Miten kannattaisi laittaa myyntiin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pähkäilee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pähkäilee

Vieras
Minulla on iso kasa pojan 80cm vaatteita. Kannattaako laittaa kaikki samassa paketissa vai kahdessa. Jos laitan kahdessa niin laitanko toiseen paremmat ja toiseen huonommat vai sekaisin? Vai kannattaako myydä yksitellen ja silleen että setit yhdessä? Huuto.nettiin olen laittamassa.

No minä itte teen niin että ihan huonoimmat kannan kirppikselle tai kontti-keräykseen. Hyvät ja kuin uudet tai erinomaisessa kunnossa olevat myyn sitte jossain vaiheessa huuto.netissä ja aion tehdä jotain pieniä paketteja ja settejä.

Mutta mitä nyt itse kattelen huuto.nettiä niin joko sitä ostais just sellasen paketin, jossa on huippuhyviä vaatteita paketissa kuin että on sekasin, nimittäin miks mä maksaisin sellasista vaatteista joista en tykkää tai ovat huonossa kunnossa :whistle: Ja mä sanoisin että pakettina, yksittäin myisin vaan ihan uusia vaatteita tai tyyliin kerran päällä olleita jos on nätti setti.

Sellasina 2kg paketteina myisin :) tarkoitan, että tulee sit vastinetta koville postikuluillekin. jo 600g vaatteita maksaa sen 7.90e niin mielummin sen summan maksaa isommasta läjästä kuitenkin.

Paremmat ja vähemmän hyvät eri paketeissa.

Yhteistyössä