa sitä, että ovat olleet 24/7 yksin kotona. Ovat siis olleet vaihtelevia aikoja, kahdestaan kotona, ja hyvin ovat pärjänneet.
Alkuperäinen kirjoittaja Kamala:Lapset pärjää, kun niillä ei ole muuta vaihtoehtoa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:"Yksin jo eskarista asti"
Voi jeesus, joo sehän tarkoittaa sitä, että ovat olleet 24/7 yksin kotona. Ovat siis olleet vaihtelevia aikoja, kahdestaan kotona, ja hyvin ovat pärjänneet.
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja Kamala:Lapset pärjää, kun niillä ei ole muuta vaihtoehtoa.
Täällähän tietysti on vaihtoehtoina vain lastensa täydellinen hylkääminen, tai niiden 24/7 paapominen.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Niin, pärjäähän ne kun on pakko![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Minusta on outoa, että 8-9-vuotiaista puhutaan kuten teineistä. 8-vuotias on ihan täysin lapsi vielä, pieni sellainen.
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Niin, pärjäähän ne kun on pakko![]()
Itse halusivat jäädä kotiin, eivätkä mennä kesäksi päiväkotiin, joten miksi ei? Kävin ruokatunnilla katsomassa ja lämmittämässä ruokaa, eivät vaikuta traumatisoituneilta.
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Niin, pärjäähän ne kun on pakko![]()
Itse halusivat jäädä kotiin, eivätkä mennä kesäksi päiväkotiin, joten miksi ei? Kävin ruokatunnilla katsomassa ja lämmittämässä ruokaa, eivät vaikuta traumatisoituneilta.
Alkuperäinen kirjoittaja cadetta:Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Niin, pärjäähän ne kun on pakko![]()
hienoa että pärjäävät =) kaikillahan se itsestään oleminen on kuitenkin joskus edessä
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Meilläkin lapset haluais vaikka mitä! Mutta enpä jättäis kyllä eskari-ikäistä yksin kotiin koko päiväksi, eikös tuo ole jo heitteillejättö?
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Meilläkin lapset haluais vaikka mitä! Mutta enpä jättäis kyllä eskari-ikäistä yksin kotiin koko päiväksi, eikös tuo ole jo heitteillejättö?
En tiedä, en ole perehtynyt asiaan. Halusivat jäädä, asiasta puhuttiin, sovittiin riittävät säännöt/varajärjestelyt, jos eivät pärjääkään kotona yksin, mutta niitä ei tarvittu.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Huh huh, en voi muuta sanoa
Onneksi on suojelusenkelit olleet edes huolehtimassa pieniä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kamala:Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja höh:Eikö tavallaan ole kauhean ristiriitaista juuri toi, että nykyään ei saa lasta jättää hetkeksikään kotiin yksin, mutta on ihan kamalaa, jos eka-tokaluokkalainen on "väärällä" puolella uimahallissa? Saako kaikkien ton ikäiset käydä yksin uimarannalla?
Mun lapset on olleet yksin jo eskarista asti, saavat käydä yksin rannalla/uimahallissa. Muoks, lapset pärjäis yksin, jos vanhemmat antais siihen luvan.
Lapset pärjää, kun niillä ei ole muuta vaihtoehtoa.
Alkuperäinen kirjoittaja ++:uimahalliasiaan haluisin mielipidettä..MIKSI ei 5v poika voi tulla äitinsä ja pikkusisaruksiensa kanssa naisten puolelle,miksi tuon ikäisen pitäisi mennä yksin miesten puolelle vaikka osaisikin?en tajuu miski se ei voisi olla muiden kanssa naisten puolella...tai toisin päin..
Alkuperäinen kirjoittaja ++:uimahalliasiaan haluisin mielipidettä..MIKSI ei 5v poika voi tulla äitinsä ja pikkusisaruksiensa kanssa naisten puolelle,miksi tuon ikäisen pitäisi mennä yksin miesten puolelle vaikka osaisikin?en tajuu miski se ei voisi olla muiden kanssa naisten puolella...tai toisin päin..
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:On se vähän outoa jos 8-9 v lapsi ei pärjää itse uimahallissa. Riisuu vaatteensa, lukitsee kaappinsa, menee suihkuun, uikkarit päälle ja uimaan. Vaikeaa? Ei.
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Huh huh, en voi muuta sanoa
Onneksi on suojelusenkelit olleet edes huolehtimassa pieniä![]()
Meillä ei tuota enkeli- ja jeesus-soopaa harrasteta. Mikä hätä niillä nyt olis ollu? Mun lapsilla on kuitenkin aina ollu järki päässä, tottelevat, ja pitävät kiinni asioista, jos jotain on sovittu. Ja mun työ nyt sattuu oleen sellaista, että mun ei fyysisesti tarvi olla työpisteessäni jatkuvasti.
Alkuperäinen kirjoittaja höh:Niinpä. Ja kohta taas kun kesän eka surullinen lapsen hukkumisilmoitus tulee, täällä on kaikki sanomassa, ettei suinkaan laske tuon ikäisiä keskenään uimarannalle.