?
-.-
Vieras
Kuka voi rehellisesti sanoa paistavansa jokaiselle syöjälle vain sen yhden munkin jos itse niitä tekee?
Nettikiusaaminen on huolestuttavan yleistä.
Nettikiusaaminen on huolestuttavan yleistä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
En ole ketjun ap. Minä vain kerron miten asiat on. Minä en linkitä pipsan juttuja tänne.
ja onko hirveempää kuoharia kuin pinkki elysee![]()
Mä en pelkästään ajatellut vappuna syötyjä munkkeja. Vaan mitä tulee muulloin syötyä kun on lihava?
Mutta asiahan ei mulle kuulu. Tehköön pipsa mitä haluaa. Oma on kroppansa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä;28412233:Oli pakko kurkata, oliko noita nyt muka paljon? Höpöhöpö....ja kuka muka syö vaan yhden munkin?
JOS mä paistaisin munkkeja, söisin siinä paistamisen ohes ainakin kolme, ja paistamisen loputtua X-määrän, ja kylmää maitoa päälle... mitä te Pipsan kiloista piittaatte, en oo ihmisen kuvaa kyllä edes nähny,muistaakseni, ittehän ne kantaa.Pikkusievät tietenkin syö vain yhden munkin, eikä tietenkään nuole sormiaan siitä sokerista. Hyh.
Pipsa on lihava eikä ylipainoinen. Joka voi olla haitallista terveydelle.
Jos harrastaa tarpeeksi liikuntaa ja katsoo mitä ja miten pajon syö niin silloin kropassa ei ole läskiä.
Mutta eipä 1-2 munkista haittaa ole.
Oikeestaan naurattaa. Kyllähän Pipsa ymmärtää sohaisevansa munkkibloggauksellaan pahemman kerran, mutta hah hah, tekee sen silti. Ja voi että se kiristelee muutamien pinnaaArvaahan sen, että heti ihmetellään tuota määrää, kysellään, miksi nin paljon -ja vastaukseksi Pipsa ovelana antaakin jotain vähän epämääräistä, että saa nillittäjät oikein kihisemään!
Hyvä Pipsa! 6-0!
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;28413197:Siis jos leivot tupla-annoksen munkkeja ja kirjoitat siitä blogiin, se on selkeää provosointia? Ei hitto, missä tynnyrissä minä elän? :O
No onhan se periaatteessa provosointia jos tietää mitä tuollainen blogiteksti saa aikaan. Ja tuo oli kyllä Pipsan tiedossa, sillä juurihan siellä oli kauhea haloo jostain persikkarahkasta ellen nyt väärin muista.
Pikkusievät tietenkin syö vain yhden munkin, eikä tietenkään nuole sormiaan siitä sokerista. Hyh.
minä söin monta munkkia, mutta olin niin pikkusievä että nuoletin sokerit sormista koiralla![]()