Miten jaksan? Mies ihastunut työkaveriinsa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja suru
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

suru

Vieras
Ollaan oltu kauan naimisissa, lapsia monta..

Selvisi muutama päivä sitten, että on ihastunut työkaveriinsa ja se on molemmin puolista. Työkaverin oma parisuhde kariutui juuri...

Mies ei tiedä mitä haluaisi.. Jäädä perheen kanssa vai lähte uuteen suhteeseen..

Mää oon niin rikki... en saa syötyä enkä nukuttua..

olisin ottanut lapset kainaloon ja lähtenyt / heittänyt miehen pellolle. Mun mielestä ei ole mun tehtävä ootella että mies päättää haluaako mut vai jonkun toisen naisen. Sen täytyy olla selviö, ei mikään ehkä että haluaa olla mun kanssani.

Elämässä tapahtuu näitä ihastumisia kaikille jossain vaiheessa. Joskus ne johtavat johonkin ja usein eivät mihinkään. Se vain on ihmisille niin normaalia, että näin tapahtuu. Ihastuminenhan ei ole sillälailla halittavissa, että päättäisi nyt ihastua tuohon tai olla ihastumatta tähän. Se vain tapahtuu. Joskus se menee nopeastikin oho, joskus sitten ei.

Se voi tapahtua sinulle itsellesikin vaikkapa lähikaupan hedelmäosastolla.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
olisin ottanut lapset kainaloon ja lähtenyt / heittänyt miehen pellolle. Mun mielestä ei ole mun tehtävä ootella että mies päättää haluaako mut vai jonkun toisen naisen. Sen täytyy olla selviö, ei mikään ehkä että haluaa olla mun kanssani.

Kuin myös. eiköhän se ole sen merkki että rakkaus on loppunut jos pitää miettiä kumpaa haluaa, jäädä vanhaan parisuhteeseen vaiko aloittaa uus.
Ja takaisin en miestä enää ikinä huolis vaikka myöhemmin uuden suhteen virheeksi huomaisikin.

Alkuperäinen kirjoittaja :

Kuin myös. eiköhän se ole sen merkki että rakkaus on loppunut jos pitää miettiä kumpaa haluaa, jäädä vanhaan parisuhteeseen vaiko aloittaa uus.
Ja takaisin en miestä enää ikinä huolis vaikka myöhemmin uuden suhteen virheeksi huomaisikin.

sama juttu, en tahtoisi olla varalla odottamassa et jos mies kuitenkin ottas minut takaisin!!!

inhottava tilanne kyllä teillä :hug:

No mä en kyllä noin vain lähtisi kävelemään. Melkein jokainen ajoittain ihastuu toiseen pitkässä parisuhteessa. Yrittäisin ehkä selittää miehelle, että varmaan kyseessä on ohimenevä juttu ja kertoisin, että toivon hänen jäävän perheensä luo.

Alkuperäinen kirjoittaja *:
No mä en kyllä noin vain lähtisi kävelemään. Melkein jokainen ajoittain ihastuu toiseen pitkässä parisuhteessa. Yrittäisin ehkä selittää miehelle, että varmaan kyseessä on ohimenevä juttu ja kertoisin, että toivon hänen jäävän perheensä luo.

Peesi!! Täällä kävi melkein samalla lailla, ymmärsi onneksi ettei siitä tulis mitään ja jäi minun luo. Silloin ei ollut vielä lapsiakaan, nyt on 1,5v poika =)
Jaksuja, tiedän todellakin miltä susta tuntuu. Miehet on niin lapsellisia, että luulevat että siitä onni aukeaa vaikka todellisuudessa arki koittais tämän uudenkin kans hyvinkin pian.

Peesi!! Täällä kävi melkein samalla lailla, ymmärsi onneksi ettei siitä tulis mitään ja jäi minun luo. Silloin ei ollut vielä lapsiakaan, nyt on 1,5v poika =)
Jaksuja, tiedän todellakin miltä susta tuntuu. Miehet on niin lapsellisia, että luulevat että siitä onni aukeaa vaikka todellisuudessa arki koittais tämän uudenkin kans hyvinkin pian.

