Miten käyttäytyy mies.. (pettämisestä)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja v
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

v

Vieras
A) jos nainen syyttää häntä pettämisestä mutta hän onkin SYYTÖN?

B) jos nainen syyttää häntä pettämisestä ja hän on SYYLLINEN?

C) jos pettänyt mies ja hänen kanssaan pettänyt nainen (tässä tapauksessa nainen olisi siis tiedossa) "ilmehtisivät" ja "elehtisivät" kohdatessaan?

Olisiko jollain esim. omakohtaista kokemusta?
Kiitos kovasti!

T, niin hajalla oleva ihminen

a) suuttuu eikä halua puhua
b) suuttuu ja alkaa keksimään vastalauseita / puolustelemaan
c)eivät välttämättä puhuisi toiselleen... ettei vaan kukaan arvais mitään, mutta ilme kertoo jo kaiken

a) suuttuu

b) suuttuu ja alkaa syyllistämään naista, esimerkiksi keksii, että nainen itse pettää häntä (näin mulle kävi aikoinaan)

c) saattavat moikata. Kun kumppani kysyy, kuka tuo oli, mies sanoo "joku vaan", "yks tuttu" tms, mutta ei kerro nimeä (on omakohtaisia kokemuksia)

Niin mun mulle kävi vielä niin, että mies kovasti puolusteli näitä naisia, joiden kanssa oli nussinut. Oli heidän puolellaan viimeiseen saakka ja yritti tehdä minusta syyllisen. Eikä myöntänyt pettäneensä, vaikka mulla oli faktat pyödässä.

a) Katsoo sinua vakuttavasti ja rauhallisesti kertoo, ettei todellakaan ole pettänyt

b) välttelee katsekontaktia ja väittää, ettei muista mitä sinä iltana tapahtui

Kokemusta tällaisesta.

Jos on pettänyt niin luultavasti voisi hikeentyä kun siitä kyselet ja on monttu auki ja sepostaa jotain. Jos ei ole niin loukkaantuu eikä puhu, kääntyy pois.. Toisaalta voi näinkin tehdä vaikka on pettänyt, jos on ovela.

En todellakaan tiedä milloin tämä pettäminen olisi tapahtunut..
Muuttui joksikin aikaa vältteleväksi, poissaolevaksi, omissa oloissaan viihtyväksi..vältteli katsetta. Pistää kaiken stressin ja töiden piikkiin.
Kysyin suoraan pettikö, kieltää vaan..
Sen jälkeen oli suht normaali kun en enää asiasta puhunut..
Tämä nainen vaan käyttäytyy oudosti minua kohtaan ja ovat vaivautuneen oloisia mieheni kanssa jos sattuvat törmäämään..
Onko tämä jo aivan selvää?