Miten jaksaisin ja voisin olla vahva, sillä menetän poikani?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja riitta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

riitta

Vieras
tiedän että hän kuolee pian enkä kestä sitä. hän on ainoa jonka vuoksi jaksan elää ja olla vahva. mutta kun hän kuolee en enää jaksa olla vahva ja en voi olla onnellinen. mistä saisin voimia jatkaa eteenpäin? minulla ei ole aikaa surra, sillä pelkään että juutun liiaksi muistelemaan menneitä. poikani rakastaa minua kovasti ja häntä pelottaa. :'(

voimia vaikeaan tilanteeseesi. uskon että saat kyllä niitä voimia sitä mukaa kuin niitä tarvitset. en ole ollut vastaavassa tilanteessa mutta vaikeita asioita läpikäyneenä tiedän voimia aina jostakin vain ilmaantuvan vaikka kuinka tuntuisi raskaalta.

Oletko yhteydessä vertaistukeen? Ystäväni menetti lapsensa ja hän sai jostain yhdistyksestä tukea. Siis saman kokenut piti seuraa rankkoina aikoina ja sai purkaa sitä omaa kokemusta ja tuskaa toisen kanssa, joka oikeasti tietää miltä silloin tuntuu.

Alkuperäinen kirjoittaja sympat:
Oletko yhteydessä vertaistukeen? Ystäväni menetti lapsensa ja hän sai jostain yhdistyksestä tukea. Siis saman kokenut piti seuraa rankkoina aikoina ja sai purkaa sitä omaa kokemusta ja tuskaa toisen kanssa, joka oikeasti tietää miltä silloin tuntuu.

en ole yhteydessä.

Voimia ja jaksamista vaikeassa tilanteessa! Saako udella, että minkä ikäinen lapsesi on ja mihin hän on menehtymässä? Toivottavsti ympärilläsi on ihmisiä, joille voit puhua. Pyydä apua vaikka kriisikeskuksesta tms., jos tarvitset kuuntelijaa ym.

Alkuperäinen kirjoittaja äiti :
Voimia ja jaksamista vaikeassa tilanteessa! Saako udella, että minkä ikäinen lapsesi on ja mihin hän on menehtymässä? Toivottavsti ympärilläsi on ihmisiä, joille voit puhua. Pyydä apua vaikka kriisikeskuksesta tms., jos tarvitset kuuntelijaa ym.

lapseni on 12-vuotias ja hänellä on todella heikko sydän, jalat eivät kannata häntä, lääkkeet eivät auta. :'( :'(

Alkuperäinen kirjoittaja Piika-äiti:
Tarvitseeko sinun olla vahva tällaisen asian edessä? Kunhan vain selviät siitä ajan kanssa elossa ja tasapainossa. :hug:

minun täytyy olla vahva, jotta jaksan opiskella ja tehdä töitä. poikani haluaa minun olevan onnellinen.

:hug: Oletko ollut ammatti-auttajan juttusilla. Ole lapsen lähellä ja nauttikaa yhteisolosta. Voimia sinulle ja lapsellesi (sekä muulle perheelle jos teidän perheessä on muita) :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja mari:
Eikö sydämensiirrosta olisi apua? Vaikka niitä siirtoja tehdään vähän on kai pikkiriikkisen toivoa, että saisi uuden sydämen?
Voimia.

sitä suunniteltiin aiemmin, mutta lääkäri totesi sen olevan hyödytöntä sillä poikani on jo niin heikko ja kipeä. :'(

Alkuperäinen kirjoittaja Sikke1:
:hug: Oletko ollut ammatti-auttajan juttusilla. Ole lapsen lähellä ja nauttikaa yhteisolosta. Voimia sinulle ja lapsellesi (sekä muulle perheelle jos teidän perheessä on muita) :hug:

en ole enkä halua mennä minnekään terapiaan.

"Äiti älä itke!
Minä nukuin vaan.
Siinä nukkuessani,
uni muutti vain muotoaan.

Äiti älä itke!
Pois aika katoaa:
sinun sydämessäsi ikuisesti elää saan.
Äiti älä itke!
Näkemiin vain sanotaan.
Tiedäthän että joskus me vielä tavataan.
Äiti älä itke!
En yksin olekkaan,
rajan ylitse mut saattoi kaunis enkeli helmoissaan"

Yhteistyössä