miten erotan? (r.testistä, turhis jollekkin :) )

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja LoveStreet:
Kannaattaa ostaa sellanen clearblue mistä saa sanallisen vastauksen. Niitä sai jostain nettikaupasta aika halvalla. Mua ärsyttää noi testit mihin tulee viiva kun niitä jää aina tulkitteen ja miettiin. Nimimerkillä kokemusta on. Jotenkin ne sanat ei raskaana on paljon helpompi hyväksyä.

Heh, ei tää tommonen juttu oo; "ei raskaana on paljon helpompi hyväksyä" :) Jäähän niitä siis toki miettimään, mutta ens viikol uus jos ei menkkoja kuulu :) Niihän se kuitenkin on, että jos siellä jotain on, ni kyllä sen jossain vaiheessa saa tietää.

Alkuperäinen kirjoittaja niina:
http://i1.tinypic.com/n2edd3.jpg

Tuossa plussa eli ap:n testi on nega

onko toi ohut viiva + ?
Hämmästelen :D
Siis mä tiedän kyllä höpsöt millanen selkee clearbluen plussa on,
ihan itselläni ennestään kokemusta.
haamuista, viivanpaikoista ja muista oudoista mä en vaan tiedä mitään :)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Kannaattaa ostaa sellanen clearblue mistä saa sanallisen vastauksen. Niitä sai jostain nettikaupasta aika halvalla. Mua ärsyttää noi testit mihin tulee viiva kun niitä jää aina tulkitteen ja miettiin. Nimimerkillä kokemusta on. Jotenkin ne sanat ei raskaana on paljon helpompi hyväksyä.

Heh, ei tää tommonen juttu oo; "ei raskaana on paljon helpompi hyväksyä" :) Jäähän niitä siis toki miettimään, mutta ens viikol uus jos ei menkkoja kuulu :) Niihän se kuitenkin on, että jos siellä jotain on, ni kyllä sen jossain vaiheessa saa tietää.

Joo siis tarkotin itteeni tolla edellisellä kommentilla. Mun on aina kerta toisensa jälkeen vähän hankala hyväksyä. Mutta ihan yleisesti otten noi on musta hyviä testejä kun tosiaan ei oo sitä tulkinnan varaa.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Joo siis tarkotin itteeni tolla edellisellä kommentilla. Mun on aina kerta toisensa jälkeen vähän hankala hyväksyä. Mutta ihan yleisesti otten noi on musta hyviä testejä kun tosiaan ei oo sitä tulkinnan varaa.

ok :) kiitos vinkistä kuitenkin. viimeksi kun on tarvinnut testata,
ei tuommoisia ollu markkinoillakaan :laugh: :)

Siis testi on aina silloin plussa jos siihen tulee se plussa. oli viiva sitten ohut tai paksu ja väriltään vaalea tai tumma. Toimii siis ihan samanlailla kuin testeissä mihin tuee vain se yksi viiva.
Eli tuo on plussa. Hmmm....mä tarkoitin tuolla ap:lla aloittajaa

Yhteistyössä