Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No kyllä eskari-ikäiset on liian pieniä yksikseen olemaan koko päivää![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:Alkuperäinen kirjoittaja ++:uimahalliasiaan haluisin mielipidettä..MIKSI ei 5v poika voi tulla äitinsä ja pikkusisaruksiensa kanssa naisten puolelle,miksi tuon ikäisen pitäisi mennä yksin miesten puolelle vaikka osaisikin?en tajuu miski se ei voisi olla muiden kanssa naisten puolella...tai toisin päin..
Kyllähän 5v voi aivan hyvin mennä aikuisen mukana ja varmasti näin tehdäänkin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja höh:Niinpä. Ja kohta taas kun kesän eka surullinen lapsen hukkumisilmoitus tulee, täällä on kaikki sanomassa, ettei suinkaan laske tuon ikäisiä keskenään uimarannalle.
Vahinko ei tuu kello kaulassa, enkä nyt tarkoita, että toivoisin jonkun hukkuvan tms. Mutta jos tunnet omat lapses, niinkuin vois olettaa, ja tiedät, että he pitävät sovitusta kiinni, niin miksi niitä kersoja ei voi yksin mihinkään päästää?
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No kyllä eskari-ikäiset on liian pieniä yksikseen olemaan koko päivää![]()
Se on sun mielipitees, ei mun. Ja minä tunnen lapseni, tiedän pärjäävätkö he vai eivät..ja olishan ne nyt sanoneet, jos eivät olis kotona halunneet yksin olla.
Alkuperäinen kirjoittaja ++:no miksi ei 6 tai 7 tai 8 tai 9vee??
Alkuperäinen kirjoittaja ++:Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:Alkuperäinen kirjoittaja ++:uimahalliasiaan haluisin mielipidettä..MIKSI ei 5v poika voi tulla äitinsä ja pikkusisaruksiensa kanssa naisten puolelle,miksi tuon ikäisen pitäisi mennä yksin miesten puolelle vaikka osaisikin?en tajuu miski se ei voisi olla muiden kanssa naisten puolella...tai toisin päin..
Kyllähän 5v voi aivan hyvin mennä aikuisen mukana ja varmasti näin tehdäänkin![]()
no miksi ei 6 tai 7 tai 8 tai 9vee??
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jos eivät uskaltaneet? Ja miten teillä saa tuonikäiset päättää asioista?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Koska vaikka he pitäisivätkin sovitusta kiinni niin aina voi tapahtua jotain yllättävää jota he eivät osaa käsitellä!!
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Huh huh, en voi muuta sanoa
Onneksi on suojelusenkelit olleet edes huolehtimassa pieniä![]()
Meillä ei tuota enkeli- ja jeesus-soopaa harrasteta. Mikä hätä niillä nyt olis ollu? Mun lapsilla on kuitenkin aina ollu järki päässä, tottelevat, ja pitävät kiinni asioista, jos jotain on sovittu. Ja mun työ nyt sattuu oleen sellaista, että mun ei fyysisesti tarvi olla työpisteessäni jatkuvasti.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miten avuton sä ap olet jos oot pistänyt eskalaisen yksin uimarannalle? Heitteillejättö.
Alkuperäinen kirjoittaja ++:Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:Alkuperäinen kirjoittaja ++:uimahalliasiaan haluisin mielipidettä..MIKSI ei 5v poika voi tulla äitinsä ja pikkusisaruksiensa kanssa naisten puolelle,miksi tuon ikäisen pitäisi mennä yksin miesten puolelle vaikka osaisikin?en tajuu miski se ei voisi olla muiden kanssa naisten puolella...tai toisin päin..
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miten avuton sä ap olet jos oot pistänyt eskalaisen yksin uimarannalle? Heitteillejättö.
Soita Karpolle.
Alkuperäinen kirjoittaja cadetta:ja sossuu![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja cadetta:ja sossuu![]()
Sinne ensimmäisenäLapset on nyt 10 ja 11v, ja ovat tämänkin kesän päivät yksin, kun olen töissä. Ja ovat ihan hyvässä hapessa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja ++:no miksi ei 6 tai 7 tai 8 tai 9vee??
Vois olettaa, että tollainen 7v ja siitä ylöspäin, saattais osata jo ihan itsekin jotain. Tai ainakin mä oletan.
Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:Alkuperäinen kirjoittaja ++:Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:Alkuperäinen kirjoittaja ++:uimahalliasiaan haluisin mielipidettä..MIKSI ei 5v poika voi tulla äitinsä ja pikkusisaruksiensa kanssa naisten puolelle,miksi tuon ikäisen pitäisi mennä yksin miesten puolelle vaikka osaisikin?en tajuu miski se ei voisi olla muiden kanssa naisten puolella...tai toisin päin..
Niinpä miks muuten yleensäkä on erilliset pukuhuoneet naisilla ja miehillä? Miks ei kaikki oo samassa?
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Mun sydän särkyy niiden pienten hylättyjen raukkojen takia :'(
Alkuperäinen kirjoittaja f:Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:Alkuperäinen kirjoittaja ++:Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:Alkuperäinen kirjoittaja ++:uimahalliasiaan haluisin mielipidettä..MIKSI ei 5v poika voi tulla äitinsä ja pikkusisaruksiensa kanssa naisten puolelle,miksi tuon ikäisen pitäisi mennä yksin miesten puolelle vaikka osaisikin?en tajuu miski se ei voisi olla muiden kanssa naisten puolella...tai toisin päin..
Niinpä miks muuten yleensäkä on erilliset pukuhuoneet naisilla ja miehillä? Miks ei kaikki oo samassa?
no mies ja nainen on eri asia kun lapsi..
Alkuperäinen kirjoittaja ++:ei ookkaan kyse osaamisesta..mutta en näe mitään estettä esim.10v olla naisten puolella jos haluaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Silmukka-:Meillä meni aika perseelleen kun päästin pojan ekan kerran yksin pukkariin. Meni kai pasmat sekaisin ja eksyi takaisin ulos..
Meni kauan ennen kuin löysin ukkelin ulkoa kadulta.
Mutta toka kerta meni jo hienosti. Eli oli siis aika avuton ja arka n.7-vuotiaana mutta yrittämällä sitä oppii.