miten joku voi syödä tuollaiset määrät munkkeja??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja wondering skies
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Oikeestaan naurattaa. Kyllähän Pipsa ymmärtää sohaisevansa munkkibloggauksellaan pahemman kerran, mutta hah hah, tekee sen silti. Ja voi että se kiristelee muutamien pinnaa :laugh: Arvaahan sen, että heti ihmetellään tuota määrää, kysellään, miksi nin paljon -ja vastaukseksi Pipsa ovelana antaakin jotain vähän epämääräistä, että saa nillittäjät oikein kihisemään! :laugh: Hyvä Pipsa! 6-0!

Mä en pelkästään ajatellut vappuna syötyjä munkkeja. Vaan mitä tulee muulloin syötyä kun on lihava?

Mutta asiahan ei mulle kuulu. Tehköön pipsa mitä haluaa. Oma on kroppansa.

Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä;28412233:
Oli pakko kurkata, oliko noita nyt muka paljon? Höpöhöpö....ja kuka muka syö vaan yhden munkin?

Pikkusievät tietenkin syö vain yhden munkin, eikä tietenkään nuole sormiaan siitä sokerista. Hyh.

Pikkusievät tietenkin syö vain yhden munkin, eikä tietenkään nuole sormiaan siitä sokerista. Hyh.
JOS mä paistaisin munkkeja, söisin siinä paistamisen ohes ainakin kolme, ja paistamisen loputtua X-määrän, ja kylmää maitoa päälle... mitä te Pipsan kiloista piittaatte, en oo ihmisen kuvaa kyllä edes nähny,muistaakseni, ittehän ne kantaa.

Tätä mä tarkoitin kun puhuin yliapainosta ja lihavuudesta. Lievästä lihavuudesta ei ole haittaa.

Vaikea alipaino < 16.0
Merkittävä alipaino 16.0 - 16.99
Lievä alipaino 17.0 - 18.49
Normaali paino 18.5 - 24.99
Lievä lihavuus 25.0 - 29.99
Merkittävä lihavuus 30.0 - 34.99
Vaikea lihavuus 35.0 - 39.99
Sairaalloinen lihavuus 40.0 >=

Oikeestaan naurattaa. Kyllähän Pipsa ymmärtää sohaisevansa munkkibloggauksellaan pahemman kerran, mutta hah hah, tekee sen silti. Ja voi että se kiristelee muutamien pinnaa :laugh: Arvaahan sen, että heti ihmetellään tuota määrää, kysellään, miksi nin paljon -ja vastaukseksi Pipsa ovelana antaakin jotain vähän epämääräistä, että saa nillittäjät oikein kihisemään! :laugh: Hyvä Pipsa! 6-0!

Siis jos leivot tupla-annoksen munkkeja ja kirjoitat siitä blogiin, se on selkeää provosointia? Ei hitto, missä tynnyrissä minä elän? :O

Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;28413197:
Siis jos leivot tupla-annoksen munkkeja ja kirjoitat siitä blogiin, se on selkeää provosointia? Ei hitto, missä tynnyrissä minä elän? :O

No onhan se periaatteessa provosointia jos tietää mitä tuollainen blogiteksti saa aikaan. Ja tuo oli kyllä Pipsan tiedossa, sillä juurihan siellä oli kauhea haloo jostain persikkarahkasta ellen nyt väärin muista.

No onhan se periaatteessa provosointia jos tietää mitä tuollainen blogiteksti saa aikaan. Ja tuo oli kyllä Pipsan tiedossa, sillä juurihan siellä oli kauhea haloo jostain persikkarahkasta ellen nyt väärin muista.

No eikö siellä nyt ole haloo milloin mistäkin, joten ihan mikä tahansa blogipäivityshän voi olla näin ollen provosointia. Minusta tuossa tekstissä ei ollut yhtään mitään provosoivaa. Ihan kuin ei kukaan muu näin vappuna leipoisi munkkeja ja tekisi (hui!) ehkä jopa tuplasatsin kerralla. Ja herranjumala kun työvälineetkin oli varmaan ihan tahallaan valittu väärin. :D Minun maailmassani tuollainen on ihan tavallista, en tiedä millaisessa maailmassa te oikeasti elätte, jos noin arkinen asia on vain silkkaa provosointia.

Yhteistyössä