miten exä voi olla niin PASKA LUUSERI!!!!????

Hattara-Auroora

Aktiivinen jäsen
29.04.2007
2 689
1
36
mulla on muutto ja lapsikin on hoidpssa että saa rauhassa muuttaa. olin sit eilen baarissa ja tämä äijäkin oli siellä lääppi ja hoki kuinka paljon mua rakastaa....

no tänään soitin sille niin jo ukko oli hakenut kaljaa ja istuskeli kaverinsa luona
|O |O |O saatana helvetti. ei voi luottaa yhtään

no eipä siinä huomenna soitto muuttofirmaan ja maksan itteni kipeäksi

ja nyt vituttaa niin paljon että menin kuppilaan...

Alkuperäinen kirjoittaja onni löytyy arjesta:
Niin ja sulla lapsi hoidossa, pitäisi muutta ja menetkin kuppilaan, kuten eilenkin. Siis Luuseri..kuka?

olen pakannut kaiken jo eilen. ja miten minä kannan kaikki sängyt jne kun ei ole autoa ja miehiä apuna. ei siellä kotona viihdy laatikoiden ja jätesäkkien keskellä niin miksi en menis viihtyisämpään paikkaan?

Alkuperäinen kirjoittaja pakkasmarja:
öhöm itseasiassa olen nyt baarissä ja juon KAHVIA. kotona on tietokonekin otettu jo irti seinästä ja laatikossa..

Eihän baarissa voi juoda mitään alkoholitonta :D :xmas: :whistle: Mutta koitahan nyt saada ittes rauhoittumaan ja mieli paremmaksi! :hug: :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:
öhöm itseasiassa olen nyt baarissä ja juon KAHVIA. kotona on tietokonekin otettu jo irti seinästä ja laatikossa..

Eihän baarissa voi juoda mitään alkoholitonta :D :xmas: :whistle: Mutta koitahan nyt saada ittes rauhoittumaan ja mieli paremmaksi! :hug: :hug:

nii ajattelin jos ottasin jonku rauhoittavan paukun.... olen mäkin aika luuseri kun juon baarissa kahvia ja istun plussalla :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:

nii ajattelin jos ottasin jonku rauhoittavan paukun.... olen mäkin aika luuseri kun juon baarissa kahvia ja istun plussalla :laugh:

Olen mäkin istunut baarissa ja kirjoitellut plussalla :laugh: :laugh: :laugh: Ota joku juoma niin vitutus saattaa laskea tai sitten huonossa tapauksessa nousta... :whistle: :whistle:

Yhteistyössä