Miten jotkut ei voi sopia tarkkaa aikaa milloin tulee ja muutenkin kaikenlainen sopiminen mahdotonta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mä en kestä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mä en kestä

Vieras
Exä ilmoitti, että ottaa pojan huomenna päiväksi ja sehä sopii, kun mulla on muutenkin menoa, että hoitoon olisi muuten pitänyt viedä. No tänään soitin että monelta tulee aamulla, niin kuulemma 8-10 välillä, ei voinut tuon tarkemmin selittää. No sanoin, että en tiedä onko poitsu vielä 8 hereillä niin ei kuulemma haittaa, ajatteli ilmeisesti ottaa jätkän suoraan sängystä mukaansa.

No yritin sitten kysyä että pitää myös sopia että monelta tuo takaisin, niin tiuskaisi, että häneltä loppuu kohta akku ja tiedän että huomenna kun taas kysyn, niin sanoo vaan, että joskus illalla. Olisi vaan kiva tietää, että milloin mun itse pitää olla kotona ottamassa poikaa vastaan. Parhaassa tapauksessa se tuo sen vasta illalla 21 aikaan, jolloin iltaunet menee ihan plörinäksi tai sitten se tuo sen jo ennen klo 17. Elikkä koko iltapäivä pitää vain odottaa kotona.

Koskaan ei voi suht tarkkaan sanoa milloin hakee tai milloin tuo tai ylipäänsä milloin käy seuraavan kerran katsomassa. Sitten kun sitä yrittää siltä kysyä, niin hermostuu vaan.

No jospa sanot kun pojan hakee, että "tuo sitten poika viideltä kotiin, meillä on vielä meno x illalla".

No ei meillä ole mitään menoa huomen illalla, vaan enempi minä haluaisin tietää, että milloin mun itse pitää olla kotona. Ja toinen on tuo aamu, ei me välttämättä olla vielä 8 hereillä, kun en ala tuota poikaa herättämään, jos tuleekin sitten vasta klo 10 eikä 8.

No kai se oppii jos ilmoitat sille, että siihen ja siihen aikaan ja sieltä ja palautus samoin. Lähdet kävelemään pojan kanssa jos mies ei tule silloin kun olet sopinut/olette sopineet.

Tuo hakemisajansopiminen olisi minusta kyllä ihan fiksua, vaikka toisaalta jos et mihinkään ole aamulla menossa, niin anna lapsen herätä kun herää. Illasta taas olen sitä mieltä, että eiköhän isä saa olla alpsensa kanssa niin pitkään kun haluaa ja sopia lapsen kanssa kahdenmitä tekevät. Ennemminkin ilmottaisin, että en ole kotona ennen kuin illoin ja silloin, mutta sen jälkeen voitte tulla kun haluatte. Ei kai kännykkä aikakaudella muutenkaan tarvi päivystää vaan sovitte että soittavat kun lähtevät palaamaan ja jos et olekaan kotona niin sanot, että menee sen ja sen verran.

[QUOTE="vieras";21919889]No kai se oppii jos ilmoitat sille, että siihen ja siihen aikaan ja sieltä ja palautus samoin. Lähdet kävelemään pojan kanssa jos mies ei tule silloin kun olet sopinut/olette sopineet.[/QUOTE]

No tulee hakemaan kotoa ja tuo takaisin kotiin. sinänsä on hyvä, että isä viettää aikaa jollain tavalla poikansa kanssa, kun ei mitään tarkkoja tapaamisia ole ja niitä on mahdoton sopiakaain. Viime viikolla otti pojan pariksi tunniksi luokseen ja sanoi tuovansa takaisin, kun menee töihin, mutta toikin jo pari tuntia aiemmin.

No kyllä pitäis osata ja kyetä kertomaan monelta tuo lapsen. Kuulostaa vaan kiusanteolta isän taholta... Pistää toinen odottamaan koko päiväksi. Mä kehottaisin kans sanomaan, että sanot suoraan monelta tuo, ja ettet ole kotona ennen sitä (vaikka olitsitkin).

Tuo hakemisajansopiminen olisi minusta kyllä ihan fiksua, vaikka toisaalta jos et mihinkään ole aamulla menossa, niin anna lapsen herätä kun herää. Illasta taas olen sitä mieltä, että eiköhän isä saa olla alpsensa kanssa niin pitkään kun haluaa ja sopia lapsen kanssa kahdenmitä tekevät. Ennemminkin ilmottaisin, että en ole kotona ennen kuin illoin ja silloin, mutta sen jälkeen voitte tulla kun haluatte. Ei kai kännykkä aikakaudella muutenkaan tarvi päivystää vaan sovitte että soittavat kun lähtevät palaamaan ja jos et olekaan kotona niin sanot, että menee sen ja sen verran.

No ei siinä muuten, mutta kun mies ei koskaan soittele, tulee ja menee kuten haluaa, teki jo niin suhteen aikana. Minä en kuulemma ole hänen äitinsä ja hän ei ole minulle mitenkään tilivelvollinen.

No niinhän siinä kävi, että tuli lapsen hakemaan 9.30 ja kysyin, että milloin tuo takaisin, niin iltapäivällä oli vastaus, aiemmin kun puhui, että ottaa lapsen koko päiväksi. No kysyin tarkemmin että ennen kolmea vai kolmen jälkeen, niin kolmen jälkeen. 5 vaille 3 toi sitten pojan takaisin, onneksi olin jo kotona.

Sun pitääkin siirtyä tekoihin. Jos on sanonut tuovansa pojan kotiin kolmen jälkeen niin olet vastaanottamassa vasta kolmen jälkeen. Jos sanoo hakevansa esim. 9 niin lähdet menemään pojan kanssa vaikka johonkin jos siihen mennessä ei ole tullut. Älä suostu mihinkään monen tunnin haarukkaan.

Yhteistyössä