Miten miehesi osoittaa sinulle rakkauttaan? Tuntuu että oman mieheni rakkaudenosoitukset on aina seksiä, seksiä ja seksi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieraana"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieraana"

Vieras
Tuntuu, ettei hän ikinä ajattele; teen tämän nyt näin, ettei rakkaan tarvitse sitä tehdä.
Hän ei ole millään tavoin romanttinen mies, seksi on se juttu millä kuvittelee osoittavansa rakkautta. Itselläni menee maku koko seksiin, jos toisella ei ole ikinä mitään muuta mielessä. Ei tule muutoin mitään rakkaudenosoituksia ja sitten illalla olisi seksin tarpeessa.

Itse esimerkiksi teen miehelle ruokaa, koska tiedän ettei hän tykkää eikä osaa laittaa, siivoan keittiön, koska mies ei tykkää sitä siivota. Aivan kuin minä sitten nauttisin näistä asioista, en nauti, mutta teen ne rakkaudesta mieheeni.

Miten miehenne osoittaa rakkauttaan? Voisin vähän sitten miettiä, että osoittaako oma mieheni samoin tavoin, nyt tosiaan tuntuu ettei osoita kuin seksillä =(

Eikö mies sitten todellakaan hoida mitään itselleen ominaisempaa hommaa, joka jotenkin koituisi sinunkin eduksesi? Onko perheessä auto? Hoitaako mies kaiken siihen liittyvän? Entä vakuutusmaksut, niiden kilpailuttaminen, sähkö, internetliittymä? Lamppujen ja sulakkeiden vaihto, pienet korjaustyöt, teknisten laitteiden hankinta?

Ihan arkisia asioita, jotka voi tulkita rakkauden osoituksiksikin, kuten sinä teet ruuanlaiton ja siivouksen kanssa. Tietenkin hän itsekin niistä hyötyy, mutta niin hyödyt sinäkin siivouksesta ja ruuanlaitosta.

Kannattaako siis asettaa vertailluksi arjen askareita ja erilaisia tapoja osoittaa läheisyyttä ja hellyyttä. Seksi ei ole huono tapa, mutta totta kai sen lisäksi moni toivoo myös ei-seksuaalista hellyyttä, tai olkoon sitten vaikka seksuaalistakin, mutta kuitenkin sellaista, joka ei aina johda yhdyntään. Annatko sinä miehellesi huomiota muuten kuin siivoamalla?

Laittaa yöllä joskus käden vatsani päälle. Se tuntuu hyvältä. Mies myös tekee ruokaa ja vie toista lasta harrastuksiin ja touhuaa lasten kanssa. Nyt kun mies jäi työttömäksi, niin hän osallistuu enemmän lastenhoitoon ja kotitöihin kuin minä.

Monin tavoin. Tuo viikonloppuna aamiaisen sänkyyn, hieroo minua, haluaa viettää vapaa-aikansa suurimmaksi osaksi minun kanssa, tuo mulle kaupasta yllätyksiä, hommaa yllätyslomia/lapsivapaita, tukee ja kuuntelee, puhuu tunteistaan, lämmittää saunan kun tulen lenkiltä. Raappaa autoni ikkunat valmiiksi, kun lähden työreissuun, tarkastaa auton öljyt ja pissapojan. (osaisin ihan itsekin :) ) Kehuu ja silittelee, pitää yöllä kainalossa. Sängyssä haluaa tuottaa minulle paljon nautintoa. Vuokraa/ostaa meille leffoja ja kirjoja joita olen suunitellut katsovani/lukevani. Kannustaa. Kaikin tavoin rakastaa ja osoittaa rakkauttaan, kuten minäkin.
Liitto toimii silloin kun kumpikin haluaa tehdä toisen onnelliseksi.

• Tykkää
Reactions: hallittu kaaos
Ostelee pieniä yllätyksiä, esim kukkia tai kaupasta lempikarkkejani, hieroo niskoja, pitää hyvänä, tekee itselleen kuulumattomia kotitöitä oma-alotteisesti, puuhaa toisinaan yhteisiä lomareissuja ja ideoi muuta mukavaa yhdessä tekemistä. Ostelee joskus kauppareissuilla tavaroita joita olen joskus maininnut haluavani, mutta en raaski ostaa. Seksiä tietenkin on myös paljon ja se on huomionottavaa ja hyvää ja toisinaan mies haluaa tehdä vain minulle hyvää, eikä itselleen mitään. Tietenkin myös kertoo tunteistaan ja sanoo rakastavansa hyvin usein. Kaikkia tuollaisia pieniä asioita, mutta jotka ovat aivan jokapäiväisiä, olemmekin panostaneet siihen, että tämä liitto toimii jatkossakin ja molempien on erittäin hyvä olla siinä.

