Miten mä saisin lapset nopeasti hoitoon?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kerpele
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Joo, huomenna täytyy eka soittaa tonne päivähoidon vasaaville vai mitä ne nyt oli..

Tässä tilanteessa on kyllä huojentavaa tietää (kun juttelin sen perhetyöntekijän kanssa) että aina on kuitenkin joku taho joka auttaa.. Toivon vaan että tää saadaan hoidettua nyt ilman lastensuojelua. Kun periaatteessa tää ei sellanen asia ole, mihin sitä tarvittais.. Se on sitten, kuten sen työntekijän kanssa juttelin, se viimenen keino jos muuten ei saada apua..

Joo vika keino,mutta jos se on käytettävä ni käytä.
Ei se ole heikko joka apua pyytää.. Se vaan osoittaa,että olet vastuullinen äiti joka on lapsistaan huolissaan. :)
Jos asuisin lähempänä voisin auttaa sua lasten kanssa..
Tuntuu aina niin kurjalta,kun toisella on terveys huonossa kunnossa ja viimeisillä voimillaan yrittää sinnitellä ja ajatella ne tärkeimmät eli lapset ensin..
Kunhan et ihan loppuun itseäs polta.

Alkuperäinen kirjoittaja röppö;25454080:
Joo vika keino,mutta jos se on käytettävä ni käytä.
Ei se ole heikko joka apua pyytää.. Se vaan osoittaa,että olet vastuullinen äiti joka on lapsistaan huolissaan. :)
Jos asuisin lähempänä voisin auttaa sua lasten kanssa..
Tuntuu aina niin kurjalta,kun toisella on terveys huonossa kunnossa ja viimeisillä voimillaan yrittää sinnitellä ja ajatella ne tärkeimmät eli lapset ensin..
Kunhan et ihan loppuun itseäs polta.

Tässä on jotenkin kierointa se, että mä olen tosi hyvässä kunnossa kun kohtausta ei ole, ja sitten ihan yhtäkkiä se vetää mut ihan maihin :/ Aina kun on kohtaukseton hetki, tai koko aamupäivä, kuten nyt, niin olen ihan että *hilluti hilluti* ja teen hirveesti kaikkea. Sitten kun kohtaus tulee niin keikun ja uikutan vaan. Turhauttavaa...

Yhteistyössä