Miten hyväksyä ero?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tyhmä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tyhmä

Vieras
Erosta on jo aikaa ja miehellä on ollut alusta asti uusi tyttöystävä, mutta silti muhun sattuu.... Erosta on pian vuosi enkä mä osaa vieläkään kokonaan päästää irti :( Meillä on 3v poika joten väkisin joudumme olemaan yhteydessä. Järjellä osaan jo iloita erosta, mutta tunteet sanoo muuta... En kestä sitä että eksällä on uusi elämä ja mä vaan suren.... Täysin hölmöä myönnän itsekin, mutta silti ajattelen niin... Osaisiko joku neuvoa miten ns. päästää irti kokonaan ja jatkaa elämääni?

Mieti millaisen elämän haluat itsellesi tehdä. Rupea nauttimaan arkipäivän pienistä jutuista ja keskitä energia muuhun kuin ex-suhteen miettimiseen. Ajattele että sua odottaa vielä jotain parempaa. Mikä on varmasti totta, saat vielä ihanan suhteen jossa molemmat osapuolet ovat sitoutumishaluisia. Pää pystyyn ja kohti uusia tuulia!

Minulla on nyt erosta kulunut 2 vuotta ja alkaa olla paremman puolella. Ex:llä eikä minulla ole ollut uusia kuvioissa mutta jos nyt vastaan tulisi joku sähäyttävä niin voisin jopa alkaa jo seurustella.

Kannattaa tosiaan alkaa tekemään niitä asioita mistä itse pitää ja päättää kerta kaikkiaan olla miettimättä exää. Aina kun ajatukset häneen juoksee kääntää ne vain pois. Siihen pystyy kyllä. Erot tahtoo olla tuskallisia varsinkin jos on toinen kuvioissa mukana mutta aika siihenkin auttaa.

Yhteistyössä