miten jättää mies missä ei ole "vikaa"

Mulla oli 4 vuotta sitten aika lailla samanlainen tilanne. Jätin exän, oltiin 2,5 vuotta seurusteltu. Miehessä ei sinänsä mitään vikaa, kohteli mua oikein hyvin jne, mutta en lopulta vain tuntenu omakseni. Kaikki pienet jutut rupes ärsyttään, läheisyys tuntui epämiellyttävältä... Kerroin ihan rehellisesti tunteistani. Kuitenki tää herra sai jostain päähänsä, että mä jätin sen rahan takia! Oli köyhä muutenki, ja silloin tais olla vielä vähän huonopiki tilanne. Varmaan vielä tänä päivänäki uskoo asian olevan noin... :D Hälle ei siis riittäny syyksi se, että mä en rakasta sitä ja en vaan taho enää jatkaa.

Kannattaa luottaa vaistoihi! Jos ei tunne omakseen, ni sit ei tunne, ei semmosta suhdetta kannata jatkaa. Nurkan takana voi odottaa se unelmien mies... ;)

Alkuperäinen kirjoittaja mimmi:
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
jos ei viesti muuten mee perille niin tee jotain typerää niin että se jättää sut. :D

Nii tai ala haukkumaan sen sukulaisia yms.alat ite hankalaksi.Et jaksa lähteä mihinkään etkä tehdä mitään mitä toinen ehdottaa.Mäkätät ja valitat kaikesta.Arvostele toisen tekemisiä ja tekemättä jättämisiä ja ole aina pahalla tuulella...eiköhän se tolla viimestään lähde :D

Juu tää olis aika hyvä. alat haukkua sen sukulaisia niinku se haukku sun. jos vielä tiedät jonkun josta mies erityisesti tykkää niin siitä oikein tikulla kaivelet kaikkea inhottavaa. jopa sitä kohta alkaa vituttaa tosissaan.

no kun sillä ei oo ku isä ja veli , joiden kans se on riidoissa ja se haukkuu iteki koko ajan :D
sit se on ite ihan "superpervo" (sen enempää yksityiskohdista :D) et jos jotain ehdottelen ni se vaan innostuu enemmän :headwall:
Ainoa on et se on ihan hito mustis, siis se vahtaa mun mesekeskusteluja, lukee koneeni sivuhistorian, luki joskus mun txtviestei (vaikka kielsi asian, oli muka kattomas jotai numeroa mun puh) ja sille on pakko AINA selittää kuka soitti jne.
Viimeks ku yritin sitä jättää niin se rupes heti kysymään et onko mul joku toinen..

minustakin lyhyesti virsi kaunis. eli et rakasta. Et halua tuhlata kummankaan aikaa ja pärjäät paremmin yksin... Vaikka kyselisi miksi, niin sanot vaan että olette jo kerran kokeilleet uudestaan, eikä homma toiminut sen paremmin kuin eka kerralla. Sitten sanot, että ystäviä voidaan olla, mutta nyt haluat etäisyyttä ainakin pari-kolme kuukautta, että voit selvittää pääsi.

Alkuperäinen kirjoittaja JääPrinsessa:
no kun sillä ei oo ku isä ja veli , joiden kans se on riidoissa ja se haukkuu iteki koko ajan :D
sit se on ite ihan "superpervo" (sen enempää yksityiskohdista :D) et jos jotain ehdottelen ni se vaan innostuu enemmän :headwall:
Ainoa on et se on ihan hito mustis, siis se vahtaa mun mesekeskusteluja, lukee koneeni sivuhistorian, luki joskus mun txtviestei (vaikka kielsi asian, oli muka kattomas jotai numeroa mun puh) ja sille on pakko AINA selittää kuka soitti jne.
Viimeks ku yritin sitä jättää niin se rupes heti kysymään et onko mul joku toinen..

mä voin tunnustaa mun rakkautta suhun mesessä. :wave: :laugh:

Sun pitää harjoittaa omaa luonnettasi. Jos haluat eron, sano se suoraan. Ei kukaan pysty pakottamaan sua oleen sen kanssa jos et halua ja sanot vaan, että sori, mutta päätös on tämä. Ei tässä tarvita ilkeilyä, eikä haukkumista netissä.

Kyllä ongelma on nyt sun puolellasi kuin miehen. Et voi laittaa miehen syyksi asiaa, ettet mukamas päässyt itse irti. Mikäs pakotti sen kanssa vielä yrittään?

Alkuperäinen kirjoittaja hipsankeikkaa:

Sun pitää harjoittaa omaa luonnettasi. Jos haluat eron, sano se suoraan. Ei kukaan pysty pakottamaan sua oleen sen kanssa jos et halua ja sanot vaan, että sori, mutta päätös on tämä. Ei tässä tarvita ilkeilyä, eikä haukkumista netissä.

Kyllä ongelma on nyt sun puolellasi kuin miehen. Et voi laittaa miehen syyksi asiaa, ettet mukamas päässyt itse irti. Mikäs pakotti sen kanssa vielä yrittään?

