Miten ihmeessä mä saan ihastukseni kohteen huomaamaan mut naisena?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Suruisa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Suruisa

Vieras
Olemme jonkun verran tekemisissä, mutta ihan vain kavereina. Mun tunteet on kuitenkin syvempiä kuin pelkkä ystävyys, se ei riitä mulle. Mutta ei mies ei tunnu tajuavan mun naisena!

Pyysin häneltä erästä asiaa ja sen olisi voinut tehdä niin, että menen hänen luo. Sitä mä toivoin niin kovasti, mutta mies hoiti asian sähköpostilla. Sain kyllä sen mitä halusin ja olen siihen tyytyväinen, mutta en ole tyytyväinen siihen millä tavalla asia hoidettiin.

Ei mies taida olla kiinnostunut musta naisena. :(

muu kuin palajastava vaatetus ja himmeä valaistus.. "vahingossa" .. jos sattuu niin että saat ihastuksen sun kämpille ja siten vaan kivasti kiität 'ystävyydestä' pitkällä halauksella ja näin..silmiin tuijottaminen on joillekkin se *kellistävä tekijä* ..joka sitten avaa sen näkökyvyn sille että "herran pieksut mikä nainen" :D

ja mistäkö minä tiedän..noh..reilu 16 v sitten "herkkupeppu" meinas karata käsistä ;)
ja kun pistin kehiin naisenergiat niin :D :heart: tuolla se nyt vielä pötköilee..
enkä vaihtais pariin kaksvitoseen vaikka äiti niin "vitsilikin" kultsini iästä..

eli tsemppiä ja tulisia vuosia eteenpäin.. tai no ainakin jotakin hehkua ;)

Alkuperäinen kirjoittaja tuohon ei auta:
muu kuin palajastava vaatetus ja himmeä valaistus.. "vahingossa" .. jos sattuu niin että saat ihastuksen sun kämpille ja siten vaan kivasti kiität 'ystävyydestä' pitkällä halauksella ja näin..silmiin tuijottaminen on joillekkin se *kellistävä tekijä* ..joka sitten avaa sen näkökyvyn sille että "herran pieksut mikä nainen" :D

ja mistäkö minä tiedän..noh..reilu 16 v sitten "herkkupeppu" meinas karata käsistä ;)
ja kun pistin kehiin naisenergiat niin :D :heart: tuolla se nyt vielä pötköilee..
enkä vaihtais pariin kaksvitoseen vaikka äiti niin "vitsilikin" kultsini iästä..

Mulla ei riitä uskallus tehdä mitään tollasta. :(

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja tuohon ei auta:

Mulla ei riitä uskallus tehdä mitään tollasta. :(

hei nyt ihan otat silleen rennosti ja ajattelet että tässä se elämä menee ja minä jään junasta jos en hyppää kyytiin..

eihän se kirpase kuin kerran jos *rukkaset* saa.. ja tietää siirtyä toiselle asemalaiturille..

tai jos ei hämärässä ja silleen niin ihan keskellä kirkasta päivää kysy *hei tykkäät sie miusta sileen..?* :D

miuta kosittiin keskellä kirkasta päivää jalkakäytävällä.. enkä ole päivääkään katunut että uskalsin nyttää että *hei mie tykkään siusta.. tykkäätkös sie miusta..sileen?*... d :) b ...mie piän peukkuja

itse olen katsellut ihastustani suoran syvästi silmiin,eikä hän ainakaan ole pistänyt katsekontaktia poikki vaan hymyillyt,siinä sittten parikymmentä sekunttia vain katsoimme...:)ällistyttävä kokemus,mutta en siltikään tiedä tykkääkö hän minusta...;/

Yhteistyössä