J
Juu
Vieras
Ap, oikeesti uskot että teillä on tulevaisuutta, jos mies on valmis jäämään ainoostaan jos toinen nainen osoittautuukin sekundatavaraksi kun on sairas?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mä:Se on kyllä ihme juttu, että tuossa kohtaa miehet ajattelee sitä toista ja sen tunteita jne. Itse olin täysin äimänä, kun omassa tilanteessani sanoin miehelleni, että nyt et pidä siihen naiseen enää mitään yhteyttä...niin mies siihen, että en voi noin vaan sitä jättää, ettei siitä tuntuisi niin pahalle..... Oma vaimoko saa tuntea mitä vaan. Onneksi pysyin kylmänä ja ym märsin ihastumisen sekoittaneen pään täysin. Perheemme säilyi ehjänä. Tästä on jo monta vuotta.
Alkuperäinen kirjoittaja happihyppy:Älä sinä tee mitään eropäätöstä. Anna miehes tehä se, jos kerta niin haluaa ja sano sille, että saa sitte kans selittää sen itkeville lapsille.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ihme tossukoita täällä ja liikaa miehen ymmärtämistä ja päähän silittelyä "ku sillä nyt on vaa ihastus ja tunteet sekasin...". Mites sun tunteet??!!! Toi ei ole enään pelkkä ihastus.
Sä sanot sille miehelle että se on päätettävä nyt mitä haluaa tai sinä lähdet. Sehän kikkailee niin kauan kun sä odottelet ja olet pomputeltava. Ethän sä ole mikään itsestäänselvyys? että sä jäät jos mies vaan niin sanoo? Sähän et jää odotteleen ellet sä näe syytä ja mies osoita sulle että todellakin haluaa sun jäävän, ja olevansa sen arvoinen että sun kannattaa jäädä. Eiköhän siinä pää selkene kun ei anneta miehelle liikaa vaihtoehtoja.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Vaikeaksi tässä tekee sen, että pelkään miehen lähtevän jos joutuu nopeesti koittaan tekeen jotain päätöstä. Ja kun tämä ihastus on ollut hyvin nopea tässä kesänaikana, mutta ovat silti keskustelleet hyvin pitkäklti suhteestaan ja sen jatkumisesta.
Ymmärsin että tämä nainen haluaisi kovasti mieheni ja laitoinkin sille facebookissa viestin. Ei tullut mitään vastausta.
Kai se on vaan valmistauduttava että meijän juttu oli tossa. Oon vaan niin rikki ettei sitä voi arvata. Tosi hankalaa lasten kanssa koittaa olla, kuin ei olisi mitään.....
Alkuperäinen kirjoittaja :(:Siinä ei kyllä äijä ajattele yhtään nokkaansa - tai siis penistänsä - pidemmälle. Uusperhe on vihoviimeinen helvetti. Eikä sekään mitään. Seuraavaksi mietitään, kuka perii ja mitä.
Toivottavasti äijä valitsee puolisonsa. Ja tässä kirjoittelee nainen, joka vamppasi työkaverinsa, varatun miehen![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Elämässä tapahtuu näitä ihastumisia kaikille jossain vaiheessa. Joskus ne johtavat johonkin ja usein eivät mihinkään. Se vain on ihmisille niin normaalia, että näin tapahtuu. Ihastuminenhan ei ole sillälailla halittavissa, että päättäisi nyt ihastua tuohon tai olla ihastumatta tähän. Se vain tapahtuu. Joskus se menee nopeastikin oho, joskus sitten ei.
Se voi tapahtua sinulle itsellesikin vaikkapa lähikaupan hedelmäosastolla.
Alkuperäinen kirjoittaja punikkitatti:Alkuperäinen kirjoittaja Juu:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Mitä hemmettiä mää sit teen???
Mitä sit sanoa lapsille tai muille?? Mää oon toivonna et mies huomais sen juuri ettei kannata sen enempää siihen ihastua, ja et mää haluan perheen pysyvän kasassa.
No sano ny ensin sille miehelles että päättää NYT lähteekö vai ei, joutaa sen naisen lääkärituloksia sitten odotella muuallakin. Että et halua sitä takas jos se jää ainoastaan siksi että se parempi nainen olikin sairas. Että vaikka se päättäskin jäädä kun nainen on sairas, ei tarkota että sä päätät huolia sen takas.
Peesi tähän! Ainoa tapa tuntea olevansa edelleenkin ykkösvaihtoehto!
Alkuperäinen kirjoittaja en kattelis päivääkään:Tuo ei kyllä ole enää mitään ihastumista.
Ei ihastuksen takia rikota perhettä/mietitä tulevaisuutta uuden kanssa. Mies on selvästi rakastunut tuohon toiseen naiseen.