Jotenki se on niin hyvä manipuloimaan mua
siis rehellisesti : olen saanu siltä elämäni parasta seksiä, mikä on ihan perseestä koska muuten en koe häntä kohtaan suurempia tunteita :ashamed:
ja koska hän on iteki sanonu et ei mein kannata niin nopeesti edetä ni oon aatellu että no mikäs täs kuhan ny hengaillaan mut nyt musta on alkanu tuntuu että hän on kauhean omistushaluinen kuitenkin :ashamed:

:laugh: :laugh: joo tää on ihan huippu! Voisiksä olla niin ihana :heart:

:laugh: :laugh: joo tää on ihan huippu! Voisiksä olla niin ihana :heart:

Miksi haluat loukata toista vain siksi, ettet pysty nostamaan itseäsi niskasta kiinni ja kertoa asioita suoraan ja myös pysyä siinä?

Alkuperäinen kirjoittaja hipsankeikkaa:

Jotenki se on niin hyvä manipuloimaan mua
siis rehellisesti : olen saanu siltä elämäni parasta seksiä, mikä on ihan perseestä koska muuten en koe häntä kohtaan suurempia tunteita :ashamed:
ja koska hän on iteki sanonu et ei mein kannata niin nopeesti edetä ni oon aatellu että no mikäs täs kuhan ny hengaillaan mut nyt musta on alkanu tuntuu että hän on kauhean omistushaluinen kuitenkin :ashamed:

No mitäpä js alatkin etenemään nopeesti? alat puhumaan kihloista ja mega isoista häistä.Tulen ns häähulluksi,et näe etkä kuule muuta.Tai ala kehumaan tän miehen isää ja veljeä aina kun hän itse haukkuu ...:D

mulla olis kans sellanen ongelma et aloin ihan miettimättä melkein yhden kans ja sitten haluaisin sen nyt jättää,hänessä ei ole mitään vikaa.. miten jättäisin hänet "hieno varaisesti?" :O millä sanoilla? APUA

Miehet kai aina tykkää enemmän tytöistä?!!!!

niin siis tottakai hänessä on vikoja, jos hän olis täydellinen niin en häntä jättäisikään, tosin kukaan ei ole täydellinen tietenkään mut täs ihmisessä on sellasia pieniä vikoja mitä tulee koko ajan eteen...
Olen jotenkin niin täynnä ja ahdistunut että en halua enää tapailla tätä miestä, ollaan 7kk oltu ja nähty lähestulkoon joka päivä..
Mutta siis hän ei oo tehnyt mitään väärää suorastaan,
millä tavalla ilmotan hälle et tää juttu on loppu?
Hän kysyy tietenkin:MIKSI? No, MIKSI? En tiedä, rehellisesti en koe enää hänä kohtaan vetoa, tähän 7 kk on mahtunut kaikkea, olen jotenki, uupunut hänen ainaseen murehtimiseen kaikista pienistäkin asioista, vaatimattomuuteen,
siihen että hän haukkuu mun vanhemmat, lasteni isän, sukulaiseni ym.
siihen että me ei koskaan tehdä mitään yhdessä, oon niin menevä ihminen ja kaipaan välillä uusia tuulia, häntä saa hinata peräs joka paikkaan koska hällä on aina joku syy ja selitys, ei jaksa, ei viitti, ei oo aikaa, tää tuli niin nopeasti että ei ehtiny valmistautuun...
Eniten olen täynnä hänen mustasukkaisuutta ja uteliaisuutta, kaiken lisäks mun poika 5v. oli ilmottanut exälle et inhoo tätä miestä
:ashamed:
Hän kyl on sanonu aina että tykkää tyttölapsista enemmän ku pojista jne.
Enempää en nyt sepusta koska tätä tarinaa vois jatkaa ikuisuuksiin..
Olen päätökseni tehnyt, nyt vaan tarviin neuvoja mikä on paras tapa jättää toinenm ei ainakaan textiviesti :ashamed:

:'( :'(

Ensinnäkin ei kannata jo mustasukkaista miestä tehdä entistä "hullumaksi". Siitä voi saada kärsiä pitkään vielä jälkeenpäin.
Mun mielestä olisi parasta kertoa rehellisesti hänelle nuo jutut mitä aloituksessa laitoit sekä painottaa myöskin sitä, että kerran ollaan jo uudestaan yritetty et sekin on jo kokeiltu.
Että et ole tehnyt tätä päätöstä hetken mielijohteesta vaan harkinnut todella hyvin, niin ja eihän hänkään halua itselleen naista joka ei häntä rakasta ja arvosta vaan ansaitsee paremman.

Mulla on ollut poikaystävä nyt n. 3kk. Suhde on alusta alkaen ollut hieman vaivaantunut ja tunteet ovat laantuneet molemmilta(ko?) osapuolilta. Miten jättää hänet reilusti, kun joudumme kuitenkin olemaan vielä tekemisissä lähes joka päivä vuoden ajan (kunnes lähden toiseen kouluun). Eli olisiko ideoita? Kannattaako jättää vaikka enne viikonloppua, jotta toisella olisi pari päivää aikaa miettiä asiaa ennen kuin näemme taas? Haluaisin jättää tekstarilla, mutta onko se aivan liian karua? Entäpä "meidän on puhuttava" tekstari? Onko liian julmaa? Toivottavasti joku auttaa, sillä olen 12 v enkä ole ennen seurustellut/jättänyt ketään.

Yhteistyössä