Miten hemmetissä pidätte kulliksenne ojossa????

kipinäinensääri

Aktiivinen jäsen
21.02.2008
15 468
1
36
Tuntuu ettei ne ikinä hyvin!! Tuolta lopusta karva luonnostaan niin harvaa että näyttää kuinka kullikset loppuisi kesken |O

Millä te teette ne ja pidätte kuosissa? Nyt mulla joku värillinen juttu, on kun ripsari mutta ei siis kuitenkaan ja sekään ei ole hyvä |O

Niihin voi jollain kynällä ( :whistle: ) "piirtää" lisää karvoja harvoihin kohtiin. Näin oon jossain tv-ohjelmssa nähnyt tehtävän. Olisko se ihan kulmakynä sitten. (itellä niin tuuheat kullikset :D , et ei oo tarvinnut piirrellä, niin ei ole jäänyt nimi mieleen, käytän vain sitä geeliä mikä on ripsarin näköinen ja nypin, nypin, nypin!)

Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
Mites sellanen väritön geeli toimii? en halua että ne hyppää naamasta silmään heti, eli ei liian tummat

Väritön toimii oikein hyvin. Mulla on lumenen ruskea sellanen ripsarin tapainen aine. Ei sillä kauhean tummat kulmat tule, kun laittaa sitä vähän varovaisemmin.

Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
Mites sellanen väritön geeli toimii? en halua että ne hyppää naamasta silmään heti, eli ei liian tummat

Ai onko sitä väritöntäkin? Mä oon käyttänyt vaan sellaista tummanruskeaa, mut se kyl ei pomppaa silmille kun laittaa vaan vähän. Se pitää ne kulmakarvat kuosissa, ei harota eikä hapsota karvat mihin sattuu. Vähän kuin hiusgeeli...

Yhteistyössä