Miten joku kehtaa arvostella toisen lapsen ulkoiluvaatteita?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Gluteus maximus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
voi olla. Ilmeisesti tämä tietty merkki sitten on pannassa ja tosiasiahan se on, että minä en vaatteita osta merkin takia vaan ulkonäön takia ja nämäkin on kirpputorilta löydetyt haalarit 5 eurolla (sattumalta vaan olivat vielä huippukunnossa ) tosin voihan se olla, että oli tädin muksujen vanhat haalarit ja alkoi mammaa ketuttamaan :p

Mulle on sanottu mm. että on tyhmää laittaa lapsille tuollaisia hienostelupukuja puistoon, mitä järkeä on maksaa paljon puvusta joka ei ole edes hyvä, yms.
Kyseessä nimeltämainitsemattoman merkkiset puvut, jotka on tasan tarkkaan puisto- ja pihavaatteita, joilla saa leikkiä ja remuta, joiden takia ei täydy jarrutella, ja jotka eivät taatusti ole ainakaan huonompia kuin muut lasten ulkoiluhaalarit. Ja joissa ei ollut hintalappua kiinni :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja aargh:
Mää en kestä näitä puistomammoja joilla ei ole oikeita ongelmia ilmeisesti ollenkaan.

Pitäisköhän peruuttaa tää vauva, nyt jo 8. kuulla :)

Se on sitten huono asia, jos ihmisellä ei ole oikeita ongelmia? Anteeksi. Olen juuri semmoinen hirviöäiti, joka voi tuhlata aikaa keskustelemalla vaikkapa lasten vaatteista.

Alkuperäinen kirjoittaja aargh:
Mää en kestä näitä puistomammoja joilla ei ole oikeita ongelmia ilmeisesti ollenkaan.

Pitäisköhän peruuttaa tää vauva, nyt jo 8. kuulla :)

Mä taas en kestä puistomammoja, joilla on oikeita ongelmia, joista avautuvat puistotutuilleen...ei mua kiinnosta tietää miten mies on taas hakannut, mutsi on alkoholisti, ja rahat on ihan loppu :snotty: . Mielummin keskustelen vaikka vaatteista ja säästä.

Yhteistyössä