• Tykkää
Mies
... tankkaa auton ettei mun tarvi
... toteuttaa mun suunnitelmia
... lähettelee langattomasti printteriin :heart:-viestejä
... huolestuu, jos en pian viestitä, että olen perillä määränpäässäni
... soittelee mulle biisejä
... tanssii mun kanssa keittiössä
... tuo viltin ja peittelee, jos olen sohvan oma
... sanoo kivoja asioita
... heittää yöllä vähintään toisen jalkansa mun päälle
... tykkää musta vaikken ole aina niin loistava

no semmonen on mun mielestä aika kova juttu, että joskus kun ompelen koko päivän, niin sitten kun saan valmiiksi ja minua väsyttää, niin mies siivoo mun jäljet. Joskus mies tekee mulle hassuja yllätyksiä, kuten teltan jostain lakanoista tai on ripustanut jouluvaloja tai jotain sellaista, mutta useimmiten rakkaudenosositukset onsellaisia, että aamulla herätessään antaa suukon ja silittää. Laittaa laturiin mun kännykän, lähettää mun puhelimeen hoopon kuvan hänestä ajamassa traktoria. Kysyy aina, sopiiko mun aikatauluihin hänen mennä punttikselle. Tuo pihvin iltapalaksi. Keittää teetä tai kahvia. Halii. Kertoo aina miten tykkää musta ja miten ihana olen hänen mielestä. kun lähtee mun kaa leffaan, pukee jotkut kivat kengät, eikä niitä kauheita sandaaleja, joista en pidä.

Oon kyllä tiedostanut, että mun mies on erityinen.

• Tykkää
Minun mies ei ikinä soittele perään jos mulla vaikka kestää, tai en ilmoita että olen päässyt perille, hän ei ikinä ostele mitään lahjoja, ei järjestele mitään yllätyksiä. Vaikka valittelisin kuukausitolkulla, että olen väsynyt kun joudun aamuisin heräämään ja viemään lapseni hoitoon niin ikinä hän ei tarjoudu lasta viemään (on minun lapsi), mutta illalla sitten jos menemme myöhään nukkumaan niin vonkuu sitä seksiä, vaikka tietää että olen seuraavana aamuna taas ihan rikki 5h unilla.
Tuntuu, että hän pitää lähes itsestäänselvyytenä ruoanlaittoani, valittaa jos ei ole puhtaita astioita

Hyväilee ja laittaa kyllä kätensä ympärilleni, mutta sekin liittyy tuohon seksiin ja on siis fyysistä, tuntuu ettei hän ajattele koskaan minua, tai ajattele rakas ensin ja minä sitten

[QUOTE="vieras ap";29483425]Minun mies ei ikinä soittele perään jos mulla vaikka kestää, tai en ilmoita että olen päässyt perille, hän ei ikinä ostele mitään lahjoja, ei järjestele mitään yllätyksiä. Vaikka valittelisin kuukausitolkulla, että olen väsynyt kun joudun aamuisin heräämään ja viemään lapseni hoitoon niin ikinä hän ei tarjoudu lasta viemään (on minun lapsi), mutta illalla sitten jos menemme myöhään nukkumaan niin vonkuu sitä seksiä, vaikka tietää että olen seuraavana aamuna taas ihan rikki 5h unilla.
Tuntuu, että hän pitää lähes itsestäänselvyytenä ruoanlaittoani, valittaa jos ei ole puhtaita astioita

Hyväilee ja laittaa kyllä kätensä ympärilleni, mutta sekin liittyy tuohon seksiin ja on siis fyysistä, tuntuu ettei hän ajattele koskaan minua, tai ajattele rakas ensin ja minä sitten[/QUOTE]

Ootko sä sanonut sille sitä? Ootko sä sanonut, kun oot siivonnut, että hei, mä siivosin just, tein sen, että sulla ois hyvä olla? tai ootko sanonut, et hei, oon taas pessyt sun pyykit, mitäs kivaa sä voisit tehdä mun hyväksi?

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Niin monin tavoin. Käy kaupassa tai hoitaaasioita puolestani kuten kun yksi koululaisista tiputti kännynsä lumeen eilen ja joku kiva ihminen noukki sen talteen, haki puhelimen löytäjän työpaikalta töidensä jälkeen. Kylvettää ja rasvaa vauvan. Kertoo että rakastaa sanoin ja viestein. Viettää aikaa kanssani ja järkkää mulle aikaa köydä salila tai leffassa, antoi jopa työpaikan joululahjan eli 2 leffalippua mulle. Jaksaa pelata mun kanssa pelejä, joissa oon ihan vasta-alkaja. Antaa nukahtaa kainaloonsa. Saunoo kanssani. Kaikkea ihanaa.

