Miten käyttäytyy mustasukkaisen vaimon mies, jos seurassa on muita naisia ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja onko kokemuksia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
riippuu miehestä. Joku on tosi varovainen ja välttää katsekontaktia.. (sellainen tosin voi olla vaan ujo tai täsin epäkiinnostunut paikallaolijoista) joskus taas on just sellainen et juttelee muille naisille ja flirttaakin avoimesti, joillakin se nostaa itsetuntoakin kun naiset (tai miehet) niistä tappelee.

tai kun mä tarkemmin mietin, niin lähipiirissä hyvin mustis nainen jonka mies käyttäytyy muita naisia kohtaan neutraalin ystävällisesti, puhuu ja katsoo kohti, mut puhuu kuin kaupan kassalle. Tollasesta käytöksestä ei tietenkään voi päätellä vaimon mustasukkaisuudesta mitään, vaan saattaa olla ettei juttuseura vaan kiinnosta.

Oman kokemuksen mukaan on TODELLA hurmaava ja huomaavainen juuri omaa naistaan kohtaan. Sairaalloisen mustasukkainen mies ei koskaan paljasta ulkopuolisille mustasukkaisuuttaan vaan pikemminkin hurmaa naisensa ystävätkin luulemaan että mies on todella ainutlaatuisen ja harvinaisen ihana ja kiltti.

oletko siis ihastunut johonkin mieheen ja toivot että miehen välipitämätön käytös johtuisikin vaimon mustasukkaisuudesta. Voi kauheeta =) ketä helvettiä nyt säälittää joku jos toinen on mustis. muksujen isä aika mustis ollu ja se aina enemmän on ärsyttänyt mua ja muita ei kai oo paskan vertaa kiinnostanut.

Alkuperäinen kirjoittaja online :
oletko siis ihastunut johonkin mieheen ja toivot että miehen välipitämätön käytös johtuisikin vaimon mustasukkaisuudesta. Voi kauheeta =) ketä helvettiä nyt säälittää joku jos toinen on mustis. muksujen isä aika mustis ollu ja se aina enemmän on ärsyttänyt mua ja muita ei kai oo paskan vertaa kiinnostanut.

miekö? mie oon wanha muoriska =)

Minua säälittää ihmiset, jotka elävät jatkuvan kontrollin alaisuudessa oli sitten kyseessä mies tai nainen :(

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Minua säälittää ihmiset, jotka elävät jatkuvan kontrollin alaisuudessa oli sitten kyseessä mies tai nainen :(

Yhteistyössä