F
firequeen
Vieras
enkä puhu nyt itsestäni
! vaikka sekin on koettu... lapsena löysimme kaverini kanssa tutulta uimarannalta lähtevän polun, jota emme löytäneet enää toiste etsimisestä huolimatta ja teininä yhtenä talvi-iltana eksyin koiran kanssa, kun lumikinokset ja pimeys sotkivat suuntavaiston.. onneksi koira vei kotiin kun irrotin hihnan !