Siis onko mies itse sanonut, että seksi on rakkaudenosoitus häneltä? Vai kuvitteletko sinä nyt vain, että kun miehelle iskee seksinhimo ja haluaa nusaista ja vonkaa seksiä, että sillä olis jotain tekemistä rakkauden kanssa???

Tuo aamukahvin sänkyyn, peittelee sohvalle, ostaa joka viikko kukkia, koska tietää että rakastan leikkokukkia, ostaa lempisalmiakkiani ja piilottelee niitä milloin mihinkin, lämmittää auton, tekee tai tuo tullessaan hyvää ruokaa, järjestää yllätyksiä aina teatterilipuista kylpylälomaan, hieroo jalkoja, jättää rakkauslappuja esim. jääkaappiin/vessaan jne..

[QUOTE="vieras.";29483516]No hyi? Rakkaudenosoitukset kuuluu olla täysin pyyteettömiä ja itsestään selviä muuten eivät ole aitoja.[/QUOTE]

eli ap:n täytyy nyt vaan tajuta, ettei ole rakkaudentunnustuksia hänelle.

Mun mies hoitaa autoasiat, myös mun auton osalta, ja talon tekniikan. Ja ne sähkösopimusten ja vakuutusten kilpailutukset. Siivoaa keittiötä, käy kaupassa ja laittaa ruokaa (kuten minäkin, tehdään kumpi ehtii). Järkkää joskus yllätyksiä, kuten lähdetääks syömään ulos, mennään leffaan, teatteriin tms. On jopa tuonut mulle kukkia varmaan jo lähes kymmenen kertaa meidän kymmenvuotisen suhteen aikana... eli siis ei usein. (En semmoisia odotakaan, mutta humoristista että niitäkin joskus silti tulee...)Ja kehuu mua kauniiksi päivittäin, ja kehuu muutenkin, vaikka en ole mikään erityinen. Leikkaa nurmikon, imuroi, huoltaa pesukoneet. Sietää mua silloinkin kun olen aika sietämätön... Halii usein, mutta osaa se aika hyvin lukea mun naamaa myös niin että osaa olla tunkematta liian lähelle kun mulla mörripäivä enkä halua halailla enkä puhua - ja toi viimeksimainittu vasta rakkautta onkin, ainakin mun kohdalla.

Mun mielestä toiselta pitää voida pyytää sitä mitä haluaa, eikä vaan odottaa surkeana, että koska toinen tajuaa tehdä sen ja sen kivan jutun. Jos ei odota istelleen mitään, ei luultavasti mitään saakaan.

• Tykkää
Reactions: Data
Oon kyllä tiedostanut, että mun mies on erityinen.

No ihan tavalliselta huomioonottavalta mieheltä kuulostaa, ei niinkään erityiseltä.
Mistä lähtien naisen (puolison) huomioiminen on ollut erityistä, eikös se pitäisi olla ikäänkuin itsestäänselvyys parisuhteessa?

Tää on taas näitä, kaksplussan palsta tuntuu olevan täynnä epäsopivia pariskuntia. Luulen, että oikean kumppanin kanssa noista itsekkäistä kusipäistäkin kuoriutuisi hyväkäytöksisiä ja toisen huomioonottavia puolisoita.

Mutta kun ei haluta erota, vaikka kuinka olisi epäsopiva pari, niin ei sitä sitten..

[QUOTE="Vierailija";29483577]No ihan tavalliselta huomioonottavalta mieheltä kuulostaa, ei niinkään erityiseltä.
Mistä lähtien naisen (puolison) huomioiminen on ollut erityistä, eikös se pitäisi olla ikäänkuin itsestäänselvyys parisuhteessa?

Tää on taas näitä, kaksplussan palsta tuntuu olevan täynnä epäsopivia pariskuntia. Luulen, että oikean kumppanin kanssa noista itsekkäistä kusipäistäkin kuoriutuisi hyväkäytöksisiä ja toisen huomioonottavia puolisoita.

Mutta kun ei haluta erota, vaikka kuinka olisi epäsopiva pari, niin ei sitä sitten..[/QUOTE]

No, mä tiedän monia pareja joilla menee ihan ok, mutta harvoja, joilla mies on oikeasti huomioonottava.

Miten te päädytte suhteeseen tuollaisen miehen kanssa?

Onko se mies suhteen alussa kovinkin romanttinen ja syvällisiä puhuva heppu, joka yhtäkkiä sitten muuttuu? Vai mitenkä?

eli ap:n täytyy nyt vaan tajuta, ettei ole rakkaudentunnustuksia hänelle.

Jos ap huomaa että mies ei välitä hänen terveydestä, mielialasta, mukavuudesta ja mielipiteistä niin pitää joko tyytyä siihen tai lähteä.

Ei ole mitään järkeä vaatia tai kiristää huomionosoituksia koska eivät olisi aitoja vaan ainoastaan miehen tapa varmistaa että jatkossakin saa seksiä.