Miten helvetissä pystyn oleen pitämättä yhteyttä eksään? Teippaan kädet selän taakse ja rikon kännykän?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Apua"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"Apua"

Vieras
Hei oikeesti auttakaa oikeesti nyt mua. Oon henkisesti täysin hajalla. Millä helvetillä saan lakattua eksää joka ainoa tunti, minuutti, sekunti, millä saan oltua tekstaamatta sille, meilaamatta, yrittämättä soittaa. Kun ei sitä kiinnosta, ei se vastaa, ei se halua että pidän yhteyttä? Teen ittestäni ihan säälittävän pellen ja häpeän itteäni. Mutta en pysty oleen pitämättä yhteyttä.

Eksä lähti firman saunaillasta toisen matkaan eikä oo kuulemma tulossa takas. Kamat oli käyny hakemassa kun olin töissä. Tuun oikeasti hulluksi kun pommi vaan putos syliin, ensin panikoin että mihin se on joutunu ja sit tuli vaan tekstarilla että juu näin kävi. Sitten radiohiljaisuus.

Oikeesti auttakaa mua, mä hajoan liitoksistani.

Pian huomaat että näin oli oikeastaan hyvä. Mielesi tekee enää vain lähettää kiitoskortti, jossa kiität että hän lähti jonkun toisen matkaan ja avasi silmäsi. Löydät vielä jotain paljon parempaa.

Teillä ilmeisesti aika löyhä suhde muutenkin, jos kamojen haku oli käynyt tuosta vaan.
Mitä sä tuollaiselle haluat sanoa? Mies teki kantansa selväksi ja osoittautui kuplaksi, nytkö haluat alkaa tuollaisessa roikkumaan? Pyydä kaveria teippaan sut patteriin jos oot noin surkee, ettei itsekunnioitusta ole tippaakaan.

Ensinnäkin keksit itsellesi jotain uutta tekemistä (joku harrastus, mikä tahansa, joka kiinnostaa) tai sitten sovit paljon treffejä kavereiden kanssa, jotta et ehdi olla kotona murehtimassa. Sitten voit ihan just for fun surffailla netin keskustelupalstoilla ja ottaa kontaktia vastakkaiseen sukupuoleen (vaikka et vielä olekaan valmis uuteen suhteeseen, flirttailu piristää). Olet riippuvainen exästäsi ja sinun pitää nyt vain päästä pahimman ajan yli (vrt. tupakoinnin lopettaminen tms.). Ajattele niin, että sinun pitää näyttää exällesi pärjääväsi nyt TOSI hyvin. Vaikka olisit sisältä kuinka rikki, laittaudu kauniiksi, kun käyt ulkona (varsinkin, jos voit törmätä exään tai exän kavereihin tms.). Aikaa vaaditaan mutta sitten se helpottaa etkä enää tajua, mitä koko ihmisessä näit. Been there.....

Hei oikeesti teiän on ihan turha koittaa pahottaa mun mieltä mollaamalla, koska oon täsmälleen samaa mieltä teiän kanssa joten ei toi enää sen pahemmaksi oloo tee. Joo, olen säälittävä, joo, vaihto parempaan, joo, olen hirveä luuseri ja häviäjä. Ei se ollu se pointti vaan se miten selviän tän shokkivaiheen yli ottamatta siihen yhteyttä.

Ja se miten kamojen haku onnistuu mun työvuoron aikana on aika helppoa, jos ei ota mukaan muuta kun kassillisen vaatteita ja läppärin, enpä oo huomannu mitään muuta ihmeemmin puuttuvan. Ja koska ei ota yhteyttä ei oo hajuakaan mitä aikoo muille roinilleen tehdä.

[QUOTE="Apua";24418192]Hei oikeesti teiän on ihan turha koittaa pahottaa mun mieltä mollaamalla, koska oon täsmälleen samaa mieltä teiän kanssa joten ei toi enää sen pahemmaksi oloo tee. Joo, olen säälittävä, joo, vaihto parempaan, joo, olen hirveä luuseri ja häviäjä. Ei se ollu se pointti vaan se miten selviän tän shokkivaiheen yli ottamatta siihen yhteyttä.

