miten mä saan vauva imeen tissiä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
ja oon lukenu imetystukilistat,infot ja kaikki mahdolliset lehtiset.
maitoo tulee ok. mutta vauva kiukkuaa rinnalla. olen antanut sit korviketta n. 2kertaa päivässä jotta on hiljaa. mä haluisin ehdottomasti imettää ainakin 6kk ikään asti,mutta nyt näyttäs siltä ettei onnistu. vauva on 6viikonikäinen. ote on ihan ok.
neuvoja?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
en oo kokeillu. mutta eikäs ne oo tarkoitettu jos on rinnanpäät kipeet?
mullois kyl kaapissa yks.vois kokeilla.

mulla autto alkuun kun rinnat oli niin täynnä maitoa ettei vauva meinannutt ottaa kovasta rinnasta kiinni. ehkä myös vähentää maidon suihkuamista jos sulla on vaikka ns. "suihkutissi" :)

Imetä silloin kun vauva on unipöpperössä tai unessa. Ainakin tuolla meidän vauvalla oli sellainen kausi, ettei se hereillä syönyt lainkaan. Juu ja ne rintakumit kehiin kans. Kokeile kaikkea! :)

Välttämättä et mitenkään. Kokeilin itse kaiken mahdollisen, mutta imetys ei vaan onnistunut. Poika ei halunnut eikä sitä jatkuvaa raivoa viitsinyt kovin pitkään katsella, kun pojan oli vielä tärkeää saada ruokaa, koska syntyi ennenaikaisena. Asian kanssa oppii elämään ja pumput on keksitty. Tällä siis tarkoitan sitä, että älä tee asiasta "elämää suurempaa", jos imetys ei onnistu.

Yhteistyössä