V
vieras
Vieras
vauva on n.10-30minuutin välein tissillä. imee hetken ja sit vaan lussuttaa. sama jokapäivä. muuta ei kerkiä tekeen kun antaa tissiä. pummaamallakaan en juuri saa maitoo tuleen,ei heru. vauva ei nuku päivisin kun sylissä. mutta jos antaa pullosta nukkuu senjälkeen aika hyvin sängyssäkin. ei siis ime niin paljoo tissistä että nälkä pysyy poissa,luulen ettei saa kun etumaitoo. pissaa ja kakkaa joten jotain saa kyllä.
seuraava neuvola on vasta 11pvä jollon punnitaan.
on tosi ahdistavaa kun en tiä saako tissiltä sit tarpeeks.
vauva on tosi pieni vielä,reilu 2vko.
korviketta en ole antanut ja toivonkin että maito ei jostain syystä oo ehtymässä. käsin lypsämällä kyllä tulee aina,joten tuskin on loppumassa.
mitä mä voin tehdä?
kaks edellistä lasta on ollu korvikkeella,esikoinen ei suostunu tissille laisinkaan ja keskimmäisen imetys loppui raskauteen. hän imi kuitenkin kunnolla tissiltä. mä en päivänaikana kerkee muuta tekeen kun imettään,kun pitää syöttää isompaa niin vauva kiljuu,tutti ei auta. siivoomisella ei niin oo väliä,mutta tunnen surua kun ei oo aikaa isommille lapsille.
seuraava neuvola on vasta 11pvä jollon punnitaan.
on tosi ahdistavaa kun en tiä saako tissiltä sit tarpeeks.
vauva on tosi pieni vielä,reilu 2vko.
korviketta en ole antanut ja toivonkin että maito ei jostain syystä oo ehtymässä. käsin lypsämällä kyllä tulee aina,joten tuskin on loppumassa.
mitä mä voin tehdä?
kaks edellistä lasta on ollu korvikkeella,esikoinen ei suostunu tissille laisinkaan ja keskimmäisen imetys loppui raskauteen. hän imi kuitenkin kunnolla tissiltä. mä en päivänaikana kerkee muuta tekeen kun imettään,kun pitää syöttää isompaa niin vauva kiljuu,tutti ei auta. siivoomisella ei niin oo väliä,mutta tunnen surua kun ei oo aikaa isommille lapsille.