Miten kestän kiusauksen -synttäreille meno ja olen LAIHIKSELLA!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pisteilijä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Pisteilijä

Vieras
Kunhan vauva herää, lähdetään synttäreille... Ja siellä tietysti on monen moista herkkua... Olen yrittänyt olla koko aamun lähes syömättä, että saisin synttäreillä edes jotain maistaa, ilman että pisteet ylittyy ja pitää olla sitten taas koko loppuilta syömättä. Miten kestän kiusauksen olla siellä mässäämättä!? Olen syönyt jo 7p tänään (vaikka siis yritin olla lähes syömättä..)

No joo, sillä tavallahan sitä onnistuu että tekee itselleen ongelman siitä laihdutuksesta. Pidä tänään se tämän viikon herkkupäivä ja syöt loppuviikon paremmin.

Oih voih... mä olisin varmaan tehnyt niin että olisin syönyt kotona jo jotain kevyttä ruokaa alle, just siksi ettei olis hirvee nälkä sinne mennessä, jolloin olis helpompi tyytyä vain yhteen pieneen herkkuun. Ja joo, illalla sit kuntoilemaan. Tsemppiä!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
salli itsellesi pienet palat kahta parhaalta näyttävää herkkua. Nauti niistä hartaasti.

Illalla sitten sauvakävelylenkille kuluttamaan pisteitä.

No sauvakävely tässä myrskyssä ei houkuttele... :(

No joo, sillä tavallahan sitä onnistuu että tekee itselleen ongelman siitä laihdutuksesta.

En voi tälle mitään, mutta TIEDÄN, että minulla on tosiaan ongelma tämän laihdutuksen kanssa. Ihan ahdistun, jos en pysty/voi noudattaa sitä... :(

Mä laskin joskus pisteitä ja monet synttärit ja muut juhlat oli sen aikana. Söin sellaisina päivinä kevyemmin ja juhlissa söin normaalisti, mutta esim kakkua vähän pienempi pala kuin yleensä. Kaikkia pisteitä en edes viitsinyt kirjata niinä päivänä, koska olis vaan tullut paha mieli. Silti laihduin myös sellaisina viikkoina ihan sen vakiomäärän kuin aikaisemminkin. Eli mun kohdalla ne satunnaiset yhden päivän mässäilyt eivät pilanneet yhtään mitään.

Syöt vaikka nollan pisteen keittoja loppuviikosta, jos oikeen ahdistaa

Alkuperäinen kirjoittaja Pisteilijä:
salli itsellesi pienet palat kahta parhaalta näyttävää herkkua. Nauti niistä hartaasti.

Illalla sitten sauvakävelylenkille kuluttamaan pisteitä.

No sauvakävely tässä myrskyssä ei houkuttele... :(

Mut myrskyssä nimenomaan ulos. Puoli tuntia umpihangessa etenemistä tuo hien pintaan ja puinan poskiin. Sitten kotiin lämpöiseen saunaan ja sen jälkeen iso lasi makuvissyä...

Mä laskin joskus pisteitä ja monet synttärit ja muut juhlat oli sen aikana. Söin sellaisina päivinä kevyemmin ja juhlissa söin normaalisti, mutta esim kakkua vähän pienempi pala kuin yleensä. Kaikkia pisteitä en edes viitsinyt kirjata niinä päivänä, koska olis vaan tullut paha mieli. Silti laihduin myös sellaisina viikkoina ihan sen vakiomäärän kuin aikaisemminkin. Eli mun kohdalla ne satunnaiset yhden päivän mässäilyt eivät pilanneet yhtään mitään.

No niin, en minäkään viitsi aina niin tarkasti laksea, ettei tule paha mieli :) Ja ei se tosiaan haittaa, jos joskus vähän herkutteleekin... Mutta pelottaa, että homma karkaa käsistä ja alan älyttömästi mässäillä sillä varjolla, että "ihan sama kun jo muutenkin pisteet ylittyi..."

sulla pitäis olla joku henkilökohtanen tsemppari :flower: yhdellä palstalla missä pyörin myös, on kimppa tyttöjä jotka ilmottaa sinne viestiketjuun joka perjantai paljonko on lähteny tai tullu lisää painoa, jonkun kanssa on kivempi miettiä mitä syödä ja laskee miten pitäis liikkua. ;) tsemppiä Sinne. Ja jos apuja kaipaat ni ainakin minä voin jeesaa :wave:

Syömättä ei sun tarvi missään nimessä olla, sitten ahmit kuitenkin kahta kauheemmin ja jos jätät radikaalisti ruokaa pois, vetää elimistö ns. nollaliekille eli mitään ei tapahdu painon suhteen sillä elimistö ei ala varastoja hyödyntämään.

Alkuperäinen kirjoittaja Pisteilijä:

No niin, en minäkään viitsi aina niin tarkasti laksea, ettei tule paha mieli :) Ja ei se tosiaan haittaa, jos joskus vähän herkutteleekin... Mutta pelottaa, että homma karkaa käsistä ja alan älyttömästi mässäillä sillä varjolla, että "ihan sama kun jo muutenkin pisteet ylittyi..."

Päätät etukäteen, että maistat kaikkea, mutta syöt normaalia vähemmän. Eli pieni pala kakkua on parempi kuin ei kakkua ollenkaan. Mä mietin näin etukäteen ja hyvin se sujui.
Älä mene juhliin nälkäisenä. Silloin sorrut ihan varmasti.

Alkuperäinen kirjoittaja babyporkkana:
sulla pitäis olla joku henkilökohtanen tsemppari :flower: yhdellä palstalla missä pyörin myös, on kimppa tyttöjä jotka ilmottaa sinne viestiketjuun joka perjantai paljonko on lähteny tai tullu lisää painoa, jonkun kanssa on kivempi miettiä mitä syödä ja laskee miten pitäis liikkua. ;) tsemppiä Sinne. Ja jos apuja kaipaat ni ainakin minä voin jeesaa :wave:

Syömättä ei sun tarvi missään nimessä olla, sitten ahmit kuitenkin kahta kauheemmin ja jos jätät radikaalisti ruokaa pois, vetää elimistö ns. nollaliekille eli mitään ei tapahdu painon suhteen sillä elimistö ei ala varastoja hyödyntämään.

No oliskin kyllä hyvä tuollainen kannustajajoukko :) Ja mulla ainakin kilpailuhenkisyys ja toisten silmissä pätemisen tarve saattais olla niin suuri, että en kehtais olla laihtumatta/noudattamatta pisteitä :laugh: :)

Uusimmat

Yhteistyössä