Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja näin kyllä;27002679:Niin, minusta tuon ikäiset lähtevät sinne lomalle mukaan eikä siitä edes keskustella. Itselläni oli 14-vuotiaana kausi, jolloin inhotti matkustelu ym. mutta niin vaan raahattiin väkisin mukaan ja oikeinhan se oli: ei tuon ikäinen voi päättää itse menemisistään.
Alkuperäinen kirjoittaja AikaKaukanaTäydellisestä;27002326:Tule ap kauhistelemaan sitten kun olet itse muutaman lapsen aikuiseksi kasvattanut. Olis kiva kuulla miten teini-iät sujui:saint:
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;27002185:Mä olen tästä eri mieltä. Sekä omien lasteni että omina teinivuosinani kaveripiirit jakautuivat "bailaajiin" ja "nyypelöihin". Itse ja omat lapseni kuuluivat tuohon jälkimmäiseen ja oli tietysti aika selvää, että "bailaajat" eivät meistä ja ajankäytöstämme tienneet tuon taivaallista, koska eivät meidän kavereitamme olleetkaan. Sattuneesta syystä siis tunnen varsin paljonkin nuoria, joiden teinivuosiin ei biletys ja viinanjuonti kuulunut. Nämä vaan ovat niitä nuoria, joita ei tuolla kaupungilla näe iltaisin hillumassa ja pahennusta aiheuttamassa. Jos heitä ei näy kotonasikaan, niin eipä silloin voi heidän olemassaolostaan tietääkään.
Sun tukkapöllys on nykyisin laitonta. Kyseessä on pahoinpitely.
Kaikille ei sovi sama kasvatus.
Voi kun asiat olisikin niin mustavalkoisia. Suurinosa minunkin tuntemista vanhemmista on kasvattaneet 2 vuotiaansa ja isompansakin niin hyvin kun ovat vain osanneet, mutta silti läheskään kaikkia murrosikäisiä ei voi jättää luottavaisin mielin viikoksi/viikoiksi yksin kotiin.
Alkuperäinen kirjoittaja näin kyllä;27002679:Niin, minusta tuon ikäiset lähtevät sinne lomalle mukaan eikä siitä edes keskustella. Itselläni oli 14-vuotiaana kausi, jolloin inhotti matkustelu ym. mutta niin vaan raahattiin väkisin mukaan ja oikeinhan se oli: ei tuon ikäinen voi päättää itse menemisistään.