Miten käytte vauvan kaa suihkussa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja emmäosaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

emmäosaa

Vieras
Monen oon kuullu vauvan kaa käyneen suihkussa. Miten ihmeessä se onnistuu? Eihän siinä saa itteensä pestyä ollenkaan. Onks teillä joku tuoli sielä? Miten sitä vauvaa voi siinä pitää muka? :o

No esim. näin:
riisut ittes ja vauvan. Olette yhdessä suihkun alla ja sitten kun sun pitäis pestä vaikka hiukset laitat vauvan esim. pyyhkeen päälle köllöttelemään ja suihkutat häntä siinä lämpimällä vedelle niin ettei vauvan tule vilu. Olen myös pitänyt vauvaa niin että itse istun lattialla ja vauva on pää mun jalkojen päällä (mulla jalat koukussa) siinä on lämmin ja turvallinen olla.
Sitten kun molemmat ollaan puhtaita laitan ensin vauvalle pyyhkeen ja sitten itselle (aika hyvin sitä saa itsellekin pyyhkeen vaikka vauva on sylissä) Sitten köpötellään sohvalle (tai mihin kukakin) ja kuivaan vauvan ja puen hänet. Sitten hoidan itseni.
Jos taas vauva ei tarvi pestä niin hän oli esim. sitterissä suihkussa mua katsomassa =)

Ei se niin vaikeaa ole ;) meillä ukko on aina ollut vuorotöissä niin on ollut pakko pärjätä yksinkin.

Alkuperäinen kirjoittaja mm:
Mä pesen sylissä vauvan ja sit ku oon pessy ni mies kuivaa ja pukee. Ite peseydyn sitten sen jälkeen :)

Näin. Yhä edelleen näin tuon päälle vuosikkaan kanssa. :) (pesty suihkussa vauvasta asti, en tykkää tuosta ammeesta)

Yhteistyössä