Meidän koti muistuttaa enemmän ämmässuota ku asuntoa :ashamed: Täällä ei oo kahteen viikkoon mahtunu imuroimaan. Tavaraa on kertynyt lisää joka päivä, vaikka edellisillekään ei ole paikkaa. Eli muovikassiarmeija on eteisessä vastaanottamassa mua aina ku tuun kotiin.
Eilen lasten kanssa raivattiin kaikki lelut pois lastenhuoneen lattialta, ja nyt meillä on yks siisti huone
Aattelin et jos vaikka ton olkkarin paukauttais kuntoon seuraavaks.
Ottaa päähän kun ei ole kellaria minne vais kaikki ylimääräset tavarat säilöön. Sit ne on tuolla mun makuuhuoneessa, ja sieltä ne leviää joka suuntaan.
MITEN KAAOS KESYTETÄÄN?
Eilen lasten kanssa raivattiin kaikki lelut pois lastenhuoneen lattialta, ja nyt meillä on yks siisti huone
Ottaa päähän kun ei ole kellaria minne vais kaikki ylimääräset tavarat säilöön. Sit ne on tuolla mun makuuhuoneessa, ja sieltä ne leviää joka suuntaan.
MITEN KAAOS KESYTETÄÄN?