Miten ihmiset saavat vauvan vaatteet noin karmeaan kuntoon? ( asiaa kirpputoreista )

Meillä on kaikki tahrat saaneet kyytiä sappisaippualla, sillä on helppo käsin pestä tahrakohta, ei jää mitään pinttymiä vaikka vaate ei heti pääsiskään kunnon pesuun.

Mä oon ihmetellyt hajua vaatteissa, miksi ne myytävät pitää hajustaa niin karmealla tavalla? Tupakanhajuako siinä yritetään peittää? Toki tää on tottumiskysymys, allergikkona suosin hajustamattomia pesuaineita.

Ja tämä. Minä en enää niin paljoa viitsi ostella kirppareilta, kun se huuhteluaineen haju on kamala. Enkä edes ole allergikko, en vain voi sietää sitä enkä ymmärrä, miksi joku haluaa haista halvalle huuhteluaineelle.

TOisilla ei oo niin paljon vaatteita vaan käyttävät tiheää tahtia vain muutamaa bodya, silloin ne tietenkin kuluu nopeammin. Myös jos vauva puklailee kovasti niin joutuu tiuhasti vaihtamaan.

En ole tahrojen takia joutunut heittämään yhtäkään vaatetta pois, tai siis lasteni vaatteet on säilyneet lähes tahrattomina. Johtuen siitä, että käytän heillä ruokalappuja. Pieni vaiva, iso säästö.

Öh, no tottakai meilläkin ruokalappua käytetään. Kyllä se ruoka silti löytää tiensä lapun ulkopuolelle tai alle toisinaan :) Pukluja tulee tai joskus ruoka menee lapun ja kaula välistä mystisesti vaatteille. Isommilla itse syövillä sitten käsien mukana.

Yhteistyössä