Ja se miten kamojen haku onnistuu mun työvuoron aikana on aika helppoa, jos ei ota mukaan muuta kun kassillisen vaatteita ja läppärin, enpä oo huomannu mitään muuta ihmeemmin puuttuvan. Ja koska ei ota yhteyttä ei oo hajuakaan mitä aikoo muille roinilleen tehdä.[/QUOTE]

Kaupasta saa sellaisia mustia isoja säkkejä. Mikään ei saisi mua pidettyä näppejä irti sullomasta sen kamoja niihin. Laita tekstari et jäteastian vieresta kannattaa noutaa ennen keskiviikon tyhjennystä.
Ja tuohon miten saat pidettyä näpit erossa ei ole mitään konstia. Kaivele se sun itsetunto avuksia. Mieti mitä se teki ja lakkaa rypemästä itses kanssa. Opi asiasta jotain.

• Tykkää
Reactions: VonHärpä
Mene mielenterveystoimistoon juttelemaan pakkomielteestäsi. Ja ota elämä haltuusi ja tahdonvoimasi ja ala aikuiseksi äläkä ole kuin teinipentu ensimmäisten bänksien jälkeen.

Vai siis oletko sinä joku 16 vee ja takana on ekat bänksit?

Olisin äärettömän kiitollinen, jos pääsisin eroon tuollaisesta "miehestä".
Onko tuollaisia miehiä oikeasti edes olemassa :D

"Eksä lähti firman saunaillasta toisen matkaan eikä oo kuulemma tulossa takas"

Juu en ole 16 vee teini, lapsellinen varmasti mutta melkeen tuplasti on lukemia mittarissa.

Enpä tiedä miten mielenterveystoimisto suhtautuu kahden päivän pakkomielteestä valittamiseen, liekö ehkä ehdottaisivat jotain lievempiä konsteja ensihätään.

Kyllä minä sen tiedän että toi temppu on naurettava, paska, julma, itsekäs ja niin edelleen ja en minä sellaista miestä haluakkaan, mutta ihanko oikeasti kun tuollaista tapahtuu vuosien yhteiselon jälkeen täysin puskista niin minun pitäisi olla jo parin päivän päästä täysin tyyni ja rauhallinen, fine, sinnehän meni? En minä sanonut että jahtaan sitä miestä tekstareilla vaan että koko ajan ajattelen ja tekisi hirveästi mieli ottaa yhteyttä. Ihan vain jo senkin takia että mun mielestä olisin ansainnut että mulle kerrotaan asia kasvotusten, tai edes sanotaan hyvästi.

Tuo kamojen pakkaaminen jätesäkkiin kuulostaa hyvältä mutta eipä taida meidän roskakuski liiemmin ilahtua jos puoli asuntoa on pöntön vieressä. En voi tajuta ettei kaverilta löydy edes selkärankaa sen vertaa että tulisi käytännön asiat sopimaan. En voi ymmärtää ja sattuu niin s****nasti....

Jos teillä ei ole lapsia tai muuta pakottavaa syytä olla yhteydessä toisiinne, niin poista se exän numero kännystä. Jos et sitä ulkoa muista, niin siinä on hyvä tilaisuus unohtaa koko tyyppi, kun ei enää pysty ottamaan yhteyttä.

Miten olisi yhden yön suhde? Saisit muuta ajateltavaa ja ehkä itsetuntoasia takaisin. Ja tätä ei siis vongata exältä. Jonkun ihan muun kanssa. Töistä joku? Harrastuksesta joku? Baarista?

Poistin numeron, mutta kun se on hitto vie toinen niistä kahdesta numerosta jotka ulkoa osaan, toinen on omani. Miksi ihmeessä sekin numero on tullut opeteltua.

Tiedän että tää valitus kuulostaa lapselliselta, mutta on vaan niin paha olla. Kirjotin tussilla ittelleni lapun jossa kiellän itteäni soittamasta ja liimasin näytön kulmaan. Tiedän että varmasti se olo jonkun ajan päästä pikkuhiljaa helpottaa mutta tää on vaan niin kamalaa. Viikko takaperin tähän aikaan oisin vielä nauranut paskasesti jos joku ois kertonu mitä on tulossa. Niin tyhmä sitä on ihminen kun uskoo....

