miten joku voi syödä tuollaiset määrät munkkeja??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja wondering skies
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mietipä nyt hetki itseäs. Sä jauhat joka päivä tosta bloggaajasta. Jopa vappuna istut yksin palstalla päivittelemässä häntä. Sun ei tarvitsisi olla noin katkera ja pikkusieluinen, säkin voisit ELÄÄ. Kunhan itse päätät niin ja voit aloittaa lopettamalla tuon stalkkaamisen. Kun on itse onnellinen niin ei tule edes mieleen tuollainen mitä nyt teet ja todellisuudessa et vahingoita Pipsaa vaan ihan itseäsi.

Siis tuo blogisti kirjoitti tehneensä osan munkeista miehen työpaikalle! Eli tarkoittaa varmaan, että hän söi 3-4 munkkia ja perhe myös muutaman ja loput meni duunipaikalle!!!!!

Tuolla kommenteissa oli kyllä hyvä tuo viimeisin anonyymin viesti. :D On kyllä niin oikeassa, kun väki jaksaa valittaa keittiöpyyhkeistä, muovikulhoista, väärin pyöritetyistä munkeista ja väärästä paistinlastasta.

• Tykkää
Reactions: Rockwood
Joo tuollahan luki selvästi että pistää miehen työpaikalle osan munkeista eli ei tuo bloggaaja noita yksin syö. Onhan sillä se mies joka kuulemma makuri.

Meilläpä kohos taikina keskellä keittiön pöytää :D Ei ollu tarpeeksi isoa kulhoa :laugh:
pöydälle nakkasin ja pyyhkeen laitoin päälle ettei kissankarvat päässy sinne

Mä söin kolme isoa munkkia.. Eli olisin syönyt kuusi tuollaista. Työpaikoille ei viety yhtäkään eikä pakkaseen mahtunut. Mielenterveys ja terveys ihan kunnossa.

Kuinka ilkeä ja pahansuopa sekopää täytyy olla, että päivästä toiseen seuraa jonkun blogia pelkässä kiusaamismielessä? Kuinka paska oma elämä on, jos repii riemunsa tuollaisesta? Mikä idea siinä on, koittaa saada sille kiusatulle vielä paskempi olo kuin mitä itsellä aina on? Eikö omaa pahaa oloa voisi koittaa parantaa sen sijaan että ylläpitää sitä ja yrittää tehdä jonkun muun olon vielä pahemmaksi?

Tosi ällöttävää nettikiusaamista taas aloittajalta. Eikö tästä voisi tehdä jo rikosilmoituksen? IP-osoitteenhan saa selville, varmasti nämä tulevat samalta kiusaajalta/porukalta kiusaajia, loppuis tällainen sydämetön teinimeininki, jota kukaan ei jaksa lukea.

Tuli mieleen, että tuolla bloggaajallahan voisi olla jotain aivan käsittämättömän hurjaa... Jotain, mikä monilta KaksPlus -palstan mammoilta puuttuu... Jotain, minkä olemassaoloa minäkin olen tämän yksinäisen vappuni aikana ehtinyt kertaalleen epäillä... Ai, mitäkö?

SOSIAALINEN ELÄMÄ!

Joo, Pipsa ja mies tekivät tuplasti sen määrän munkkeja mitä me, kahden lapsen ydinperhe. Ja meillä vikat syötiin tänään, kun tuli vieraita...eli söimme itse ehkä neljäsosan tuosta Pipsan munkkimäärästä, jos sitäkään. Ja silti eilen ällötti kun oltiin niin täynnä noista!

[QUOTE="niin";28411668]Joo, Pipsa ja mies tekivät tuplasti sen määrän munkkeja mitä me, kahden lapsen ydinperhe. Ja meillä vikat syötiin tänään, kun tuli vieraita...eli söimme itse ehkä neljäsosan tuosta Pipsan munkkimäärästä, jos sitäkään. Ja silti eilen ällötti kun oltiin niin täynnä noista![/QUOTE]

Ja Pipsalla ei voi olla vieraita? Ja munkit pitää syödä kaikki vuorokauden aikana?

[QUOTE="niin";28411668]Joo, Pipsa ja mies tekivät tuplasti sen määrän munkkeja mitä me, kahden lapsen ydinperhe. Ja meillä vikat syötiin tänään, kun tuli vieraita...eli söimme itse ehkä neljäsosan tuosta Pipsan munkkimäärästä, jos sitäkään. Ja silti eilen ällötti kun oltiin niin täynnä noista![/QUOTE]

Katsos köyhä kun monilla meistä on rahaa ostaa pakastin. :) Me teimme 50 munkkia, meitä on 2 aikuista ja 2 alle 3-vuotiasta. Ällöttääkö se sua?

• Tykkää
Reactions: TULKINNANVARAINEN

Yhteistyössä