Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mä painan suurinpiirtein tuon verran enkä mä kyllä mikää järjettömän kokoonen valas oo. Jos mies ei mun reikää löydä, niin kyllä vika on sitte miehen taidoos eikä mun painos.
Joillaki vähä hukas käsitys siitä koska ihminen on oikiasti tosi iso.
Liityn joukkoon. Onnistuuko todella tukevilla esim. takaapäin touhuaminen ihan normaalisti? En siis tarkoita mitään pieniä pömppömahoja, vaan kunnon ihratynnyreitä*.Surullista kyllä, myönnän miettineeni joskus samaa asiaa![]()
Mä painan suurinpiirtein tuon verran enkä mä kyllä mikää järjettömän kokoonen valas oo. Jos mies ei mun reikää löydä, niin kyllä vika on sitte miehen taidoos eikä mun painos.
Joillaki vähä hukas käsitys siitä koska ihminen on oikiasti tosi iso.
Sori, ymmärsin väärin. Joo onhan noita todella isoja ihmisiä nähny ku kattoo suurinta pudottajaa. Taisi just parhaillaan näytettävän kauden Michael olla painavin tähän mennes ja oliko se lähtöpaino joku 239kg.
Vastauksena otsikon kysymykseen sanoisin että oman kokemukseni mukaan "usein ja nautinnollisesti".
![]()
Vastauksena otsikon kysymykseen sanoisin että oman kokemukseni mukaan "usein ja nautinnollisesti".
Alkuperäinen kirjoittaja täh?;26841976:Eikö tuossa tarvi olla metrinen vehje, että ylettyy edes pakarien väliin?