Miten kenellekään tulee MIELEENKÄÄN ruveta tekemään lapsia parin kuukauden seurustelun jälkeen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap.

Vieras
En kysy tätä pahalla, kysyn tätä vaan todella ihmeissäni. Miten kenellekään voi tulla edes mieleen ruveta hankkimaan tarkoituksella lapsia niin lyhyen tuntemisen jälkeen, kun toista osapuolta ei vielä tunne lainkaan, ja nähty on vain muutamia kymmeniä kertoja??? Ja mies vielä suostuu tähän?

No mun ex-kamu ainakin teki lapsen koska halus sitoa miehen itseensä kun oli niin hyvä "saalis". Väitti että syö pillereitä ja sit ne paneskeli kun puput niin kuukausi ja poks, paksuna oli. En sano että kaikki tekee näin, ehkä ne on sit niin "rakastunu" että jotenkin sit halutaan se lapsi sitomaan yhteen tai jotain.

Alkuperäinen kirjoittaja Maira:
No ei se parin kk seurustelu sano etteikö sitä ennen oltais voitu olla kavereita tai tunnettu muuten vaan jo monta vuotta..

Ei se ihan sama asia kyllä ole, jos ei sitten olla oltu ihan paita ja peppu ja sydänystäviä vuosikaudet. Ja sittenkin se romantiikan astuminen kuvioihin voi muuttaa tilannetta aika radikaalisti.

Ja tuskinpa suurimmassa osassa tapauksia tätä ystävyyttä on taustalla.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No mun ex-kamu ainakin teki lapsen koska halus sitoa miehen itseensä kun oli niin hyvä "saalis". Väitti että syö pillereitä ja sit ne paneskeli kun puput niin kuukausi ja poks, paksuna oli. En sano että kaikki tekee näin, ehkä ne on sit niin "rakastunu" että jotenkin sit halutaan se lapsi sitomaan yhteen tai jotain.

Mä uskon tähän. Alkuhuuma...

No meillä esikoinen on saanut alkunsa kun ollaan miehen kanssa tunnettu 5kk. Eihän siinä ajassa toista vielä tunne, mutta tuntus vaan oikeelta ja mä elän aikapaljon fiilis pohjalta.

On aikapaljon myös pareja jotka ovat vuosia yhdessä ja sitten eroavat kun vauva syntyy.

No meillä on ollut onnea ? Nykyisin naimisissa ja yhteisiä vuosia takana 7. Lapsia on 3 ?

Ehkä jotkut vaan haluavat sen lapsen. Ovat kummatkin tahoillaan miettineet jo pitkään että haluavat lapsen. Mitä väliä jos loppujen lopuksi toimii. Aikuisethan niitä lapsia tekee :)

Me ollaan tunnettu siitä asti kun minä 13v, enemmän ja vähemmän tekemisissä oltu koko ajan. Viime kesänä lähennyttiin entisestään, ja alettiin seurustelemaan, yhdessä asuttu nyt melkein vuosi ja lapsi tulossa. Ennestään minulla 1 lapsi, jonka isä ei ole lapsen kanssa missään tekemisissä, ja on miehelle kuin oma lapsi.

Voi olla, että toimisi jopa paremmin kuin normikaavan mukaan eläminen. Tuolloinhan lapsen vauvaikä ja naisen raskaudesta toipuminen menee vielä rakkauden alkuhuumassa. Muuten noi ajat on sellaisia, jolloin mies herkimmin lähtee lätkimään tai etsii salasuhteen.

Alkuperäinen kirjoittaja ap.:
Ei varmasti suunnitelmallisesti rupeakaan tekemään, mutta se harjoittelukin on kivaa.

Kyllä moni tekee ihan suunnitelmallisestikin, niin kuin jo tästäkin ketjusta huomaat :)
Niin no olis pitänyt lukea ketju, mutta ei näitä mammoja vaan jaksa.

Kuinka kellään tulee mieleenkään harrastaa seksiä kun on vasta pari kuukautta tuntenut!!! Kuinka luonnotonta, sitäpaitsi, siitähän voi tulla vaikka raskaaksi!!! :o :o

Me oltiin miehen kanssa tunnettu noin 2kk kun päätettiin lasta alkaa yrittämään, "tulee jos tulee". Paksuksi siinä sitten tultiin ja neito on nyt 3v ja veljensä 9kk =) Yhdessä asutaan ja elellään :D

No miksei voisi tulla?
Jos kumpikin haluaa lapsen?

Mä ainakin haluaisin lapsen sellaisen ihmisen kanssa, jonka tunnen todella hyvin ja johon voin luottaa täysin.

Entä jos ikää alkaa tulla eikä sellaiseen ihmiseen ole aiemmin törmännyt: sitten kun törmää ei enää ole aikaa olla yhdessä 5 vuotta ajatellen että vasta sitten alettaisiin lapsia miettiä?

Olisihan se toki kiva, että tuntisi toisen todella hyvin, mutta yllätyksiä voi tulla siinäkin. Eikä kehenkään voi ikinä luottaa täysin.

Me oltiin asuttu tossa vaiheessa jo 2 kk :saint: Tosin lasta alettiin yrittämään VASTA kun oltiin puol vuotta oltu yhdessä :D Mä en taas ymmärrä niitä jotka pamahtavat raskaaksi siinä vaiheessa kun eletään etäsuhteessa ja kk ennen laskettua aikaa muuttaa yhteen... Mutta ei meijän kaikkea tarvi ymmärtääkään =)

No kyllä voi tulla mieleen ihan hyvin. Ei kaikki ole pelkkää alku huumaa jos löytää oikeasti samanlaisen ihmisen kuin itse. Ajattelen useimmiten järjellä ja tunteella vähemmän ja tiesin jo parin kuukauden päästä mieheni tavattua että me teemme paljon lapsia ja vietämme loppu elämän yhdessä. Aloin odottaa ensimmäistä puolenvuoden päästä tapaamisesta.
Vaikka aluksi ei tunnekkaan ihmistä, kyllä silti voi tietää ja tuntea tarpeeksi tiedostaakseen että hän on se oikea. Mitä sitten jos myöhemmin paljastuu jotain ärsyttäviä tapoja tai elämä rauhoittuu, se on normaalia eikä hätkäytä oikeaa rakkautta millään lailla!!

No miksei voisi tulla?
Jos kumpikin haluaa lapsen?

Mä ainakin haluaisin lapsen sellaisen ihmisen kanssa, jonka tunnen todella hyvin ja johon voin luottaa täysin.

On se huomattu että noi miehet on tosi luotettavia, et voi loppupeleissä luottaa kun itseesi

Yhteistyössä