Miten jättää mies?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mitä teen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mitä teen

Vieras
Olen sivuhistoriasta löytänyt monen viikon kohdalta mm,sihteeriopiston sivun josta on etsitty paikallisia.
Myös suomi24:sta on haettu kahviseuraa kauempaa ja irc-galleriasta katseltu mun ystävien kuvia ja muidenkin naisten.
Ja koko viime viikko on pyyhitty pois enkä tiedä mistä mä ne enää löytäisin tai saisin palautettua.

Meillä ennenkin ollut hieman erimielisyyksiä ja siksi olen koko ajan vainoharhainen siitä että onko töissä, pettääkö yms. Rakastan miestäni suunnattomasti mutta ei tämä voi jatkua näin.

Pettänyt ei siis ole ja voihan olla että on aikansa kuluksi niitä katsellut mutta...

Tää asia on niin vaikea selittää :( En haluais erota mutta en jotenkin enää jaksa uskoa yhteiseen tulevaisuuteen. Meillä on lapsia joiden on parempi jäädä miehen kanssa silloin ne saa sen elämän minkä he ovat ansainneet. Varmuuden siitä että ruokaa on ja vaatteita niin kun tarpeen on. Mun kanssa ei koskaan voisi olla varma riittäkö raha ruokaan ja vaatteisiin.
Lisäksi en kestä suuria menetyksiä niin kuin ehkä mies, en välttämättä jaksaisi olla lasten kanssa ja antaa heille sitä huomioo mitä ne kaipaa...

Mua ahdistaa jättää lapset mutta se on lasten parasta ajatellen tehty päätös. Ehkä joskus saan hoidettua talouteni ja itseni siihen kuntoon että voin ottaa lapset mutta nyt se tuntuu kaukaiselta ajatukselta.

Miehelle soitin tänään ja sanoin että meidän täytyy puhua ja nyt tuntuu siltä että jänistän taas, on niin paljon mitä menetän...

Siis mitä? Oot jättämässä lapsetkin kun ukkos katellu kuvia? Ootko sä siten jotenki parempi kuin sun miehes. Sun tekos esim. lapsia kohtaan on oikeutettuko?

Alkuperäinen kirjoittaja mitämitä:
Siis mitä? Oot jättämässä lapsetkin kun ukkos katellu kuvia? Ootko sä siten jotenki parempi kuin sun miehes. Sun tekos esim. lapsia kohtaan on oikeutettuko?

Mun mielestä mun lapseni on oikeutettu elämään kunnon elämää eikä kituuttamaan mun kanssani missään vuokrakaksiossa. Täällä niillä on aivan kaikki mitä he tarvitsee. Näkevät mua kuitenkin lähes joka päivä kun en ole pitkälle muuttamassa... :(

Herranjumala millaseks tää palsta on muuttunu! Mitään asiallista kommenttia ei tule vaan kaikki huutaa että haluan lapsistani eroon :o Anteeksi että edes kysyin, mun moka...

Eikö susta ero lapsista tunnut suurelta menetykseltä, kun et kerran niitä kestä? En mäkään ymmärtänyt, miksi haluat miehesi jättää, onko hän siis laitellut treffisivustoille ilmoituksia?

Kuulostat masentuneelta, pitäisikö sun käydä lääkärissä?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Herranjumala millaseks tää palsta on muuttunu! Mitään asiallista kommenttia ei tule vaan kaikki huutaa että haluan lapsistani eroon :o Anteeksi että edes kysyin, mun moka...

niinhän se on. Lapset pärjää vähemmälläkin.

Minusta tuntuu myös että olet vähän väsynyt /masentunut. Juttele miehesi kanssa ja hanki apua. Asiat järjestyy aina, itse en ikinä jättäisi lapsia, aina sitä rahaa jostain löytyy että ruokaa saa pöytään. Lapset ei ole sen materiaalin perään.
Voimia, toivottavasti saat asiasi kuntoon.

Tekstistäsi tulee ulkopuolisena sellainen kuva, että sinä "huudat" apua. Tiedät varmaan itse parhaiten mitä tahdot. Älä luovuta vielä vaan yritä hankkia arkeesi muutosta esim. harrastuksia, uusi työ tms.

ja miksei lapset voisi isälle jäädä, onhan isä yhtä hyvä vanhempi kuin äiti. mutta ap juttele jonkun asiantuntijan kanssa tilanteestasi, voit saada tarvitsemaasi apua ja juttele myös miehesi kanssa asiasta.

Yhteistyössä