P
paha olla
Vieras
mies on juoppo pilleristi narkki. Luuhaa öitään. Ei muka ole pettänyt, mutta oli kalsarit väärinpäin kun tuli himaan. Jonkun akan numero kännyssä. Rikkoi keittiön oven, heitteli astioita paskaksi, uhkaili mua väkivallalla ja yritti tulla päälle. Sanoo että rakastaa, haukkuu huoraksi. Mulla ja lapsilla ei oo paikkaa minne mennä, tää asunto on mun. Ukko ei suostu poistumaan. Poliisia en uskalla soittaa, ollaan sitten lastensuojelun kynsissä. Sanoin miehelle että haluan erota, hän uhkaa tappaa mut ja mun isän. Syyttää mua kaikesta. Mul on niin paha olla!Mitä mä teen?Olen miettinyt itsemurhaa, mutta sitä iloa en tuolle suo. Ja en halua että lapset joutuvat kasvaa ilma mua. Mulla ei oo muita kuin ne.
Ja mä vaan halusin rakastaa, ja tulla rakastetuksi. Mutta eihän tää oo rakkautta, eihän.
Ja mä vaan itken, itken aamusta iltaan. Odotan että joku tulis joskus ja veis mut pois, että tää kaikki ois vaan pahaa unta. Mutta ei kukaan tuu, ei kuule, ei näe, ei tiedä missä helvetissä elämme.
Ja mä vaan halusin rakastaa, ja tulla rakastetuksi. Mutta eihän tää oo rakkautta, eihän.
Ja mä vaan itken, itken aamusta iltaan. Odotan että joku tulis joskus ja veis mut pois, että tää kaikki ois vaan pahaa unta. Mutta ei kukaan tuu, ei kuule, ei näe, ei tiedä missä helvetissä elämme.