Kyllä tämä sama koskee yhtälailla naisia.

hyvä että kertoi, mutta kai mies tajuaa että ihastumisia voi pitkässä parisuhteessa olla ja tulla. ehkä teidän kannattaisi miettiä mikä omassa parisuhteessa mättää jos mies ihastuu toiseen?

En mäkään! Varsinkin jos asutaan yhdessä ja suhteessa jo lapsia...

Eri asia sitten, jos olisi vasta seurustelusta kyse ja mies ilmoittaisi, että "Huolin sut siinä tapauksessa, jos naapurin Irma antaa pakit!" Silloin saattaisin haistattaa poikaystäväehdokkaalle pitkät v*tut...

:xmas:

Mää en tiennyt, että mies on ollut jotenkin tyytymätön meidän suhteeseen. Ei osaa sanoa mitää isoa vikaa mikä olisi.

En halua millään menettää miestäni, enkä sitä että lapset jäävät ilman isää. Olen sen sanonutkin mitä tässä ollaan yritetty lapsilta jutella. Koitetaan arki pitää mahdollisimman normaalina vaikka täytyy myöntää että on aivan sairaan raskasta.
Meinaa vaan itkettää...

Tuohon sen työkaveriin liittyy viel jotain muuta mitä en tässä halua kertoa, mikä ratkaisee jollai tavalla heidän suunnitelmiaan..

Jos en rakastaisi miestäni näin paljon olisin kyllä lähettänyt hänet pois ja olisikin itse varmaan lähtenyt jos sillä ei olisi tunteita yhtään enää mua kohtaan..

Kurja juttu, mutta näitä kyllä pitkissä liitoissa sattuu, ei voi mitään. Ei kannata mitään hätiköityjä päätöksiä tehdä, kummankaan. Tämmöisen seurauksena oma parisuhde voi myös parantua, kun molemmat huomaa, mikä on tärkeää. Voimia!

mä olin vastaavassa tilanteessa vuosia sitten:( ei maistunut ruoka,en nukkunut ym tämän seurauksena.nyt jälkeenpäin suututtaa oikein miksi annoin ukon tallata mut niin maanrakoon.siinä sit odottelin mitä toinen päättää.enää en odottelisi!!

ihastuu juu, sehän on ihan luonnollista pitkässä parisuhteessa. mutta siinä vaiheessa kun toinen alkaa miettimään jäädäkö vai lähteä niin minä kyllä viheltäisin pelin poikki ja nakkaisin ukon pihalle. En ensinnäkään alkaisi odottelemaan kummin mies valitsee, eiköhän se ole merkki siitä että rakkaus on mennyt. ja toiseksi, jos mies valitseekin sinut, mistä tiedät että uusia samanlaisia juttuja ei tule eteen?

Tai mistä tiedät varmaksi, että mies jäisi sen vuoksi, että rakastaa sinua, eikä vain velvollisuuden tunnosta?

No tämähän pätee ihan jokaiseen parisuhteeseen. Mistä sä tiedät on ko miehesi sun kanssa rakkaudesta vai velvollisuudentunteesta?

Alkuperäinen kirjoittaja Mercedes:
Tai mistä tiedät varmaksi, että mies jäisi sen vuoksi, että rakastaa sinua, eikä vain velvollisuuden tunnosta?

No tämähän pätee ihan jokaiseen parisuhteeseen. Mistä sä tiedät on ko miehesi sun kanssa rakkaudesta vai velvollisuudentunteesta?

En tiedäkään, mutta ei ainakaan ole antanut syytä kyseenalaistaa motiivejaan kanssani elämiseen. Itse en ap:n tilanteessa voisi jatkaa, vaikka mies jäisikin. Aina vain miettisin, että jäikö "vasten tahtoaan" ja katuuko päätöstään.