miten mä saan ovelasti miehen kiinni pettämisestä??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja LammasSusi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Haarahius:
Alkuperäinen kirjoittaja LammasSusi:
Alkuperäinen kirjoittaja Haarahius:
Se on vaan miehelle hetken hämmästys ku se tajuu jääneensä kiinni. Ei sen kummempaa. Suuremman vatsan väänteen hänelle annat ku vaan häivyt mitään ilmoittamatta. Samalla näytät hänelle todellakin ettet ole hänen arvoisensa. Kyl se myöhemmin tajuaa et sä tiesit mut sitäennen hän elää epävarmuuden epämukavassa olotilassa. Muistathan et tehtyjä ei saa tekemättömäksi. Kantsis rauhottua eikä antaa tollasen päästä mielen päälle.

"Kantsis rauhottua eikä antaa tollasen päästä mielen päälle."

En sano mitään ettei tuu sanottuu liian ilkeesti.
öö nyt en tajuu
ja korjaan et tietenkin niin päin että hän ei ole sinun arvoisesi.
Mut siis mistä sä ny suuttuit.

En suuttunu.Oon vaan niin herkällä kun oon alkanu tajuamaan mitä mies on touhuillu mun selän takana ja valehdellu pokkana päin naamaa,pistää niin vihaks että sitä on vaikee käsittää.
Mä ymmärsin ton sun kuittaiuksen piilo vttuiluna,sori....

... yksityisetsivä? Joku just kyseli City-lehden palstalla voiko sellaisen tähän tarkoitukseen palkata ja maksaa kuulema n 40 egee tunti, kun joku miestä varjostaa. Tai varjosta itse. Tai voisitko ratsata sen kännyn? Yöllä? Ja toi gyne-juttu oli hyvä. Olisko kellään miehellä niin kova pokka, että vielä valehtelis, jos sille ton gyne jutun heittäis? Täytyy tietysti ottaa huomioon että miehes käyttäytyy muuten vaan oudosti, siis ettei petäkään sua.

... yksityisetsivä? Joku just kyseli City-lehden palstalla voiko sellaisen tähän tarkoitukseen palkata ja maksaa kuulema n 40 egee tunti, kun joku miestä varjostaa. Tai varjosta itse. Tai voisitko ratsata sen kännyn? Yöllä? Ja toi gyne-juttu oli hyvä. Olisko kellään miehellä niin kova pokka, että vielä valehtelis, jos sille ton gyne jutun heittäis? Täytyy tietysti ottaa huomioon että miehes käyttäytyy muuten vaan oudosti, siis ettei petäkään sua.

Laita nauhuri päälle aina kun lähdet kotoa. Varma todistettu keino. Pettäjä jäänyt kiinni jo toisella kertaa kun nauhuri on ollut päällä. Kokeile pian. Saat tietää totuuden varmasti.

[QUOTE="Totuus";29541890]Laita nauhuri päälle aina kun lähdet kotoa. Varma todistettu keino. Pettäjä jäänyt kiinni jo toisella kertaa kun nauhuri on ollut päällä. Kokeile pian. Saat tietää totuuden varmasti.[/QUOTE]

Mä vähän luulen, ettei ap tota enää seitsemättä vuotta pähkäile..

• Tykkää
Reactions: missikirri
Jos tiedät jonkun paikan, jossa miehesi väittää olevan.
Keksi joku syy, miksi haluat saada kuvan kyseisestä paikasta. Jos ei onnistu, on selitettävää. :)

Kun tiedät, että mies lähtee johonkin, laita joku tuttu katsastamaan tilanne, onko äijä paikalla. Ellei ole, niin on syytä epäillä.

Puhelimen viestiloki ym kertoo paljon. Jossain tapauksessa sähköpostikin.
Numeroita voidaan tallentaa eri nimellä. Esim.kaverin nimen tilalla onkin jonkun akan numero.

Kyllä itsekin voisin tehdä vähän salapoliisityötä tuossa tilanteessa, kun päätös erosta on jo tehty. Mitä ikinä teet, tee tyylillä. Silloin vasta tuntisin oloni tyhmäksi jos pakottaisin miehen pöydän ääreen ja alkaisin tentata ja vaatia selittelyjä, vaikka ukko kusee silmään minkä ehtii.

Yhteistyössä