Mä oon ihan paska mutsi. Mä en kykene avoliittoon tai siihen et lapset asuis mun luona. :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nemi.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Niin aloitat olevasi paska mutsi ja kerrot olevasi 1-vuotiaan lapsen äiti ja mietit, mitä maksais asua eri paikkakunnalla kuin lapset yms yms nyt sanot, että sulla ei edes ole lasta.

Ehkä sun ongelma ei ole vanhemmat vaan ihan itse olet se ongelma valheinesi.

• Tykkää
Reactions: Ciervo
Niin aloitat olevasi paska mutsi ja kerrot olevasi 1-vuotiaan lapsen äiti ja mietit, mitä maksais asua eri paikkakunnalla kuin lapset yms yms nyt sanot, että sulla ei edes ole lasta.

Ehkä sun ongelma ei ole vanhemmat vaan ihan itse olet se ongelma valheinesi.

Oliko tän tarkotus jotenkin LOHDUTTAA että ehkä mä olen muuten vaan syntynyt sekopääksi? KIIIIIIIIIIIIIIITOS !

TOIVOTTAVASTI SINÄ VITUN PASKA KUOLET HUOMENNA, JOKU AJAA AUTOLLA VAIKKA YLITSESI.

NYT nainen hyvä usko pois,kyllä sä voit päästä pois tuosta sun tilanteestas ammattiavun avulla. mulla ei nyt niin samanlainen tilanne mutta äitini oli yh alkoholisti ja toi juopuneena ties mitä miehiä kotiin,äiti myös hakkasi minua ja syytti juomisestaan.koulussa oli myös rankasti koulukiusattu myös oettaja osallistui kiusaamiseen, vihdoin 19 vuotiaana sarastuin vakavaan masennukseen ja hain apua....
Nyt olen 25vuotias ja avioliitossa ja meillä on lapsi,ei tämäkään suhde ihan ruusuisesti alkanut ja purin epävarmuutta mieheeni mutta nyt menee jo ihan hyvin enkä edes käytä masennuslääkkeitä enään. TOivon että tämä saa sinut edes yrittämään ammattiapua anna itsellesi ja elämällesi mahdollisuus!

Mä en yksinkertasesti voi sietää ihmisiä, jotka siirtää kaiken vastuuden mun lapsuudesta vanhemmilta pois tai kiusaamisen kiusaajilta mikä on aina tekona väärin siis kiusaaminen! ja sanoo et mun pitäis muuten vaan tuntee olevani seko ja olla vielä jotenkin onnellinen siitä ja hoidella ittensä vaan kuntoon, JOS ei perkele tiedä edes mikä sitten se syy on mikä on pehmentänyt mun aivot ! VÄHÄN PAHA. !!!

NYT nainen hyvä usko pois,kyllä sä voit päästä pois tuosta sun tilanteestas ammattiavun avulla. mulla ei nyt niin samanlainen tilanne mutta äitini oli yh alkoholisti ja toi juopuneena ties mitä miehiä kotiin,äiti myös hakkasi minua ja syytti juomisestaan.koulussa oli myös rankasti koulukiusattu myös oettaja osallistui kiusaamiseen, vihdoin 19 vuotiaana sarastuin vakavaan masennukseen ja hain apua....
Nyt olen 25vuotias ja avioliitossa ja meillä on lapsi,ei tämäkään suhde ihan ruusuisesti alkanut ja purin epävarmuutta mieheeni mutta nyt menee jo ihan hyvin enkä edes käytä masennuslääkkeitä enään. TOivon että tämä saa sinut edes yrittämään ammattiapua anna itsellesi ja elämällesi mahdollisuus!

Kiitti. Mulla on myös pakkotoimintoja, joita tuntuu olevan vaikee lopettaa. Ehkä senkin takia pelkään avoliittoo, et miten pärjään sit ilman niitä outoja pakkotoimintoja koska ne laukasee mun ahdistusta... et pystysin taas elämään normaalia perhe-arkea. Et pystynkö ilman sitä pakkomielettä tekemättä elämään? vai jääkö se itsestään pois jossain vaiheessa?

Mitä auttaa velloa vihassa ja syytellä muita? Koska ihan itse voit nyt muuttaa oman elämäsi paremmaksi. Ei sitä oikein kukaan muu voi tehdä. Äitisi ja kiusaajasi tuskin voivat sua estellä, jos päätät, että nyt teet elämästäsi kunnollista ja kivaa. Omalla vastuullasi nyt.

