Miten ihmeessä saan siskon tajuamaan...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pikkusisko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Pikkusisko

Vieras
... että kun pahasti koira-allerginen ihminen ei halua koiraa kotiinsa, kyseessä ei ole v*ttuilu, vaan ihan oikeasti ihmisen terveys kyseessä? Sisko nimittäin hankki koiran, ja suuttui nyt kunnolla sekä minulle että äidille, kun sanottiin että sitä ei voi meille kummallekaan tuoda. Äiti on sen verran koirille allerginen, että menee ihan tukkoon ja saa hengitysvaikeuksia jo istuessaan "koiraihmisen" vieressä, minä taas voin tujun allergialääkityksen avulla vierailla koirakodeissa, mutta en voi kovin montaa tuntia viipyä. Eli ei todellakaan kyseessä että "ei vaan haluta" koiraa koteihimme.

Mutta siskohan ei nyt tätä halua ymmärtää, vaan ilmoitti että häntä ei tulla meilläpäin näkemään, kun ei kerran koira ole tervetullut. Äidin 60-vuotisjuhlat parin viikon päästä aikoo jättää väliin, kun ei voi jättää koiraa yksin kotiin, eikä hoitajalle (olisi kyllä ollut laittamassa koiraa meille viikoksi hoitoon, kun lähtee matkoille), ja tähän asti tiheästi toistuneet viikonloppuvierailut aikoo kuulemma lopettaa kokonaan. Tähän asti on kyllä viihtynyt hyvin äidin lihapatojen ääressä ainakin joka toinen viikonloppu. Äiti on nyt tietenkin todella loukkaantunut siskon käytöksestä.

Sisko on sairaanhoitaja, joten luulisi nyt tajuavan että ei tässä ole mistään kiusaamisesta kyse. Miten saan puhuttua tuolle järkeä?

Vaikea tuohon mitään on sanoa, jos ei siskollesi mene jakeluun terveydelliset faktat vaikka on sairaanhoitaja. Ja varmaan ne tiesi koiraa hankkiessaan? Ehkäpä se siitä järkiintyy, mutta hölmöä käytöstähän tuo on.

No, sitten jättää vierailut väliin. Eköhän hän itse ole se joka siitä eniten kärsii ja todennäköisesti jossain vaiheessa se järki sitten palaa päähän kun huomaa jäävänsä "yksin".

Ja oli allergioita tai ei, koiran tuominen toisen (oli sitten miten oma äiti hyvänsä ) 60v päiville kuulostaa näin koiranomistajan korvaankin oudolta. :o Eri asia sitten jos päivänsankari erityisesti on kutsunut koiran.

en tiedä ketään jolla olisi pakkomielle ottaa koira joka paikkaan mukaan.. kyllä kaikki ovat jättäneet koiransa kotiin jos ovat kyläilemässä käyneet :o

kuulostaa tosi lapselliselta käytökseltä kyllä :o

Hommaa joku rapainen sika ja vie se väkisin siskosi luokse joka kerta kun kyläilet. Tai olisiko pelottava kuristajakäärme parempi vaihtoehto? Ehkäpä hän sitten tajuaisi oman hölmöytensä.

Jos on tyhmä niin on.
Mulla lapsi astmalääkityksellä ja koko ajan kipeänä sen vuoksi että on paha kissa-allergia todettu 2002 ja isän huushollissa kissoja 8 samaan aikaan kun oli pennutkin.
Ei tästä kukaan välitä,mun on päästettävä muksu sinne koska se on 15 ja saa ite päättää ja sossu ei ota kantaa ennenkuin on hankittu uusi lääkärintodistus.
Nyt lähdetään tutkimuksiin kun imusolmukkeet turvonnee pidemmän aikaa eikä parane,ei kai kun koko ajan keuhkot tukossa,kamala yskä ja nuha.
Ketään ei kiinnosta,paitsi mua joka maksaa ne lääkkeet ja ne ei auttanee ku hetken kun altistus on koko ajan.
Taas mennään lääkäriin hakeen vahvempia.
Kun järki ei pelaa kellään ja mun sanomiset ei vaikuta yhtään.

Yhteistyössä