O
onko kokemuksia
Vieras
siis tämän mustiksen vaimon ja miehen seurassa on muita naisia, niin miten mies käyttäytyy muita naisia kohtaan?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Todennäköisesti ei puhua pukahda ja on vaivaantuneen oloinen, välttelee katsekontaktia... Toisaalta näin käyttäytyy myös ujo.
Alkuperäinen kirjoittaja Melisa:Tunnen yhden joka aikanaan ei silloisen muijansa läsnäollessa edes morjestanut tai jos morjesti niin vaivihkaa jotta muijansa ei huomannut![]()
Alkuperäinen kirjoittaja online :oletko siis ihastunut johonkin mieheen ja toivot että miehen välipitämätön käytös johtuisikin vaimon mustasukkaisuudesta. Voi kauheeta =) ketä helvettiä nyt säälittää joku jos toinen on mustis. muksujen isä aika mustis ollu ja se aina enemmän on ärsyttänyt mua ja muita ei kai oo paskan vertaa kiinnostanut.
Alkuperäinen kirjoittaja online :oletko siis ihastunut johonkin mieheen ja toivot että miehen välipitämätön käytös johtuisikin vaimon mustasukkaisuudesta. Voi kauheeta =) ketä helvettiä nyt säälittää joku jos toinen on mustis. muksujen isä aika mustis ollu ja se aina enemmän on ärsyttänyt mua ja muita ei kai oo paskan vertaa kiinnostanut.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja online :oletko siis ihastunut johonkin mieheen ja toivot että miehen välipitämätön käytös johtuisikin vaimon mustasukkaisuudesta. Voi kauheeta =) ketä helvettiä nyt säälittää joku jos toinen on mustis. muksujen isä aika mustis ollu ja se aina enemmän on ärsyttänyt mua ja muita ei kai oo paskan vertaa kiinnostanut.
Minua säälittää ihmiset, jotka elävät jatkuvan kontrollin alaisuudessa oli sitten kyseessä mies tai nainen![]()