Miten mä olen saanut tämän sotkun aikaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mahza
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Mahza

Aktiivinen jäsen
19.03.2006
5 120
0
36
Meidän koti muistuttaa enemmän ämmässuota ku asuntoa :ashamed: Täällä ei oo kahteen viikkoon mahtunu imuroimaan. Tavaraa on kertynyt lisää joka päivä, vaikka edellisillekään ei ole paikkaa. Eli muovikassiarmeija on eteisessä vastaanottamassa mua aina ku tuun kotiin.
Eilen lasten kanssa raivattiin kaikki lelut pois lastenhuoneen lattialta, ja nyt meillä on yks siisti huone :) Aattelin et jos vaikka ton olkkarin paukauttais kuntoon seuraavaks.
Ottaa päähän kun ei ole kellaria minne vais kaikki ylimääräset tavarat säilöön. Sit ne on tuolla mun makuuhuoneessa, ja sieltä ne leviää joka suuntaan.

MITEN KAAOS KESYTETÄÄN?

Alkuperäinen kirjoittaja Mellu:
ottamalla vaan ne tavarat itselleen mitä tulee käytettyä..muut vaan surutta pois... :D

Mulla on suurin ongelma noi mun nukkekodit, niihin liittyvät materiaalit ja valmiit huonekalut. En suostu heittämään pois, koska ovat mulle tärkeitä, mutta en juuri nyt niillä ehdi mitään tehdä. Tartteisin nukkekodeille hyllyt, mutta sopivia ei löydy. Ja muut romut ois kiva saada kellariin, mut mulla ei ole...

Alkuperäinen kirjoittaja Mahza:
ottamalla vaan ne tavarat itselleen mitä tulee käytettyä..muut vaan surutta pois... :D

Mulla on suurin ongelma noi mun nukkekodit, niihin liittyvät materiaalit ja valmiit huonekalut. En suostu heittämään pois, koska ovat mulle tärkeitä, mutta en juuri nyt niillä ehdi mitään tehdä. Tartteisin nukkekodeille hyllyt, mutta sopivia ei löydy. Ja muut romut ois kiva saada kellariin, mut mulla ei ole...

ostakaa isompi asunto..
jossa on sun nukkekodeille ihan oma huone

mä niin haluisin meille oman peli huoneen jonne nää hemmetin pelikoneet saa vietyä...

ostakaa isompi asunto..
jossa on sun nukkekodeille ihan oma huone

mä niin haluisin meille oman peli huoneen jonne nää hemmetin pelikoneet saa vietyä...

No ei osteta! Muuten ois taas kauheesti tilaa raahata tavaraa kotiin selkä vääränä...
Mulla on noille nukkekodeille paikka, mutta ei hyllyjä... Tarttee kysellä oisko jollain kaverilla kellarissa tilaa mun romuille...
Meillä ei onneks oo pelikoneita ku muutama, eikä niilläkään kukaan pelaa...

Meidän koti muistuttaa enemmän ämmässuota ku asuntoa :ashamed: Täällä ei oo kahteen viikkoon mahtunu imuroimaan. Tavaraa on kertynyt lisää joka päivä, vaikka edellisillekään ei ole paikkaa. Eli muovikassiarmeija on eteisessä vastaanottamassa mua aina ku tuun kotiin.
Eilen lasten kanssa raivattiin kaikki lelut pois lastenhuoneen lattialta, ja nyt meillä on yks siisti huone :) Aattelin et jos vaikka ton olkkarin paukauttais kuntoon seuraavaks.
Ottaa päähän kun ei ole kellaria minne vais kaikki ylimääräset tavarat säilöön. Sit ne on tuolla mun makuuhuoneessa, ja sieltä ne leviää joka suuntaan.

MITEN KAAOS KESYTETÄÄN?

Mitä, ootko sä muuttanu meille?? =) meillä kaks lasta ja tavaraa joka paikassa enemmän ku laki sallii =)

Kaikki ylimääräinen vaan kylmästi roskiin, ei siihen muu auta. Sitten jäljelle jääneet kamat pitää lajitella ja säilöä fiksusti.
Meillä on tänään pihatalkoot ja taloyhtiöön tuodaan roskalava jonne saa käydä vippaamassa ylimääräistä irtaimistoa asunnoista ja kävin itse siksi eilen kaapit läpi, poismenevää kamaa irtosi viisi jätesäkillistä. :snotty: Siis tähän mennessä, tänään jatkuu vielä, keittiö ja yksi makkarin kaappi on vielä läpikäymättä. Ihan kaikkea en heitä poiskaan vaan kierrätän.

Yhteistyössä