miten mies kehtaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja taustalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

taustalla

Aktiivinen jäsen
19.05.2004
63 720
9
36
Ollaan oltu jo yli 4 vuotta mun miehen kanssa. Ollaan myös kihloissa. Tiedän, että mies rakastaa mua ja itse rakastan miestäni. Meillä on muuten tosi hyvä suhde ja en ikinä haluaisi eroa.
Kuitenkin yksi pieni asia vaivaa mieltä. Olen kai niin mustasukkainen että mulle tulee aina paha mieli siitä, jos mies kehuu toisen naisen vartaloa tai muuten kauneutta. En ole itse "viaton" ja kavereiden keskeen voin sanoa, "onpas komea mies" tai " hoh hoijaa mikä vartalo".... MUTTA mun mies ei silloin ole läsnä. En kestä sitä, että mies kehuskelee toisia nasia, kun olen paikalla. Olen sanonut hänelle asiasta, mutta hän vastaa, että se on luonnollista ja että minäkin varmasti puhun samalla tavalla....
Voi olla, että se mun mustasukkaisuus ja paha mieli johtuu siitä, että olen todella kriittinen itselle. Haluan olla niin hyvä miehelleni, että hän ei kaipaisi muita naisia katseltaviksi. Olen hoikka, sporttinen ja ihan nätti. En ymmärrä mikä mulla on???
Onko joillakin on/ollut vastaava tilanne?? :whistle:

:hug:
voi sinua, tiedän niin hyvin miltä susta tuntuu.
samasta olen kärsinyt minäkin, nyt vähitellen päässyt jo asiasta yli.
monta kertaa on puhuttu, riidelty, itketty, miltei erottu :'(
mies ei pysty käsittämään minun ajatusmaailmaani, hänestä on ihan normaalia hänen tapansa ajatella ja kehua tms muita, minun läsnäollessa, hän ei ymmärtänyt että ihan oikeasti se tuntui/tuntuu pahalta.
kyllä, hänen piti minulle vakuuttaa että minussa ei ole vikaa, että hän ei vertaa minua muihin, vaikka todellakin siltä musta tuntui ja siltä että minä en riitä.
nolotti, oma tyhmyys, moisesta suuttua, mutta minkäs teet.
mäkin olen ihan nätti, norm. mitoissa, urheilullinenkin (nykyään) :)
mutta uskomattoman kriittinen itseäni kohtaan kaikessa.
minua on auttanut ihan juttele kolmannen osapuolenkanssa asioista.
niin ja hei, muista, sinä olet kuitenkin se jonkakanssa miehesi tahtoo elää ja olla, eikä kenenkään muun!

Kiitos vastauksestasi!
Kuulostaa todella tutuilta nämä sun ajatukset:)
Ja kyllä kun ajattelen, on tässä hyväkin puoli. Halu olla parempi, jopa melkein täydellinen on suuri!! Haluan hoitaa itseä ja olla kunnossa jokaisessa asiassa. Kyllä ne muut miehetkin katselee ja hymyilee:), mutta ei mua kiinnosta. Mä antsaitsen parempaa:) Niin sinäkin!!!
Meidän tyypisistä naisista miehet haaveilee. Omille miehille olemme suuri lahja.
Ehkä sanoin vähän itsekkäästi, ei ollut tarkoitus. :wave: :flower:

Ei ole itsekästä olla tyytyväinen itseensä :) Reippaista naisista suurin osa miehistä tykkää. Mä uskon, et ulkonäköäkin tärkeempää on tietynlainen positiivisuus ja pirteys? Elämänilo. Sehän oikeestaan tekee kauniiks. Ja mikäs sen parempaa, kuin jos on jo fyysisestikin kaunis ja hyvässä kunnossa ;)

Ei minusta ole mistään itsekriittisyydestä kiinni, jos moisesta loukkaantuu. On se miehen puolelta todella epäkohteliasta, omaa naista nolaavaa. Ethän ole miehen "kaveri", jonka kanssa katsellaan naisia. Ovatko vasta pikkupoikia iältään?

Ekassa suhteessa mies teki samalla tavoin, kommentoi lähes kaikkia samanikäisiä naisia. Myöhemmin paljasti, että halusi polkea itsetuntoani alas, koska tunsi alemmuutta rinnallani. Tämä ja muut seikat johtivat etääntymiseen omalta puoleltani vuosien saatossa ja lopulta eroon minun aloitteestani.

Kaikki miehet eivät kestä, jos nainen on tyytyväinen itseensä ja vartaloonsa. Yleensähän naiset ovat alemmuudentunteisia ja komplekseja potevia suhteessa vartaloonsa, päinvastoin kuin miehet.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.12.2006 klo 22:39 vieras kirjoitti:
Kiitos vastauksestasi!
Kuulostaa todella tutuilta nämä sun ajatukset:)
Ja kyllä kun ajattelen, on tässä hyväkin puoli. Halu olla parempi, jopa melkein täydellinen on suuri!! Haluan hoitaa itseä ja olla kunnossa jokaisessa asiassa. Kyllä ne muut miehetkin katselee ja hymyilee:), mutta ei mua kiinnosta. Mä antsaitsen parempaa:) Niin sinäkin!!!
Meidän tyypisistä naisista miehet haaveilee. Omille miehille olemme suuri lahja.
Ehkä sanoin vähän itsekkäästi, ei ollut tarkoitus. :wave: :flower:

noh, yks mies sanoi kerran että, "tollasia naisia jätkät just haluaa, mut sit kun ne saa sen niin ne on lirissä niien kans" :D

Yhteistyössä