Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja HERNETÄTI:kyllä puoli tuntia voi tuonikäiset olla keskenään, mutta vain lenkintv ajan, ei baarikäynnin
Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:En jättäisi. Reipaskin lapsi voi mennä hätätilanteessa paniikkiin ja jos 5v päättäis ottaa hatkat niin ei siinä paljon 6v pidättele. Tahi jos sattuu tulipalo/tukehtuminen jne.
Ja no suattaispa joku ilkiä naapuri-immeinen tehä ilmotuksen että nyt se jätti mukulat yksin.
Alkuperäinen kirjoittaja yh ap:Mietin tuota asiaa kuitenkin vielä, se on totta että joku naapuri voi hyvinkin ilmoittaa tuosta jonnekin. !
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kyllä me muistaakseni oltiin sen ikäisinä pikkusiskon kanssa kahdestaa kotona äidin kauppareissujen ajan. Ei meille mitään sattunu ja tiedettiin että naapurien ovikelloa sai pimputtaa jos hätä iski (asuttiin kerrostalossa, jossa oli paljon tuttuja lapsiperheitä ja avuliaita äitejä)
Alkuperäinen kirjoittaja yh:Olen yh, jonka lapset on melkein aina mulla arkena, muutaman kerran vaan vuodessa ovat isällään arkena, vaikka viikonloppuisin ovat säännöllisesti. Mieli tekis aina silloin tällöin käydä lenkillä iltaisin, mutta mihin lapset silloin? Nyt olen alkanut miettiä, että uskallanko jättää mukulat (5 ja 6 vuotiaat) noin puoleksi tunniksi iltapiirrettyjen aikaan yksin kotiin kännykän kanssa, et käväsen lenkillä? Mitä mieltä?