Miten kohentaa omaa ulkonäköä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Haluaa näyttää hyvälle
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Haluaa näyttää hyvälle

Vieras
Mä en ole tyytyväinen omaan ulkonäkööni. Millaisia kaikkia keinoja olisi kohentaa sitä?

Itse olen miettinyt esim. hampaiden oikominen, valkaisu, hammaskoru, hiusten leikkaus ja värjäys, ihon laserpuhdistus (tai mikä olisi paras keino saada oikein tasainen iho?)

Ja tietty muulle vartalolle kuntoilua ja kiinteytystä. Olen tyytyväinen kroppaani ja rintoihini, mutta kuntosalilla käyn ja haluan pitää paikat kiinteänä.

Lähinnä kasvot ja hiukset mietityttää. Miten ne saa näyttämään hyvältä, mutta ei "ylituunatuilta".

Ja tosiaan, tekeehän ne vaattetkin jotain ulkonäölle.

Onko kukaan käynyt jossain tyyli- tai värikonsultilla? Saako sieltä hyviä vinkkejä pukeutumiseen?

No hiusten leikkaus ja värjäys on varmaan yksi, mikä vaikuttaa eniten. Pyydä kampaajalta jotain ehkä nuorentavaa, tai mitä haluatkaan. Ja raikkaita sävyjä vaikkapa.

Samoin meikkaus vaikuttaa paljon, kannattaa miettiä mitä meikkejä käyttää. Voit myös ottaa kulmien- ja ripsienvärjäykset, jos tuntuu ettei aina itse ehdi tai jaksa.

Vaatteet tekevät aika paljon, joten vanhat aina säännöllisesti veke ja uutta tilalle. Voit kysyä myyjiltä apua.

kampaajalta saat neuvoja muodikkaista leikkauksista ja väreistä ja jossain on kone missä voi etukäteen nähdä millainen se tukka sun päässä näyttää.
kosmetelogi kertoo taas mikä sun iholle sopii parhaiten,sitä ei voi näkemättä sanoo.
mallikoulut järjestää paljon tyylikoulutuksia ilman että ois varsinainen mallikoulu.
ja noissa tyylikoulutuksissa katsotaan pukeutumista ja meikkiä.

Hyväkuntoiset hampaat, puhtaat hiukset ja siisti olemus muutenkin kohentaa ulkonäköä jo kummasti. Pukeutumisella ja meikillä sitten loppusilaus. Ja jos hirveesti ylipainoa, niin kyllä se antaa ihmisestä "huolettoman" kuvan...

Meikistä sen verran, että panosta kulmakarvoihin ja ihoon.
Moni kuvittelee, että freesin lookin saa esim ripsarilla ja luomivärillä, mutta todellisuudessa voi vaikka jättää silmät meikkaamatta ja silti olla freesin näköinen, jos meikka ihon epätasaisudet ja värihäiriöt piiloon ja kulmakarvat on nätit ja tarpeeksi tummat (ei mitkään mustat kapeat viivat! )

Kannattaa miettiä sitäkin, että ootko aamulla freesi? Jos oot päivät väsynyt, niin pitää miettiä noitakin seikkoja. Väsynyt ulkonäkö kylä vaikuttaa siihen, miltä näytät. Eli suosittelen huolehtimaan vitamiineista ja hivenaineista. Sekä myös kirkasvalolaite voi olla hyvä apu näihin, näin itselläni vaikka olenkin nuori. Näytän pirteämmältä aamulla tuon lampun avulla, mylös koko päivän kun oon pirteämpi.

Sitten myös hampaat vaikuttaa paljon. Itse kiinnittän huomiota omasta lapsuuden oikomishistorian takia todella paljon hampaisiin. Ja kyllä ne kertovat paljon ihmisestä. Ei niiden tarvi mitkään hollywoodvitivalkoiset olla, mutta vaaleat kuitenkin. Lisäksi voit käydä myös hammaskiveä poistattamassa ym, jos on tarpeen. Sekin jo vaikuttaa, että hampaat näyttävät kirkkaammilta.

Yhteistyössä