En tiedä mikä sut on saanut noin sekaisin ja aggressiiviseksi ja valehtelijaksi mutta tuntuu että tykkäät syytellä ja haukkua muita omista ongelmisi.

Ai nytkö se on tykkääminen. :D ei luoja, onneks oot siellä ruudun toisella puolen. Jos puhutaan siitä mistä minä oikeasti olisin tykännyt... niin siitä että mulla ois ollu normaali perhe-elämä ja mua ei olisi kiusattu. Niin en ehkä nyttenkään olisi tässä näitä tälläisiä viestejä väsäämässä huonossa olotilassa. Koska ei kukaan haluaisi olla tälläinen henkilö. Ja kaikki vika ei ole muissa, minussakin on vikoja, okei.. riittääkö sinulle? mutta se ei silti poista sitä perkeleen faktaa, et jotkut saa aivan saatanan paskat lähtökohdat tai vähemmän paskemmat, mut ihmiset on yksilöllisiä ja se raja on yksilöllinen millon ihmiselle puhkee mt-ongelmia. Joskus toisille ei puhkee ollenkaan, vaikka ne ois kokenu rankkoja juttuja, toisille helpostikin. Mä kuulun tohon jälkimmäiseen. Ja vituttaa olla heikko ja hauras. Ei tarvitse mulle siitä muistuttaa!. Mut sekään ei oo mistään kotosin et ne huonot vanhemmat ja kiusaajat pääsee kun koira veräjästä... ja se kaikki vika käännetään siihen kenen pää on pehmennyt, eli esimerkiksi minuun, mitä sinä just teet. Noi ihmiset pitää laittaa tilille teoistaan!. Mut emmä tiedä miten sekään sitten todellisuudessa menee... mun on hirmu vaikea hyväksyä sitä jos se ei mee yhtään niin. Ja pelkään et en pääse ikinä kunnolla yli. Mulle ei ehkä riittäis, vaikka ne kuolis?. Vihaisin silti.

Kuvitellaan, että vihaamasi ja elämäsi pilanneet ihmiset joutuisivat kärsimään teoistaan. Mitä sitten? Kuinka sen jälkeen tilanteesi muuttuisi, mitä sitten tekisit?

Mut jos sun mielestä mielenterveysongelmiin perustuen on sulla oikeus sössiä elämäsi, niin sittenhän sä ymmärrät äitiäsi, joka samasta syystä teki samoin.

Missä mä oon puhunu jostain OIKEUDESTA ja OIKEUTTAMISESTA?

Mitä sinä paska nyt oikeen yrität???? mikä on sun pohjimmainen tarkotus? jos sä haluut jotain filosofista keskustelua, niin mene vääntämään jonkun terveen ihmisen kanssa, älä sairaan jolla on jo muutenkin raskaat aivot! kun pää ei toimi niin kun pitäisi ja kaikki menee sen takia sitten paskaksi. Se on raskasta. Ja voi kun sen tunteen voisi siirtää, niin sinäkin tuntisit ja tietäsit edes päivän ajan miltä se tuntuu. Kun se on harmillista ettei nämä pään sisäset ongelmat oo kun ihottuma, joka näkyy ulospäin, sen takia joidenkin ihmisten näyttää olevan hyvin vaikea ymmärtää niitä, kuten esim. sun ja sä vaan väität että mä haluan olla sekaisin ja voida huonosti!. MIKÄ ON SINÄÄNSÄ IHAN SAIRASTA!. koska kaikkihan tavottelee onnellisuutta, terveyttä ja vaurautta! ei kukaan tavottele itseään voimaan mahdollisimman paskasti. Selitä nyt filosofisesti, mikä järki siinä olisi???? niin, ei mikään.

Ja sä et näytä tajuavan. Että mä haluan just mun lapset pelastaa tältä kaikelta. Jättää ehkä ne tekemättä tai antaa isän hoitaa suurimman osan kasvatuksesta. Niin eikö se ole fiksu valinta?

Niin sinä olet nyt vaan joku helvetin tyhmä pätijä sitten.

Jep sama tyyppi joka on provonnut myös paskalla kylppärin sotkevasta äidistään ja miten elämä on nyt paskaa kun paska äiti on mt-ongelmainen ja riitelee isä kanssa ja kaikki vastaajat on paskoja myös ja kiusattu on ja sekin on paskaa ja kaikki on sekaisin.

Yhteistyössä