miten erotan? (r.testistä, turhis jollekkin :) )

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Onks se se missä tulee sinnen plussa? Ne on vähän kinkkisii, joskus olen saanut ohuen pystyviivan siihen, eikä ollut plussa. Sen kai pitäis olla tasapaksunen. Onko kuvaa?

negalta se näyttäis tuon kuvan perusteella mut jos epäilet vahvasti olevas raskaana ni kannattaa aina muutaman päivän päästä kokeilla uudelleen. aina kun on epäselvä niin uusi vaan. sen takia itse aikoinaan ostin paketin missä on heti kaksi kappaletta testejä.

Alkuperäinen kirjoittaja pöö:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
en tiiä näkyyks sitä ees kuvassa mut mut..

http://www.aijaa.com/v.php?i=6111389.jpg

Juu, kokemuksesta voi kertoa, et kun se on plussa, niin se on NIIN sininen, ettei tarvitse miettiä onko vai ei.

Kyllähän mä siis tiedän, että jos se on + ni se muuttuu jossakin välissä hyvin hyvin kirkkaaksi siniseksi :D

Alkuperäinen kirjoittaja cadetta:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja kissulissu:
Siis selvä plussahan tuo on, kun katsoo vielä tuota toista kuvaa. :)

Siis miten sinä näet sinä plussan? Siiä on vaakaviiva, mutta kun siihen toiseen ruutuun pitäis tulla + merkki.

saisko koko tikusta kuvaa ?? et ois molemmat nähtävis

tossa on kaks kuvaa, joista toisessa näkyy tikku kokonaan?

Kannaattaa ostaa sellanen clearblue mistä saa sanallisen vastauksen. Niitä sai jostain nettikaupasta aika halvalla. Mua ärsyttää noi testit mihin tulee viiva kun niitä jää aina tulkitteen ja miettiin. Nimimerkillä kokemusta on. Jotenkin ne sanat ei raskaana on paljon helpompi hyväksyä.

Yhteistyössä