miten käytät legginssejä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

..

Vieras
niitä on kovasti haukuttu.. mut nyt talvellakin kun käytän niitä, on periaatteessa aivan sama onko minulla paksut sukkahousut vai legginsit. Itse käytän niitä siis hameen alla.. tai mekon..

en voi käyttää sukkahousuja koska ne ovat ahdistavat..

mutta mun mielestä on huvittavaa että tuolla näkee naisia jotka käyttävät noita niin etteivät laita hametta tai pitkiä housuja.. sillon ne kyllä näyttää ku menisi vaan kalsarit jalassa..

miten siis käytät legginsseja?

Jonkun polvimittaisen tunikan kanssa esim. Tai sitten shortsien tai hameen/mekon kanssa. Mutta en kyllä misään nimessä käyttäisi ilman pepun peittävää osaa, eli tyylillä leggarit ja lyhyt toppi.

Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:
En mitenkään, maksustakaan. Ja vaikka olisi kuinka hoikka ja pieni ja siro niin ne kyllä todella, todella harvalle käyvät.

Entä sukkahousut? Sehän on sama asia jos on pitkä paita tai hame päällä.

Alkuperäinen kirjoittaja S:
En mitenkään, maksustakaan. Ja vaikka olisi kuinka hoikka ja pieni ja siro niin ne kyllä todella, todella harvalle käyvät.

Ihon väriset stay upit ovat ok. Mutta jotkut mustat sukkahousut ovat kyllä karseet... Mulle tulee ahdistus pelkästä ajatuksesta.
Miksi muuten naiset nykyään piiloutuu kesälläkin legginseihin, monet kauniit sääret ja reidet jää piiloon kankaan alle, en ymmärrä! Ja jos vaikka pikkujouluihin laitetaan hametta päälle niin ne stay upit ovat hyvä keksintö!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
oho, kirjoitin ajattelemattomasti :D siis eivät laita hametta tai pitkää paitaa, ei housuja :D

Mä en oo ees ikinä tälläsii törmänny. :D Itse käytän lähinnä pitkien toppien (puoleen reiteen) tai hameiden kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja S:

Ihon väriset stay upit ovat ok. Mutta jotkut mustat sukkahousut ovat kyllä karseet... Mulle tulee ahdistus pelkästä ajatuksesta.
Miksi muuten naiset nykyään piiloutuu kesälläkin legginseihin, monet kauniit sääret ja reidet jää piiloon kankaan alle, en ymmärrä! Ja jos vaikka pikkujouluihin laitetaan hametta päälle niin ne stay upit ovat hyvä keksintö!

mä käytän kesäisin legginssejä, koska jos antaisin arpieni paistaa hameen alta niin sit kauhisteltaisiin sitä miten ihmiset ei peitä rumia jalkojaan :(

Minarin kanssa käytän, kun en ihan sukkahousujakaan halua käyttää aina :) Mulla on sellaset ihanat hopeanhohtoiset, niiden kanssa kun laittaa saappaat ja minarin niin ai että.. Mies ainakin tykkää ^^

Yhteistyössä