miten hoitaisit asian? kaverusten pippeleiden koskettelua koskee

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "huolissaan"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
meillä viis vuotias poika ja naapurissa kahdeksan vuotias poika.he ovat leikkineet monet kerrat yhdessa meillä ja naapurissa. poika asuu isänsä kanssa kahdestaan. tänään sitten poikamme meni ulos yksistään leikkimään hetkeksi ja jonku ajan päästä huomasin että meni ilman lupaa naapuriin leikkimään. vähän ajan päästä menin sitten hakemaan tätä pois sieltä, ja naapurin isä ei ollut kotona.
ovi oli auki niinku aina heillä päivisin, ja menin sisään. huutelin hetken poikaamme nimeltä eikä kuulunut mitään. menin peremmälle ja huomasin että vessan ovi oli lukossa. huutelin taas poikaa nimeltä ja kohta kuulu vessasta kun naapurin poika huusi että ne on kakalla sielä, pitäs oottaa hetki mulla vielä. kuulin heti että ne ei ollu kakalla kun ääni tuli kauempaa saunan puolelta ( samassa tilassa wc ja sauna, pönttö lähellä vessan ovea ). huusin että nyt aukaskaa ovi kun mulla on asiaa pojalleni. naapurin poika huusi että ei vielä, oota vähän. kyselin oven läpi että mitä tekevät sielä saunassa, ja naapurin poika sano että leikkivät. komensin jo isommalla äänellä aukasemaan ovea heti, uhkasin halea jonkun meisselinki millä aukaen itse oven jos eivät aukase heti.
kohta tulivat aukasemaan, ja tulivat pois sieltä. kysyin että mitä tekivät siellä ja ne mietti hiljasina vähän aikaa että mitä sanovat. sitten vaan että leikkivät muka hirviöleikkiä. en uskonut kun näin silmistä jo että valehtelevat. komensin pojan laittamaan ulkovaatteet ja tulemaan kotia. kun tuli, niin aloin kyselemään vähän enemmän että mitä tekivät, ja poika oli oikeen vaikeana. ei halunnut millään sanoa, sanoi vaan että pelkää sanoa. lopulta kysyin suoraan että koskettelitteko pippeliä sielä. ensin poika sanoi että ei, mutta lopulta itkun kans että naapurin poika koski hänen pippeliin.
kerroin että se ei ole normaalia kosketella tai antaa toisten kosketella tai katsella sen pippeliä,selitin samalla että itse voi koskea itseensä jos haluaa yms. ja samalla sanoin että sillä ei ole enää mitään asiaa naapuriin eikä pojalla meille.
luulis nyt sen ikäsen pojan jo ymmärtävän mitä saa tehdä ja mitä ei. siis varsinki tuon naapurin pojan joka on jo kahdeksan.
sitten kyselin tarkemmin ja poika myönsi että sitä on tapahtunu sielä ennenki.
oli kovasti pahoilla mielin tapahtuneesta, ja ehkä vähän helpottunutki kun asia tuli nyt ilmi. soitin miehelleni asiasta myös ( kerkesi lähteä vähän aikasemmin jo töihin ), ja kävin sanomassa naapurin pojallekki että tiedän mitä ne teki vessassa ja selitin että se on väärin, eikä meiän poika saa tulla sinne enää.
toiminkohan oikein? vieläki oon ihan tärinöissään vihasta.....
pitäskö sanoa naapurin pojan isälle asiasta? en usko että se poika itse kertoo sille. pojan äidin numeroa mulla ei olekkaan kun en ole tavannut kun pari kertaa ohimennen. poika on v.loput yleensä sielä äitinsä luona.
Hmm no joo ei se oo ok kosketella toisen pojan pippeliä mutta niin tekee pojat kun sen kaverin pojan pippeli kiinnostaa (ei oo homo) kattoo aijaa sulla on noin iso/pieni pippeli mull on tämmöne iso pili ne kattelee vaan toisiaan ihan hirvittävää vanhemmille mutta lasten seksialisuus kehittyy noin. Pippeli kiinnostaa hyvä sun poika on terve

Yhteistyössä