miten joku voi syödä tuollaiset määrät munkkeja??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja wondering skies
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;28411680:
Ja Pipsalla ei voi olla vieraita? Ja munkit pitää syödä kaikki vuorokauden aikana?

Munkit eivät ole hyviä enää päivän jälkeen, tämän tietävät kaikki. Eikä Pipsa puhunut vieraista, selitteli jotain että miehen työpaikalle menee osa (silti kaikki oli laitettu esille lasikulhoihin..?).

Nauruun halkean, kun näitä kommentteja luen :laugh: :( Että jotakuta voi ottaa noin pattiin jonkun ihmisen MUNKKIEN MÄÄRÄ... Voi taivaan luoja, anna minun elämässäni olla sen hamaan loppuun saakka edes pieniä'asioita joka päivä, ettei tarvitse alentua moiselle tasolle. Kiitos.

ihanan näköisiä munkkeja olivat, ja olisi maistunut meikäläisellekin. Kun vappuna en jaksa välittää yhtään, mitä suuhuni pistän. Laiskana paskana ja kipeänä en tänä vappuna jaksanut itse tehdä, harmi kyllä, vaan ostettiin iso pussi kaupan munkkeja. En viitsi kertoa, montako mätin naamariin :)

[QUOTE="niin";28411705]Munkit eivät ole hyviä enää päivän jälkeen, tämän tietävät kaikki. Eikä Pipsa puhunut vieraista, selitteli jotain että miehen työpaikalle menee osa (silti kaikki oli laitettu esille lasikulhoihin..?).[/QUOTE]

Öö, voisiko olla ihan vain blogikuvaa varten laitettu lasikulhoihin? Tai sitten mies vie munkit töihin lasikulholla? Voitko kuvitella, että jotkut tekevät tällaisia pieniä asioita eri tavalla, kuin sinä suuressa viisaudessasi.

Minä ainakin söin munkkeja useana päivänä paistamisen jälkeen ja näin on tehty monena vuonna. En kuollut enkä edes sairastunut.

[QUOTE="niin";28411668]Joo, Pipsa ja mies tekivät tuplasti sen määrän munkkeja mitä me, kahden lapsen ydinperhe. Ja meillä vikat syötiin tänään, kun tuli vieraita...eli söimme itse ehkä neljäsosan tuosta Pipsan munkkimäärästä, jos sitäkään. Ja silti eilen ällötti kun oltiin niin täynnä noista![/QUOTE]

Voi jeesus. Siellä luki, että vievät niitä munkkeja Pipsan miehen työpaikalle! Pipsa ei siis syönyt kaikkea itse, eikä edes yhdessä miehensä kanssa.

miten joku saakin näin kauhean haloon jostain munkeista? olihan blogissakin kerrottu että vie miehen työpaikalle noita munkkeja ja miehethän nyt syö noita munkkeja kolmekin kappaletta kahvitauon aikana.

miten joku saakin näin kauhean haloon jostain munkeista? olihan blogissakin kerrottu että vie miehen työpaikalle noita munkkeja ja miehethän nyt syö noita munkkeja kolmekin kappaletta kahvitauon aikana.

Sellanen jolla ei oo mitään muuta tekemistä ja elämää kun kyylätä pipsan tekemisiä ja olemisia ja raportoida palstalle. Ja alottaa aihe lukematta edes koko tekstiä.

Niin niin, ja hoit koko ajan että hyi kun on rasvaista ja lihottavaa yäk ei ikinä enää, sitten juoksit tunnin ja kävit salilla jotta sait kalorit poltettua? Hyvä sinä, olet tosiaan niin paljon parempi ihminen kuin munkki-Pipsa.

:headwall:
En vaan ihan nautin siitä vaikka ei ollut omatekoinen. Itse tehty on paljon parempaa. Enkä tod. mennyt lenkille. Mutta mulla on ylipainoa enkä halua sitä lisää.

Mietipä nyt hetki itseäs. Sä jauhat joka päivä tosta bloggaajasta. Jopa vappuna istut yksin palstalla päivittelemässä häntä. Sun ei tarvitsisi olla noin katkera ja pikkusieluinen, säkin voisit ELÄÄ. Kunhan itse päätät niin ja voit aloittaa lopettamalla tuon stalkkaamisen. Kun on itse onnellinen niin ei tule edes mieleen tuollainen mitä nyt teet ja todellisuudessa et vahingoita Pipsaa vaan ihan itseäsi.

Eiköhän ap ole itse kyseinen bloggaaja. Ja niinkuin muissakin aiemmissa aloituksissa.

paistoin aamulla reikämunkkeja, hillomunkkeja ja vaniljamunkkeja 200kpl yhteensä.

ja olen yksin syönyt niistä hyvällä ruokahalulla 30kpl. lisäksi tietenkin grillistä saadut herkut. aivan mahtava vappu ollu!

ja näkyy olevan enää kaksi jäljellä. iltapalaksi.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
  • Tykkää
Reactions: Akaatti
Niin ja eihän ylipainoiset saisi mitään hyvää koskaan syödä, pelkkiä ituja ja vesikrassia vaan. Munkit ja muut hyvyskät kuuluu hoikille, ettäs tiedättekin! Tuhma Pipsa kun paistoi munkkeja ja jopa meni syömään semmosia

[QUOTE="vieras";28412164]Niin ja eihän ylipainoiset saisi mitään hyvää koskaan syödä, pelkkiä ituja ja vesikrassia vaan. Munkit ja muut hyvyskät kuuluu hoikille, ettäs tiedättekin! Tuhma Pipsa kun paistoi munkkeja ja jopa meni syömään semmosia [/QUOTE]
Pipsa on lihava eikä ylipainoinen. Joka voi olla haitallista terveydelle.

Jos harrastaa tarpeeksi liikuntaa ja katsoo mitä ja miten pajon syö niin silloin kropassa ei ole läskiä.

Mutta eipä 1-2 munkista haittaa ole.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Oon lukenu tota blogia välillä joten en tiedä kuinka paikkansa pitävä tämä tieto on mutta oon ymmärtävänäni että tuo nainen olisi laihtunut jonkin verran viime vuoden aikana ja nytkin? Ainakin taisi jostain stressivapaasta laihdutuksesta kertoa.

[QUOTE="vieras";28412200]Mutta miksi juuri Pipsan painoasiat on niin lähellä sydäntäsi?[/QUOTE]

En ole ketjun ap. Minä vain kerron miten asiat on. Minä en linkitä pipsan juttuja tänne.

Yhteistyössä