Miten mä pääsen eroon tästä ahdistuksesta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Apua
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Apua

Vieras
Kaikki kaatuu niskaan, hullu eksä jatkaa vainoamista ja on nyt haastanut mut oikeuteen jatkamaan tätä sairasta leikkiä. Mä oon niin loppu tähän, väsyttää, ahdistaa. Mä en halua nyt tänä vkl ajatella yhtään mitään näitä asioita, miten mä saan ne pois mun mielestä? Itkettää, en jaksa.

Jos vain voit päätä nyt unohtaa asia, mille et yksinkertaisesti voi mitään. Oikeuteen tulee kutsu sitten kun tulee, et etukäteen voi murehtia tulevaa. Antaa asioiden mennä omalla painollaan nyt. Onko kaveria, lähdette vaikka shoppailee? lasten kanssa eväsretkelle?

Se kutsu tule eilen.
Mulla ois lapsivapaa vkl, joten aikaa itselle. Mutta tuo hemmetin oikeudenkäynti asia pyörii mielessä ja mun vanhat traumat(tuosta suhteesta eksään siis tulleet) alkaa taas nostamaan päätään.

Alkuperäinen kirjoittaja Apua:
Se kutsu tule eilen.
Mulla ois lapsivapaa vkl, joten aikaa itselle. Mutta tuo hemmetin oikeudenkäynti asia pyörii mielessä ja mun vanhat traumat(tuosta suhteesta eksään siis tulleet) alkaa taas nostamaan päätään.

Päivä siis jo tiedossa. Onko sulla nyt sitten hyvää ystävää jonka kanssa viettää kiva päivä tai vaikka sitten ihan purkaa tuntojasi? vai haluatko jutella jopa täällä mistä olet traumasi saanut

Yhteistyössä