?
-
Vieras
No en kyllä jäisi, en edes pakottamalla.Alkuperäinen kirjoittaja heippa vaan:mutta kun perheenjäsen vammautuu, jäät itse omaishoitajaksi työelämästä niin kyllä siinä elämä menee loppuelämäksi sekaisin. .
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
No en kyllä jäisi, en edes pakottamalla.Alkuperäinen kirjoittaja heippa vaan:mutta kun perheenjäsen vammautuu, jäät itse omaishoitajaksi työelämästä niin kyllä siinä elämä menee loppuelämäksi sekaisin. .
Alkuperäinen kirjoittaja huh:Turha näille on selittää. 30v siskoni juuri opetti minulle miten pystyy syömään pelkkää makaroonia vaikka kuinka pitkään. mausteita vaan päälle, rasvaa myös jos kaapissa sattuu olemaan. KAIKILLA EI VAIN SITÄ RAHAA OLE
aina oletetaan, että jos ei ole rahaa niin sitä tuhlaa heseen yms mainitsemaasi, etkö oikeasti tajua, että kaikilla ei sitä rahaa ole edes ruokaan kunnolla??????
Alkuperäinen kirjoittaja -:No en kyllä jäisi, en edes pakottamalla.Alkuperäinen kirjoittaja heippa vaan:mutta kun perheenjäsen vammautuu, jäät itse omaishoitajaksi työelämästä niin kyllä siinä elämä menee loppuelämäksi sekaisin. .
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miksi sitä rahaa on niin vähän, että pitää syödä vain makaroonia??? Eikö kaikki sitten saakaan tukia valtiolta? Ei yhtään mitään?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miksi sitä rahaa on niin vähän, että pitää syödä vain makaroonia??? Eikö kaikki sitten saakaan tukia valtiolta? Ei yhtään mitään?
Alkuperäinen kirjoittaja f:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miksi sitä rahaa on niin vähän, että pitää syödä vain makaroonia??? Eikö kaikki sitten saakaan tukia valtiolta? Ei yhtään mitään?
Eivät ne tuet tipahda syliin juuri sillä hetkellä, kun tarvitsee. Voi mennä viikkoja ja kuukausia ennekuin vaikka työttömysskorvausta alkaa saamaan työttömyyden alkaessa.
Alkuperäinen kirjoittaja hr:"10 euroa saa täällä suomessa ihan jokainen säästöön."
jos saa esim: 700e kk ja vuokra on 530e kk ja sit kaikki pakolliset laskut jotka on joka kuukausi reilusti yli 100? ni mistäs pistät 10 e säästöön? laskujen maksun jälkeen vasta ostetaan sapuskat...jotka on ollu joka kuukaus pelkkää riisii...ja loppukuusta on riisit loppu ja tuleekin joku ylläripylläri lasku maksettavaksi.
en oo lomaillu sitte vuoden 1993 vuoden jälkeen.
Alkuperäinen kirjoittaja vv:Alkuperäinen kirjoittaja hr:"10 euroa saa täällä suomessa ihan jokainen säästöön."
jos saa esim: 700e kk ja vuokra on 530e kk ja sit kaikki pakolliset laskut jotka on joka kuukausi reilusti yli 100? ni mistäs pistät 10 e säästöön? laskujen maksun jälkeen vasta ostetaan sapuskat...jotka on ollu joka kuukaus pelkkää riisii...ja loppukuusta on riisit loppu ja tuleekin joku ylläripylläri lasku maksettavaksi.
Miksi suostut elämään noin?
Mikset mene töihin/ opiskelemaan, jotta saisit parempipalkkaisen työn?
Itse en ikinä suostuisi elämään lomatta ja tuollaisilla tuloilla.
Alkuperäinen kirjoittaja nih:Alkuperäinen kirjoittaja vv:Alkuperäinen kirjoittaja hr:"10 euroa saa täällä suomessa ihan jokainen säästöön."
Jos vaikkapa nykyinen duuni on sitä mitä haluaa. Kaikki ei mene kovapalkkaseen duuniin vaan joillekkin riittää se, että viihtyy töissä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja nih:Alkuperäinen kirjoittaja vv:Alkuperäinen kirjoittaja hr:"10 euroa saa täällä suomessa ihan jokainen säästöön."
Jos vaikkapa nykyinen duuni on sitä mitä haluaa. Kaikki ei mene kovapalkkaseen duuniin vaan joillekkin riittää se, että viihtyy töissä.
No sitten on turha kerjätä sääliä. Eihän se sillon haittaa, ettei ole lomaakaan pitänyt 15 vuoteen, kun onhan se unelmaduuni lomaa tärkeämpi... Onneks mun unelmaduuni on vähän parempipalkkainen.