[QUOTE="Apua";24419381]Poistin numeron, mutta kun se on hitto vie toinen niistä kahdesta numerosta jotka ulkoa osaan, toinen on omani. Miksi ihmeessä sekin numero on tullut opeteltua.

Tiedän että tää valitus kuulostaa lapselliselta, mutta on vaan niin paha olla. Kirjotin tussilla ittelleni lapun jossa kiellän itteäni soittamasta ja liimasin näytön kulmaan. Tiedän että varmasti se olo jonkun ajan päästä pikkuhiljaa helpottaa mutta tää on vaan niin kamalaa. Viikko takaperin tähän aikaan oisin vielä nauranut paskasesti jos joku ois kertonu mitä on tulossa. Niin tyhmä sitä on ihminen kun uskoo....[/QUOTE]

:hug:
Älä soita, se on inhottava porsas, etkä sä halua semmosta elämää, ethän? Parempi ilman sitä äijää.

Kun tekee mieli ottaa yhteyttä niin kehittelet muuta tekemistä.
- puhdista lattiakaivot ja hajulukot (myös pyykkikoneen nukkasihti)
- silitä kaikki vaatteet (myös lakanat)
- järjestä vaatekaappi (ja heitä sen vaatteet jätesäkkeihin -> kanahäkkivarastoon tms)
- siivoa keittiön kaapit
- pese kylppäri (vaikka hammasharjalla)
- pese ikkunat
- lähde jumppaan/lenkille

Näillä vaihdat assosiaation eksästä inhottaviin hommiin ja alat saamaan koko ajatuksesta yöks-reaktiota. Ja kaiken lisäksi sulla on putipuhdas koti =) :hug:

• Tykkää
[QUOTE="vieras";24419454]Kun tekee mieli ottaa yhteyttä niin kehittelet muuta tekemistä.
- puhdista lattiakaivot ja hajulukot (myös pyykkikoneen nukkasihti)
- silitä kaikki vaatteet (myös lakanat)
- järjestä vaatekaappi (ja heitä sen vaatteet jätesäkkeihin -> kanahäkkivarastoon tms)
- siivoa keittiön kaapit
- pese kylppäri (vaikka hammasharjalla)
- pese ikkunat
- lähde jumppaan/lenkille

Näillä vaihdat assosiaation eksästä inhottaviin hommiin ja alat saamaan koko ajatuksesta yöks-reaktiota. Ja kaiken lisäksi sulla on putipuhdas koti =) :hug:[/QUOTE]

Tää kuulostaa niin hullunkuriselta että tätä on pakko koittaa :) Oishan se varmaan korkea aika viemäristä hiustupot kaivella, josko sen assosiaation sais siitä alulle....

Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24419392:
:hug:
Älä soita, se on inhottava porsas, etkä sä halua semmosta elämää, ethän? Parempi ilman sitä äijää.
Oikeessa kai oot, parempi kai ilman jos se tommonen kerran on. Ihmettelen vaan kuka helvetti se on ja mitä se on tehny mun miehelle... En vaan voi uskoa. Järjellä tiedän mutta en vaan voi uskoa....

Kiitos.

Eroaminen vaan ottaa aikansa. Jos homma tuli sulle puun takaa ja tapahtu ihan vasta, niin ei ole ihme että siinä menee hetki asiaa käsitellessä.

Hyviä neuvoja tuli tuolla jo mielestäni mm. siivoa ukon kamat pois kämpästäsi ja lähde käymään vaikka lenkillä. Hakeudu ystävien tai läheisten seuraan ja tee jotain joka saa ajatukset irti ukosta. Kännääminen tässä tilanteessa ei välttämättä auta, vaan kännissä tulee pian tehtyä pikaistuksissaan typeryyksiä jos on jo lähtöön sekavissa tunnelmissa.

Henkäse ja ota aikalisä. Ajan kanssa helpottaa.

• Tykkää

Yhteistyössä